Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-12, 08:08
Medlem
ghost-tellers avatar
Ut med namnen på svinen, den som har!
Citera
2024-12-12, 08:24
Medlem
Förstår jag rätt är det mammans sambo som tillsammans med mamman gjort detta , vad säger flickan som nu är 10 år ?
Flickans berättelser är det som ska fälla alternativt utredas.
Hoppas för flickans skull att hon är omplacerad , annars hoppas jag på att människor i hennes närhet slår larm om de ser flickan gå konstigt.

Skrämmande verkligen att ens detta förekommer i Sverige - tror inte dessa är genuint svenskar.
Citera
2024-12-12, 08:25
Medlem
De som är abortmotståndare borde ta ett sånt här fall i beaktande - ibland är det bättre att vissa kvinnor inte blir mammor alls.
Jag önskar att det fanns strängare straff i Sverige att ta till för den här sortens människor.
Citera
2024-12-12, 08:27
Medlem
muhammedaner verkar som lågoddsare
Citera
2024-12-12, 08:33
Medlem
Någon som har domen eller målnumret ?
Lägg gärna ut den

Vilka svin !!
Citera
2024-12-12, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
muhammedaner verkar som lågoddsare

Jag tror inte detta.

Med tanke på att filmen hade döpts till "En mamma som vill se sin dotter utnyttjad och som kan be henne hålla käften bryr sig mer om sin fitta än sin dotter och det är skitsexigt" på mannens mobil. Kan verkligen muhammedaner stava så bra?

Jag gissar på WT.
Citera
2024-12-12, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Jag tror inte detta.

Med tanke på att filmen hade döpts till "En mamma som vill se sin dotter utnyttjad och som kan be henne hålla käften bryr sig mer om sin fitta än sin dotter och det är skitsexigt" på mannens mobil. Kan verkligen muhammedaner stava så bra?

Jag gissar på WT.
Eller har någon svenne hjälpt till att skriva ,,vad gjorde kvinnan bakom sambons rygg ??? Såldes flickan till peddon ????
Hjälpte sambon till att handla hem mat ???
Citera
2024-12-12, 09:04
Medlem
Lilla barn. Även om jag i normala fall brukar vilja veta namnet på förövaren så tycker jag att man kan släppa på det i det här fallet, eftersom identifikation av förövarna också ger namnet på offret.

Stackars, stackars liten. Misstänker att ingen far finns i bilden och hon är ensam. Hoppas hon får en bra och stabil fosterfamilj för livet.

Samt-må de aldrig komma ut.
Citera
2024-12-12, 09:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
De som är abortmotståndare borde ta ett sånt här fall i beaktande - ibland är det bättre att vissa kvinnor inte blir mammor alls.
Jag önskar att det fanns strängare straff i Sverige att ta till för den här sortens människor.

Vad är argumentet för abort iom den här händelsen? Om dom får våldta unga flickor så ska man också få mörda ofödda barn och sälja fostrets stamceller?
Citera
2024-12-12, 09:16
Medlem
67arigGubbes avatar
Sjuka jävlar, säkert WT morsa
Citera
2024-12-12, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outues
Vad är det för fel på Landskrona??!!! Det ena vidriga brottet mot barn av psykopater efter det andra.

Andra kommuner sänder sina social och knarkar klienter dit. Mest knarkare (och pizzerior) per kvm i landet.

Bara Härnösand är en sunkigare håla.
Senast redigerad av SamDumpty 2024-12-12 kl. 09:21.
Citera
2024-12-12, 09:21
Avstängd
PeterForsmans avatar
Grova kvinnliga pedofiler, oftast mammor till offren dessutom, är verkligen på framfart i landet senaste åren! Och för att beröra den ack så viktiga rasfrågan; dessa brukar uteslutande vara svenskor vilket det även lär vara frågan om denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in