Citat:
Ursprungligen postat av
vanddigomx
citat från GP : "När toaletten använts av ”fel” anställd ska en anställd tvingats skura den ren igen för att Matilda Djerf skulle kunna använda den igen."
"I en video berättar en av de anställda hur Matilda Djerf även kunde bli äcklad om de anställda har åkt kollektivt."
" Flera berättar att de inte vetat om de kommer gå från arbetsdagen gråtande, och att det är Matidla Djerfs humör som styr.
– Jag har aldrig varit så rädd för en person i hela mitt liv. Hon kunde skälla ut en framför hela kontoret, säger en av de anställda till Aftonbladet."
vem är denna Matilda Djerf? verkar om ett riktigt psykfall
https://www.gp.se/ekonomi/anstallda-...9-34d484926e86
Bolaget svarar i mejl till tidningen att de ser allvarligt på bristerna, och att det är medvetna om att det finns områden som behöver utvecklas, inklusive ledarskapet.
De bekräftar även att Matilda Djerf har en egen toalett för att hon ska hålla sig frisk, men skriver också att det inte är rimligt att en anställd ska tvingas städa den.
Matilda Djerf själv säger att hon tar hjälp av en coach angående sitt ledarskap.
Jag gillar att de medger allt.
Måste vara en katastrofal situation där att man böjer sig för media på direkten.