Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-19, 11:57
Medlem
Bra fråga, saknar kanske den grundläggande driften att vilja reproducera.
Citera
2024-12-19, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Man gör en stor uppoffring. Så är det

Ja kan tänka mig det. Jag är alldeles för lat för barn. Man har ju hört att det är svårt med småbarn, att man inte får sova på nätterna. Det hade gjort mig galen tror jag 😅
Citera
2024-12-19, 13:24
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja kan tänka mig det. Jag är alldeles för lat för barn. Man har ju hört att det är svårt med småbarn, att man inte får sova på nätterna. Det hade gjort mig galen tror jag 😅
Ja det är väl det. Sedan stökar småbarn ned ganska mycket, är sjuka ofta osv. Nej det är egentligen inget för mig heller med barn. Barn och husdjur är massa jobb
Citera
2024-12-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ja det är väl det. Sedan stökar småbarn ned ganska mycket, är sjuka ofta osv. Nej det är egentligen inget för mig heller med barn. Barn och husdjur är massa jobb

Men sen fyller ju barnen 18 och flyttar hemifrån. Då jävlar kan man sova ikapp. Nattmössan på.
Citera
2024-12-19, 13:54
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Men sen fyller ju barnen 18 och flyttar hemifrån. Då jävlar kan man sova ikapp. Nattmössan på.
Ja det är väl typ vad jag gör nu… Igår ville jag lägga mig redan 20:30. Sedan vaknar man kl 3 istället
Citera
2024-12-19, 14:04
Medlem
Citat:
Ja det är väl typ vad jag gör nu… Igår ville jag lägga mig redan 20:30. Sedan vaknar man kl 3 istället

Haha ja den är tung. Men om du är singel så slipper du ju i alla fall att ha en snarkande kille bredvid dig som dreglar på kudden. Barnen har ju ändå sitt eget sovrum antar jag.
Citera
2024-12-19, 14:17
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Haha ja den är tung. Men om du är singel så slipper du ju i alla fall att ha en snarkande kille bredvid dig som dreglar på kudden. Barnen har ju ändå sitt eget sovrum antar jag.
Det är ju bara att trycka in öronproppar… i näsan på killen
Citera
2024-12-19, 14:31
Medlem
Citat:
Det är ju bara att trycka in öronproppar… i näsan på killen

Du kan det här märker jag. Ja det är väl den smidigaste lösningen. Nappen till barnen och stora sovtabletten till sin käresta så det blir tyst och fint på natten.
Citera
Idag, 00:26
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Du är den första som säger det 😄
Konstigt. Det är bra att retards inte skaffar barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in