Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Ska man vara öppensinnad och tänka, hon har inte huvudet vänt åt mitt håll, men det betyder inte att hon inte är intresserad?

Eller är det helt fel?

Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Det beror nog ganska mycket på situationen. Du måste få någon slags kontakt så att hon ser att du bryr dig och vill något. Uppstår kontakt, så får du ta det därifrån och fördjupa kontakten. Vi har kanske glömt det, men kvinnor är faktiskt personer med känslor och vilja, och inget "föremål" som man bara går ut och "haffar". Tänk med hjärna och hjärta, och inte bara med könsorganet.

Ibland kan man tänka som jag beskrev, ibland inte. Allt beror på situation.
Citera
Igår, 08:41
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ska jag tänka såhär "Hon tittar inte, men det betyder inte 100% definitivt, att hon inte är intresserad.
Är det så man ska tänka?
Om du redan är noob så ska du nog inte satsa på överkurs

Det blir överkurs om du ska hitta svårare brudar som spelar det psykologiska spelet på en djupare/svårare nivå och det kan bli väldigt fel om du får för dig att hon är intresserad när hon faktiskt inte är det. Och även om du skulle lyckas få henne så kommer du aldrig lyckas behålla henne.

Kör på någon tråkig enkel tjej du själv lever upp till och lämna dom riktiga brudarna till dom riktiga männen.
Citera
Igår, 08:42
Medlem
Sefiruzs avatar
Om du säger t.ex "jag är kär i dig" "jag är så deprimerad" så kommer hon springa iväg så fort så du kommer inte se röken av henne, det är bra knep om du vill bli av med bruden på om du tröttnar på henne efter 1 vecka dock om hon blir för jobbig.
Citera
Igår, 08:52
Medlem
Sefiruzs avatar
Hur ska man någonsin lära sig hur man gör när brudar bara knullar med top 1-5% med bäst utseende nuförtiden? ao hon är inte klok den kärringen fifan, det är bara käbbel
Citera
Igår, 08:58
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Att få kontakt med det motsatta könet handlar ofta om att vara genuin, respektfull och intresserad av andra människor. Här är några korta tips:

Var dig själv – Det är bättre att vara ärlig och naturlig än att försöka vara någon du inte är.
Visa intresse – Ställ frågor, lyssna och var nyfiken på personen du pratar med. Människor gillar att känna sig sedda och hörda.

Lär känna dig själv – Ju tryggare du är i vem du är, desto lättare blir det att skapa kontakt.
Var artig och respektfull – Respektera gränser och var lyhörd för hur den andra personen reagerar.
Våga ta initiativ – Säg hej, starta ett samtal eller fråga om ni kan hitta på något tillsammans.

Kom ihåg att det tar tid att bygga relationer, och det viktigaste är att vara äkta och visa respekt.

Lycka till!

Ja, du har helt rätt! Men det du missar är att även den raka motsatsen fungerar som approach.

Det handlar således inte så mycket om tillvägagångssätt. Alla sätt fungerar!

Jag experimenterade i min ungdom med att begagna mig av de absolut sämsta sätten att ragga som ett socialt experiment. Paradoxalt nog var det nästan det mest framgångsrika..

Antagligen för att jag tyckte det var så komiskt att "ragga dåligt" plus att jag inte hade några förväntningar. Det täcka könet plockade antagligen upp att jag var glad, humoristisk och tillfreds med mig själv.

Även om alla sätt fungerar så är det ändå som TS skriver svårt och komplicerat. Varför? Jo, för att lyckas behöver man en grundmurad självkänsla. Och det är inget man bygger upp i en handvändning. Det går liksom inte att fuska sig till. Det kräver disciplin, självrespekt, modet att se nyktert på sina tillkortakommanden(sann självbild), fullständig acceptans av sig själv (och andra), etc.

Tipset till TS är därför att ge sig i kast med det gigantiska arbetet att bygga upp självkänsla(vilket inte är samma sak som självförtroende). När du väl lyckats med det så behöver du inga tips. Just go with the flow, alla sätt funkar. Ha kul, följ din känsla, och skippa förväntningar(det gör dig svag, för det betyder att du kan misslyckas), så bry dig inte om utgången av ditt försök till "haffande", utan se processen som något kul i sig, oavsett vad det leder till.

Tar du till dig allt detta kommer du snarare ha problem med att hålla tjejer ifrån dig. Du kommer bli som en magnet, för de flesta män har inte vad som krävs av mental styrka och mod att bygga självkänsla.

Lycka till!
Citera
Igår, 09:03
Medlem
Öva din sociala förmåga. Då är halva jobbet gjort
Citera
Igår, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Hur ska man någonsin lära sig hur man gör när brudar bara knullar med top 1-5% med bäst utseende nuförtiden? ao hon är inte klok den kärringen fifan, det är bara käbbel

Stämmer det verkligen? Att det krävs mer av killar idag, än vad det var förr?
Citera
Igår, 09:26
Medlem
Sefiruzs avatar
Citat:
Stämmer det verkligen? Att det krävs mer av killar idag, än vad det var förr?

Statistiken på Tinder ser ut sådan iaf, typ top 1% män blir swipade med bäst utseende, och ca 95% av kvinnor haha, spelar ingen roll om de är fetknoppar single moms, ser betydligt bättre ut i verkligheten klart men, inte mycket bättre.
Citera
Igår, 09:29
Medlem
Antivalents avatar
Det är inte svårt. Att hålla på med någon slags "the game" gör bara att man framstår som skum.

Var dig själv. Sätt inga krav på dig själv eller ragget. Ha lite skoj och hitta ett ställe eller vängrupp som accepterar och gillar dig för den du är.
Citera
Igår, 09:30
Medlem
Citat:
Statistiken på Tinder ser ut sådan iaf, typ top 1% män blir swipade med bäst utseende, och ca 95% av kvinnor haha, spelar ingen roll om de är fetknoppar single moms, ser betydligt bättre ut i verkligheten klart men, inte mycket bättre.

Har du nån idé vad det är som har hänt? Hur det har kunnat bli såhär?

Kan det vara så att den manlige mannens tid är ute? Att killar ska vara feminina, och tjejer tycker sen att det vill de egentligen inte ha.

Tror du det kan ligga något i det?
Citera
Igår, 09:34
Medlem
Sefiruzs avatar
Citat:
Har du nån idé vad det är som har hänt? Hur det har kunnat bli såhär?

Kan det vara så att den manlige mannens tid är ute? Att killar ska vara feminina, och tjejer tycker sen att det vill de egentligen inte ha.

Tror du det kan ligga något i det?

"Hypergamy" och sociala medier. Kvinnor vill inte kärlek, de vill bara ha något de kan skryta med inför deras kompisar, visa att de har en bättre på Facebook osv. Bröllopet handlar bara om att visa skiten på sociala medier, inte löftet inför gud osv.

Nej fan män ska absolut inte vara feminina om du vill ligga nej haha.
Citera
Igår, 09:38
Medlem
Citat:
"Hypergamy" och sociala medier. Kvinnor vill inte kärlek, de vill bara ha något de kan skryta med inför deras kompisar, visa att de har en bättre på Facebook osv. Bröllopet handlar bara om att visa skiten på sociala medier, inte löftet inför gud osv.

Nej fan män ska absolut inte vara feminina om du vill ligga nej haha.

Har det varit så länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in