Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 09:49
Medlem
Sefiruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Har det varit så länge?

Nej, sociala medier började ta fart för 10 år sedan, ser värre ut i USA tror jag, de ligger lite före, ingen jävel som är dum nog att gifta sig där längre, de flesta skiter i fruntimmer överhuvudtaget, man blir av med halva sina prylar och sina barn direkt, inte riktigt illa på den fronten i Sverige., men nästan.
Citera
Igår, 09:59
Medlem
TS, lyssna nu inte för mycket på allt incelsnack. Det finns mängder av tjejer som inte enbart är ute efter 10:or och män med 20 slak och 90k i lön. Använder du ytliga appar så kan du förvänta dig att folk är lite mer… ytliga.

Det som krävs:

Fokusera enbart på att ha roligt. Tjejer dras till detta. Däremot märker de direkt om du enbart är ute efter sex.

Träna, plugga, skaffa bra jobb och hobbies. Öka ditt egna värde på marknaden, samt per automatik ditt självförtroende.

Gå ut och snacka med tjejer, även om det inte är ”raggning”. Våga misslyckas när du pratar med tjejer. Du kan enbart bygga den erfarenhet som krävs genom att prata mer med tjejer. Lyssna mer än vad du pratar, folk älskar att prata om sig själva.

Jobba på din positivitet och humor! Att lyssna på Flashbackares negativa upplevelser på Tinder kommer att dra ned dig i en djup grop med dem. Häng med positiva människor istället.
Citera
Igår, 10:07
Medlem
Sefiruzs avatar
Låter som ett heltidsjobb, bättre bara leva ditt liv som du vill leva det helt enkelt, brudar kommer när du blir över 30+ om du har resurser och är vältränad när du slutar leta efter dem, leta efter Gud, inga problem, betydligt värre i USA där alla tillber Satan vill ha 666, 6 inches, 6 feet och 6 figures.
Citera
Igår, 10:09
Medlem
Hel, ren och fräsch. Är du tjock börja banta/träna, är du smal börja ät.

Herregud är du vuxen?

Om du ska "haffa" och inte har några attraktiva egenskaper, så ragga på brudar på din egen utseende skala eller under.

Problemet med många män är att de saknar självinsikt och tror de ska kamma hem riktiga guldkorn när de själva är skräp.
Citera
Igår, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Ska jag tänka såhär "Hon tittar inte, men det betyder inte 100% definitivt, att hon inte är intresserad.
Är det så man ska tänka?

Kvinnor är som katter. Män är som hundar.

Har du sett en katt? Har du klappat en katt? Har du försökt jaga och fånga en katt?

Med katten måste du vara försiktig, kanske locka den med något gott, smeka den försiktigt och undersöka om den vill bli smekt och isåfall var.

Din första lektion unge lärjunge blir att smeka en katt, och få den att tillåta dig att lyfta upp den i din famn utan att den klöser sönder ditt ansikte.
Citera
Igår, 10:35
Medlem
Sefiruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard

Har du sett en katt? Har du klappat en katt? Har du försökt jaga och fånga en katt?

Med katten måste du vara försiktig, kanske locka den med något gott, smeka den försiktigt och undersöka om den vill bli smekt och isåfall var.

Din första lektion unge lärjunge blir att smeka en katt, och få den att tillåta dig att lyfta upp den i din famn utan att den klöser sönder ditt ansikte.

Haha härligt att läsa det jag alltid skrivit i dessa fruktansvärda incel trådar, katter kommer och går, hundar är lojala.

Skaffa en hund om du vill ha kärlek på riktigt, någon som är glad varje gång när du kommer hem, en kvinna är bara tillfälligt, Doom är Eternal.
Citera
Igår, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Låter som ett heltidsjobb, bättre bara leva ditt liv som du vill leva det helt enkelt, brudar kommer när du blir över 30+ om du har resurser och är vältränad när du slutar leta efter dem, leta efter Gud, inga problem, betydligt värre i USA där alla tillber Satan vill ha 666, 6 inches, 6 feet och 6 figures.

Sen människan lärde sig ha sex har killar, och tjejer haft många, många, många, många engångsgrejer.

Alltså bokstavligen talat en enda gång, där och då, med nån som kanske aldrig ens berättade sitt namn. I vissa fall kanske man inte ens en av de två såg hur den andra personen såg ut.

Klart det går att ha det så idag med.
Citera
Igår, 10:43
Medlem
Klart det går att ha totalt tillfälligt sex idag med.

Händer att folk som inte kan ett ord av samma språk har sex. Men det beror på att de flesta talar ett gemensamt, tyst språk, som ändå finns där.
Citera
Igår, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard

Du menar, ha en vettig dialog med en tjej, där det värsta som kan hända, är att vi helt enkelt slutar prata med varandra, på grund av att vi är helt enkelt bara inte rätt för varandra?
Eftersom man börjar där, om man vill ha en chans att få ligga.

Den tjej jag inte kan få, vill inte jag ha. Jag accepterar det och går vidare. Man kan inte funka med alla. Big deal.
Senast redigerad av ThiefGatansLag Igår kl. 11:04.
Citera
Igår, 10:54
Medlem
Sefiruzs avatar
Låter bra, ao det går fint utomlands typ Thailand, i Sverige är det problems för min del, är nog bara top 10%~, var en riktig Chad förr i 15 års åldern, behöver träna lite mer så jag kommer upp till top 1%~ igen.

Jo fan känner brudar som haft typ 500 partners i Sverige, men inte fan ville de knulla mig, det är förjäwligt, break rules for alpha, make rules for beta, bara gå vidare.
Citera
Igår, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Låter bra, ao det går fint utomlands typ Thailand, i Sverige är det problems för min del, är nog bara top 10%~, var en riktig Chad förr i 15 års åldern, behöver träna lite mer så jag kommer upp till top 1%~ igen.

Jo fan känner brudar som haft typ 500 partners i Sverige, men inte fan ville de knulla mig, det är förjäwligt, break rules for alpha, make rules for beta, bara gå vidare.

Hur ändrar vi tillbaka till hur det var förr?
Citera
Igår, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Det är inte svårt. Att hålla på med någon slags "the game" gör bara att man framstår som skum.

Var dig själv. Sätt inga krav på dig själv eller ragget. Ha lite skoj och hitta ett ställe eller vängrupp som accepterar och gillar dig för den du är.

För mig är det svårt, och det finns fler killar som också kämpar, som inte får ligga. Du måste inte tro mig, men så ser vår verklighet ut. Var glad att du inte är en av oss.
Senast redigerad av ThiefGatansLag Igår kl. 11:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in