2024-12-18, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Vilken oförskämd fråga

Kan du inte läsa mellan raderna?

Du är man.
Det blev fel, sånt händer. 🙂
Senast redigerad av ThiefGatansLag 2024-12-18 kl. 17:54.
Citera
2024-12-18, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Nej, har inte sett klippet

Tror inte att YouTube är det bästa stället att lära sig raggning på, man vet inte om de kände tjejerna innan eller om det gick bättre bara för att de är kända på YouTube.

Den enda värdefulla erfarenheten får du genom att prata själv med tjejer mindre YouTube, mer dra ut och prata med dem. Hjärnan måste uppleva snacket själv för att kunna förbättra sig.

Klart det alltid finns oändligt med faktorer som påverkar varför det blir som det blir. 😀

Vi är ändå nånstans i slutändan kvar där vi började. Vi har inte totalförändrats sen människan uppstod.
Senast redigerad av ThiefGatansLag 2024-12-18 kl. 18:42.
Citera
2024-12-18, 19:00
Bannlyst
Mycket bra inlägg, det här också. Från Tinder tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
klart du kan

”Tja, jag såg dig där bortifrån och tyckte att du var söt, skulle jag kunna få ditt nummer?”

Majoriteten av tjejer blir väldigt imponerade av der här och det händer inte särskilt ofta (med undantag för vissa brudar som har en otroligt dragningskraft).

Som den tidigare killen sa gäller det bara att våga, när du blivit dissad 20 gånger skiter du fullständigt i vad utgången nästs gång du går fram.
Citera
2024-12-18, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Du är man.
Det blev fel, sånt händer. 🙂

Och du är garanterad kvinna, så mycket som du skriver.
Citera
2024-12-18, 19:39
Medlem
godboys avatar
Det där ständiga tjatet i dessa trådar om att gymma, vara trendigt klädd, nyklippt hjälper inte ett endaste jävla dugg! Det räcker att vara hjälpligt normal både i beteende och utseende. Svårt att definiera vad normalt utseende är, men som folk ser ut som mest skulle kanske kunna vara en hjälpande beskrivning.

Jag själv blev typ flintis när jag var 25 bast. Det enda som hände var att rakhyveln åkte fram och detta var i mitten av 90 talet. Sen är jag rätt stor över axlarna, men jag har inga magrutor, det har jag aldrig haft och det har inte spelat någon som helst roll.

När jag var yngre än 22-23 så var jag kass på kvinnor, men jag lärde mig, det handlar helt enkelt om att våga. Man kan alltid bjuda ut någon, det värsta som kan hända är att man får nej och får man det så går man bara vidare. Våga fråga helt enkelt.

Om man väl får till en träff, antingen att man går på puben, eller att man gör någon annan aktivitet så ska man inte bara tänka "ligga - ligga - ligga". Se lite var det tar vägen och känn av stämningen. Man behöver inte ha sex på första träffen. Det har hänt att jag hade det, men det var inte vanligt. Var dessutom artig, bjud gärna, håll upp dörrar, lyssna på vad hon säger när ni pratar - försök få en balans i samtalet, här ger övning färdighet. När ni är färdiga för kvällen, följ henne till bussen eller bjud på en taxi hem, be att hon messar när hon kommit hem. Visa att du bryr dig om henne.
Senast redigerad av godboy 2024-12-18 kl. 19:42.
Citera
2024-12-18, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det där ständiga tjatet i dessa trådar om att gymma, vara trendigt klädd, nyklippt hjälper inte ett endaste jävla dugg! Det räcker att vara hjälpligt normal både i beteende och utseende. Svårt att definiera vad normalt utseende är, men som folk ser ut som mest skulle kanske kunna vara en hjälpande beskrivning.

Jag själv blev typ flintis när jag var 25 bast. Det enda som hände var att rakhyveln åkte fram och detta var i mitten av 90 talet. Sen är jag rätt stor över axlarna, men jag har inga magrutor, det har jag aldrig haft och det har inte spelat någon som helst roll.

När jag var yngre än 22-23 så var jag kass på kvinnor, men jag lärde mig, det handlar helt enkelt om att våga. Man kan alltid bjuda ut någon, det värsta som kan hända är att man får nej och får man det så går man bara vidare. Våga fråga helt enkelt.

Om man väl får till en träff, antingen att man går på puben, eller att man gör någon annan aktivitet så ska man inte bara tänka "ligga - ligga - ligga". Se lite var det tar vägen och känn av stämningen. Man behöver inte ha sex på första träffen. Det har hänt att jag hade det, men det var inte vanligt. Var dessutom artig, bjud gärna, håll upp dörrar, lyssna på vad hon säger när ni pratar - försök få en balans i samtalet, här ger övning färdighet. När ni är färdiga för kvällen, följ henne till bussen eller bjud på en taxi hem, be att hon messar när hon kommit hem. Visa att du bryr dig om henne.

Såg du Youtube videon jag postade?
Citera
2024-12-18, 19:51
Medlem
godboys avatar
Citat:
Såg du Youtube videon jag postade?
Tittade inte på hela, men visst, jag dock tycker det verkar lite slafsigt, och frågan är hur många nummer blir äkta. Det sättet har jag aldrig använt och det är inget för mig och upplever det som lite tramsigt , men om någon tycker det funkar så kör.

Var och en får ju finna ut sin metod och funkar den så är det ju bra.
Citera
2024-12-18, 19:52
Bannlyst
Citat:
Tittade inte på hela, men visst, jag dock tycker det verkar lite slafsigt, och frågan är hur många nummer blir äkta. Det sättet har jag aldrig använt och det är inget för mig och upplever det som lite tramsigt , men om någon tycker det funkar så kör.

Var och en får ju finna ut sin metod och funkar den så är det ju bra.

ASAPROCKY skrev 2018 i Tinder tråden att han gjorde som de gjorde med framgång. Han tycker rätt person ska göra så. 🙂
Citera
2024-12-18, 20:03
Medlem
godboys avatar
Citat:
ASAPRocky skrev 2018 i Tinder tråden att han gjorde som de gjorde med framgång. Han tycker rätt person ska göra så. 🙂

Jag har bjudit ut tjejer lite så också men detta är ca 22-23 år sen Fast då frågade jag en, och sen har det väl hänt någon gång mer. Båda ledde till date i alla fall. Jag har faktiskt blivit frågad om nummer också det var väl ca 20 år sen.

Men man måste finna sin metod. Jag tyckte beteendet på Youtube var lite slabbigt, men man är olika som person. Men kontentan blir ju ändå friskt vågat - hälften vunnit.

Visst kan man titta på Youtubeklipp och man kan nog få idéer, sen får man göra sin egen grej. Jag för min del har ändå bjudit ut en del damer under årens gång innan jag blev gift, och det är inte många gånger jag fått nej. Sen får man ju träffas och se vart det drar, jag verkligen inte haft sex med alla jag bjudit ut, en del har landat i fin vänskap, andra har bara blivit en eller ett par dejter, och några har blivit relationer.

Återigen så får man finna sin metod. Jag tror inte det går att bara kopiera något, utan det måste vara genuint. Man får pröva sig fram och vara beredd på att få ett nej. De gångerna jag fick nej så önskade jag bara tjejen i fråga en trevlig dag eller trevlig helg, snyggt och fint.
Citera
2024-12-18, 20:12
Bannlyst
Citat:
Jag har bjudit ut tjejer lite så också men detta är ca 22-23 år sen Fast då frågade jag en, och sen har det väl hänt någon gång mer. Båda ledde till date i alla fall. Jag har faktiskt blivit frågad om nummer också det var väl ca 20 år sen.

Men man måste finna sin metod. Jag tyckte beteendet på Youtube var lite slabbigt, men man är olika som person. Men kontentan blir ju ändå friskt vågat - hälften vunnit.

Visst kan man titta på Youtubeklipp och man kan nog få idéer, sen får man göra sin egen grej. Jag för min del har ändå bjudit ut en del damer under årens gång innan jag blev gift, och det är inte många gånger jag fått nej. Sen får man ju träffas och se vart det drar, jag verkligen inte haft sex med alla jag bjudit ut, en del har landat i fin vänskap, andra har bara blivit en eller ett par dejter, och några har blivit relationer.

Återigen så får man finna sin metod. Jag tror inte det går att bara kopiera något, utan det måste vara genuint. Man får pröva sig fram och vara beredd på att få ett nej. De gångerna jag fick nej så önskade jag bara tjejen i fråga en trevlig dag eller trevlig helg, snyggt och fint.

Ja, även fast sociala medier finns numera, så är vi som sagt någonstans mentalt kvar i människans uppkomst. Kunde man göra så 1984, som är nästan så längesen, så kan man göra det 2024 med! Man måste bara göra på rätt sätt.

Jag kan inte hjälpa att jag är så envis. Är bara sån.
Citera
2024-12-18, 20:18
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ja, även fast sociala medier finns numera, så är vi som sagt någonstans mentalt kvar i människans uppkomst. Kunde man göra så 1984, som är nästan så längesen, så kan man göra det 2024 med! Man måste bara göra på rätt sätt.

Jag kan inte hjälpa att jag är så envis. Är bara sån.
Kör på! Du kan inte få mer än nej. Det viktigaste är att inte låta ett nej dra ner en och när man får ett nej att man ändå är trevlig tillbaka.

Läste väl rätt nyss någonstans att de där dejtingapparna tappar mark. Vekar som allt fler vill träffas på klassiskt vis. På den tiden då jag höll på, d v s innan alla dessa appar, så fanns en sida som hette mötesplatsen. Jag var reggad där ett tag och träffade väl några den vägen, men det gav inte något vettigt så jag lade ner den digitala delen redan på sent 90 tal.

Känner man att man vill hålla på och balta med de där apparna och dejtingsidorna så kan man väl göra det, men det är/var verkligen inte för mig. IRL är det som gäller för mig.
Citera
2024-12-18, 20:23
Medlem
Conams avatar
Citat:

Tamefan det vackraste jag läst sen borta med vinden! Hoppas innerligen många fler tänker som dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in