2018-11-20, 20:53
Medlem
Skopjas avatar
Men, jag mr inte riktigt bra heller just nu. Att jag inte fr n punani r mitt minsta problem. Dessutom s har jag knappt ftt nt nd i mina dagar, och jag lever. Tappade oskulden nr jag var ver 19, innan dess hade jag typ noll intresse fr tjejer. Var bara ren slump att det blev ka av hahah

Fr vl ta tag i Tinder nn dag i framtiden nr min tillvaro r bttre. Men nu har jag viktiga saker att foka p.
Citera
2018-11-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Men fr jag inga likes, trots att jag r snygg. Och nu har jag valt att ta bort den hr trttsamma appen. Serist, jag har haft den i typ 3 r och det r samma visa hela tiden, det funkar i typ 1 vecka, sen fr jag inte en enda like lngre.

Skitapp. Dessutom hatar jag Internet och mobiler och vill ha s lite som mjligt att gra med sna saker.

D gr man som kakan och gr ut och raggar istllet. Den hr appen r bekvm, men rent generellt fredrar jag att trffas irl framfr att trffas via en app. Du kan visa upp ett helt annat register d. S istllet fr att sitta hr och klaga likt en cuck, ut och ragga nu.
Citera
2018-11-20, 20:59
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
D gr man som kakan och gr ut och raggar istllet. Den hr appen r bekvm, men rent generellt fredrar jag att trffas irl framfr att trffas via en app. Du kan visa upp ett helt annat register d. S istllet fr att sitta hr och klaga likt en cuck, ut och ragga nu.

D kommer vi till nsta punkt, jag har aldrig tagit kontakt med tjejer irl p det sttet utanfr krogen, vet inte var du bor men jag upplever att hr i huvudstaden r inte folk s pigga p snt. Jag fattar ju att man tilltalar inte tjejer som om man vore kund hos en hora men, det rcker ju inte att bara veta det.

Ja, jag har en ngestsjukdom som gr att jag r en sdan jvla fegis. Behver hjlp.
Citera
2018-11-20, 21:03
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Vad r det man brukar sga, utsidan ger den trkiga personligheten en chans? S bara f till en riktigt bra frsta bild. Sen dom andra bilderna ska helst vara ver 85-90% p photofeelern s br du ligga helt ok till i appen.
Min huvudbild r 93% efter 120 rster om jag inte minns fel. Mnga kaxar sig ju hr inne om sina 96-98% men det r alltid enkelt att f s hga siffror, om de frsta som gillar bilden ger hga pong och har bra trovrdighetskredd. D sidan utgr utifrn hur ofta du ger din topscore, om du ger samma betyg varjegng, dlig trovrdighet, osv.
S att vnta till iaf 50 votes tycker jag r att rekommendera.

Ifall jag tervnder i framtiden, hur kollar man upp det dr? Aldrig hrt om det frut.
Citera
2018-11-20, 21:06
Medlem
Citat:
D kommer vi till nsta punkt, jag har aldrig tagit kontakt med tjejer irl p det sttet utanfr krogen, vet inte var du bor men jag upplever att hr i huvudstaden r inte folk s pigga p snt. Jag fattar ju att man tilltalar inte tjejer som om man vore kund hos en hora men, det rcker ju inte att bara veta det.

Ja, jag har en ngestsjukdom som gr att jag r en sdan jvla fegis. Behver hjlp.

Haha, det r fr mycket att svara p i ett inlgg. Tjejer r pigga p det oavsett om det r sm eller storstad. Det r samma lite obekvmma knsla. Det du mste f in i din kropp r knslan av att det inte r s farligt att f dissen. Sk p youtube "pickup chicks" eller liknande, "how to pick up chicks" kan du googla ocks. Finns ju massor av tips. Jag har varit med om en hel del ris men ven ros nr jag varit ute, och rent generellt skulle jag sga att den strsta framgngen vad gller sex har kommit nr jag varit ute p krogen. Det r avsugningar, trekanter, efterfester, frgar om nummer.

Det sistnmnda r ngot du ska brja med tycker jag. Sen frska kra p att bruden/brudarna ska flja med p fest, eller bara dra och kka med dig, eller "har ni efterfest el?", etc etc. Viktigt att du frgar det lite "casual". typ "h, brjar bli hungrig, ska ni med?" "har efterfest hos honeybee ska ni med?" sger dom nej s fortstter du prata om whatever, och frgar igen lite senare.

Du mste vga. Det r s viktigt. Komma in i knslan av att det r inte s farligt att gra bort sig.
Citera
2018-11-20, 21:08
Medlem
Citat:
Men, jag mr inte riktigt bra heller just nu. Att jag inte fr n punani r mitt minsta problem. Dessutom s har jag knappt ftt nt nd i mina dagar, och jag lever. Tappade oskulden nr jag var ver 19, innan dess hade jag typ noll intresse fr tjejer. Var bara ren slump att det blev ka av hahah

Fr vl ta tag i Tinder nn dag i framtiden nr min tillvaro r bttre. Men nu har jag viktiga saker att foka p.
Kontanta en psykolog kompis, dy verkar besitta viktigare problem n att inte f ngra matchningar p ngon ljlig app.
Citera
2018-11-20, 21:11
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Haha, det r fr mycket att svara p i ett inlgg. Tjejer r pigga p det oavsett om det r sm eller storstad. Det r samma lite obekvmma knsla. Det du mste f in i din kropp r knslan av att det inte r s farligt att f dissen. Sk p youtube "pickup chicks" eller liknande, "how to pick up chicks" kan du googla ocks. Finns ju massor av tips. Jag har varit med om en hel del ris men ven ros nr jag varit ute, och rent generellt skulle jag sga att den strsta framgngen vad gller sex har kommit nr jag varit ute p krogen. Det r avsugningar, trekanter, efterfester, frgar om nummer.

Det sistnmnda r ngot du ska brja med tycker jag. Sen frska kra p att bruden/brudarna ska flja med p fest, eller bara dra och kka med dig, eller "har ni efterfest el?", etc etc. Viktigt att du frgar det lite "casual". typ "h, brjar bli hungrig, ska ni med?" "har efterfest hos honeybee ska ni med?" sger dom nej s fortstter du prata om whatever, och frgar igen lite senare.

Du mste vga. Det r s viktigt. Komma in i knslan av att det r inte s farligt att gra bort sig.

Jag svarar s nr jag r s glad att jag inte kommer p nt mer.

Men, nu kommer vi till en grej som jag hatar att behva erknna, jag r vl rtt bra p att lsa kroppssprk och jag ser ju om ngon r besvrad eller s. Men, subtila hintar, de hajar inte jag. Kanske finns nn YT video s man kan lra sig?

Jag har levt ett liv i skuggan i mnga r nu pga. att jag har knt att jag inte kan vara mig sjlv osv. S d har det hr inte kommit till sig bara rent genuint, fr ngra r sedan var jag en bitter jvla mnniskohatare som inte ville vara alls bland folk. Tur att det r ver nu!
Citera
2018-11-20, 21:13
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Kontanta en psykolog kompis, dy verkar besitta viktigare problem n att inte f ngra matchningar p ngon ljlig app.

Ja, jag har kontaktat min lkare om jag kunde f brja med antidepp igen. Mitt humr r inte kul... Blir s int helvete jvla frbannad nr jag blir arg, blir helt svart fr mig
Citera
2018-11-20, 21:19
Medlem
Skopjas avatar
Citat:

Men, fortfarande, man kan vl inte bara g fram till folk och "Hej, kan jag f ditt nummer?" Ja, allts, man frgar ju inte det p en gng men du fattar vad jag menar.
Citera
2018-11-20, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Folk inser vilket skitapp detta r, s enkelt r det. Allt handlar om utseende, lter det nyttigt i dina ron? Vill du utvecklas som person s lgg ner kontot p denna skitapp.

Vad folk inser? Nej, det r snarare s att kvinnor ftt fr sig att dom r vrd guld och grna skogar. Jag har polare som fr hundratals likes per vecka fortfarande, men dom ser riktigt bra ut.

Det har skett en frskjutning dr medelmttor eller till och med "ngorlunda snygga" killar har det riktigt svrt, d alla kvinnor gr till toppen av mn.

Lste en studie fr ett tag sen som visade att bara 15% av unga mn i finland hade ett aktivt sexliv, det r faktiskt rtt bisarrt, sjukt mnga mn blir sexuellt och romantiskt utslagna just nu. Vi har liksom aldrig tidigare haft en ppen hypergami i historien, dr kvinnor har s hr sjukt mnga valmjligheter, det skapar en obalans dr majoriteten av mn sls ut totalt.
Citera
2018-11-20, 21:32
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Anteri, tror du din dejt trffar andra killar frn Tinder mellan dom gnger ni ses/har setts?

Tror inte det, men inte sker. Hon har rtt spckat schema med mnga olika engagemang.

Hennes avstnd har typ rrt sig tv gnger p 3 veckor = hon gr sllan in i appen frn olika positioner.
Citera
2018-11-20, 21:46
Medlem
Citat:
Men, fortfarande, man kan vl inte bara g fram till folk och "Hej, kan jag f ditt nummer?" Ja, allts, man frgar ju inte det p en gng men du fattar vad jag menar.
klart du kan

Tja, jag sg dig dr bortifrn och tyckte att du var st, skulle jag kunna f ditt nummer?

Majoriteten av tjejer blir vldigt imponerade av der hr och det hnder inte srskilt ofta (med undantag fr vissa brudar som har en otroligt dragningskraft).

Som den tidigare killen sa gller det bara att vga, nr du blivit dissad 20 gnger skiter du fullstndigt i vad utgngen nsts gng du gr fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in