Citat:
Ursprungligen postat av
Skopja
D kommer vi till nsta punkt, jag har aldrig tagit kontakt med tjejer irl p det sttet utanfr krogen, vet inte var du bor men jag upplever att hr i huvudstaden r inte folk s pigga p snt. Jag fattar ju att man tilltalar inte tjejer som om man vore kund hos en hora men, det rcker ju inte att bara veta det.
Ja, jag har en ngestsjukdom som gr att jag r en sdan jvla fegis. Behver hjlp.
Haha, det r fr mycket att svara p i ett inlgg. Tjejer r pigga p det oavsett om det r sm eller storstad. Det r samma lite obekvmma knsla. Det du mste f in i din kropp r knslan av att det inte r s farligt att f dissen. Sk p youtube "pickup chicks" eller liknande, "how to pick up chicks" kan du googla ocks. Finns ju massor av tips. Jag har varit med om en hel del ris men ven ros nr jag varit ute, och rent generellt skulle jag sga att den strsta framgngen vad gller sex har kommit nr jag varit ute p krogen. Det r avsugningar, trekanter, efterfester, frgar om nummer.
Det sistnmnda r ngot du ska brja med tycker jag. Sen frska kra p att bruden/brudarna ska flja med p fest, eller bara dra och kka med dig, eller "har ni efterfest el?", etc etc. Viktigt att du frgar det lite "casual". typ "h, brjar bli hungrig, ska ni med?" "har efterfest hos honeybee ska ni med?" sger dom nej s fortstter du prata om whatever, och frgar igen lite senare.
Du mste vga. Det r s viktigt. Komma in i knslan av att det r inte s farligt att gra bort sig.