2020-04-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Mste man registrera med facebook fr photofeeler? Jag funderar ven att om man lgger upp bilder dr s kan ju psykon ta ens bilder o anvnda fr eget bruk?
Nr jag registrerade mig s behvdes inte Facebook. Man uploadade bara de bilder man ville f bedmda. Kom ihg att du mste ge betyg p andras bilder fr att du ska kunna bli bedmd.

Sen finns ju alltid risken att bilder hamnar i fel hnder, men det kan ju hnda var du n visar dina bilder.
Senast redigerad av Farzan73 2020-04-12 kl. 21:17.
Citera
2020-04-12, 21:33
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Nr jag registrerade mig s behvdes inte Facebook. Man uploadade bara de bilder man ville f bedmda. Kom ihg att du mste ge betyg p andras bilder fr att du ska kunna bli bedmd.

Sen finns ju alltid risken att bilder hamnar i fel hnder, men det kan ju hnda var du n visar dina bilder.

Jag lade upp en bild men fr inga rster trots att jag har max p karma?
Citera
2020-04-12, 21:33
Medlem
Citat:
Jag bor i Uppsala men har satt skningen s att ven Stockholm fngas upp. r vl 50/50 frn vilken av stderna kvinnorna kommer.

Frstr nu varfr jag inte delar din uppfattning. Min bsta bild fick 9.3 din bsta bild r i top2, jag var vl i top5 eller var det 10? Det gr vl tyvrr stor skillnad i antalet matchningar, kan jag tnka mig. Du ser ju betydligt kraftigare ut n mig ocks (gissar vltrnad?).
Fatta jag det rtt om du sger att du har frn lder 27 och uppt och du har totalt 2000+ likes i stockholm/uppsala? Jaja, tinder r iaf helt dtt fr mig nu i en liten stad. Hopplst lge. Jag hade vl 155 matchningar som bst, men kanske 20 av dessa som jag "egentligen" var ngorlunda intresserad utav. Sllan jag matchar med tjejer jag r intresserad utav annat n lite action.
Citera
2020-04-12, 21:48
Medlem
Citat:
Jag lade upp en bild men fr inga rster trots att jag har max p karma?
Det gr lngsamt, kan ta fler timmar innan frsta rsten kommer, d minskar din karma. D gr du in, votar lite s karman r maxad. r lite jobb men efter ngra dagar har du 10-20 rster och det rcker fr att f hyffsad koll p om bilden r bra eller ej.
Citera
2020-04-12, 21:53
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Det gr lngsamt, kan ta fler timmar innan frsta rsten kommer, d minskar din karma. D gr du in, votar lite s karman r maxad. r lite jobb men efter ngra dagar har du 10-20 rster och det rcker fr att f hyffsad koll p om bilden r bra eller ej.

Okej jag frstr. Det kommer ta tid allts. Fick precis en rst.
Citera
2020-04-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Frstr nu varfr jag inte delar din uppfattning. Min bsta bild fick 9.3 din bsta bild r i top2, jag var vl i top5 eller var det 10? Det gr vl tyvrr stor skillnad i antalet matchningar, kan jag tnka mig. Du ser ju betydligt kraftigare ut n mig ocks (gissar vltrnad?).
Fatta jag det rtt om du sger att du har frn lder 27 och uppt och du har totalt 2000+ likes i stockholm/uppsala? Jaja, tinder r iaf helt dtt fr mig nu i en liten stad. Hopplst lge. Jag hade vl 155 matchningar som bst, men kanske 20 av dessa som jag "egentligen" var ngorlunda intresserad utav. Sllan jag matchar med tjejer jag r intresserad utav annat n lite action.
Stmmer bra, 27 r och uppt. Skulle vl sga att 90% r frn mitt ordinarie omrde, vrigt har trillat in nr jag rest runt i Sverige.

Vltrnad fr min lder skulle jag sga men det r bara att inse, man har ingen 20-rings kropp lngre. Frdelen r att kvinnorna inte heller frvntar sig det
Citera
2020-04-13, 05:48
Medlem
Emolls avatar
Citat:

10 rster just nu. Pausade o brjade ett nytt test.
Smart 6.7 pong
Trustworthy 6.9 pong
Attractive 8.7 pong

Det fr vl anses som bra? tminstone hur attraktiv kvinnorna tycker man r. Frgan r d varfr jag misslyckas s totalt p tinder 🤔
Citera
2020-04-13, 08:15
Medlem
Citat:
10 rster just nu. Pausade o brjade ett nytt test.
Smart 6.7 pong
Trustworthy 6.9 pong
Attractive 8.7 pong

Det fr vl anses som bra? tminstone hur attraktiv kvinnorna tycker man r. Frgan r d varfr jag misslyckas s totalt p tinder 🤔
Ja de pongen r absolut ok, s den bilden lr ju inte vara anledningen till att du misslyckas.

Ngra funderingar. Har du ngon bild som r uppenbart smre n de vriga? Det r ltt att bli bedmd p sin smsta bild. Har du en presentationstext du r njd med? Ngra politiska eller kontroversiella sikter som framkommer p bild eller i text?

Testa dina vriga bilder i photofeeler s du vet om du br plocka bort ngon bild. nskar dig stort lycka till i alla fall 👍
Citera
2020-04-13, 08:20
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ja de pongen r absolut ok, s den bilden lr ju inte vara anledningen till att du misslyckas.

Ngra funderingar. Har du ngon bild som r uppenbart smre n de vriga? Det r ltt att bli bedmd p sin smsta bild. Har du en presentationstext du r njd med? Ngra politiska eller kontroversiella sikter som framkommer p bild eller i text?

Testa dina vriga bilder i photofeeler s du vet om du br plocka bort ngon bild. nskar dig stort lycka till i alla fall 👍

Tycker du att 10 rster rcker fr att f en genomsnittlig bild av vad folk tycker om bilden?

Just nu s har jag ingen presentationstext. Dock hade jag en vldigt enkel innan. Men jag vet, med erfarenhet av polare, att man inte behver ngon presentation om man ser ngorlunda bra ut.
Citera
2020-04-13, 08:45
Medlem
Citat:
Tycker du att 10 rster rcker fr att f en genomsnittlig bild av vad folk tycker om bilden?

Just nu s har jag ingen presentationstext. Dock hade jag en vldigt enkel innan. Men jag vet, med erfarenhet av polare, att man inte behver ngon presentation om man ser ngorlunda bra ut.
Nr du har 10 rster s kan det g upp eller ner en hel del men du ser att det inte r ett uppenbart bottennapp. Fr du 20 rster till kanske du hamnar mellan 7 och 9.5, skulle tro att det r felmarginalen.

Du kanske sker yngre tjejer och vad som fungerar dr vet jag inte. Fr mig s har presentationstexten varit viktig. 9 av 10 kommenterar det som str i texten, inte att bilden r bra.
Citera
2020-04-13, 09:26
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Nr du har 10 rster s kan det g upp eller ner en hel del men du ser att det inte r ett uppenbart bottennapp. Fr du 20 rster till kanske du hamnar mellan 7 och 9.5, skulle tro att det r felmarginalen.

Du kanske sker yngre tjejer och vad som fungerar dr vet jag inte. Fr mig s har presentationstexten varit viktig. 9 av 10 kommenterar det som str i texten, inte att bilden r bra.

Okej, ska kra tills jag har 20 rster innan jag byter bild. Synd det tar sn jvla tid bara.
Citera
2020-04-13, 09:33
Medlem
😂 Fick precis en like frn en riktigt tjock negress boendes i Nigeria, vad fan har hnt med tinder 😱🙈. Tror att tinder i samband med corona har gjort ndringar i algoritmen, har mrkt att det i princip r stendtt fr mig gllande svenska kvinnor. Har blivit s efter corona. Sker dock mest kvinnor i sthlm och bor i Norrland, passar p att dejta nr jag jobbar i Stockholm, men det r ju otnkbart nu att resa ner dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in