• 1710
  • 2110
  • 2160
  • 2209
  • 2210
  • 2211
  • 2260
  • 2310
  • 2710
2020-04-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Måste man registrera med facebook för photofeeler? Jag funderar även att om man lägger upp bilder där så kan ju psykon ta ens bilder o använda för eget bruk?
När jag registrerade mig så behövdes inte Facebook. Man uploadade bara de bilder man ville få bedömda. Kom ihåg att du måste ge betyg på andras bilder för att du ska kunna bli bedömd.

Sen finns ju alltid risken att bilder hamnar i fel händer, men det kan ju hända var du än visar dina bilder.
Senast redigerad av Farzan73 2020-04-12 kl. 21:17.
Citera
2020-04-12, 21:33
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
När jag registrerade mig så behövdes inte Facebook. Man uploadade bara de bilder man ville få bedömda. Kom ihåg att du måste ge betyg på andras bilder för att du ska kunna bli bedömd.

Sen finns ju alltid risken att bilder hamnar i fel händer, men det kan ju hända var du än visar dina bilder.

Jag lade upp en bild men får inga röster trots att jag har max på karma?
Citera
2020-04-12, 21:33
Medlem
Citat:
Jag bor i Uppsala men har satt sökningen så att även Stockholm fångas upp. Är väl 50/50 från vilken av städerna kvinnorna kommer.

Förstår nu varför jag inte delar din uppfattning. Min bästa bild fick 9.3 din bästa bild är i top2, jag var väl i top5 eller var det 10? Det gör väl tyvärr stor skillnad i antalet matchningar, kan jag tänka mig. Du ser ju betydligt kraftigare ut än mig också (gissar vältränad?).
Fatta jag det rätt om du säger att du har från ålder 27 och uppåt och du har totalt 2000+ likes i stockholm/uppsala? Jaja, tinder är iaf helt dött för mig nu i en liten stad. Hopplöst läge. Jag hade väl 155 matchningar som bäst, men kanske 20 av dessa som jag "egentligen" var någorlunda intresserad utav. Sällan jag matchar med tjejer jag är intresserad utav annat än lite action.
Citera
2020-04-12, 21:48
Medlem
Citat:
Jag lade upp en bild men får inga röster trots att jag har max på karma?
Det går långsamt, kan ta fler timmar innan första rösten kommer, då minskar din karma. Då går du in, votar lite så karman är maxad. Är lite jobb men efter några dagar har du 10-20 röster och det räcker för att få hyffsad koll på om bilden är bra eller ej.
Citera
2020-04-12, 21:53
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Det går långsamt, kan ta fler timmar innan första rösten kommer, då minskar din karma. Då går du in, votar lite så karman är maxad. Är lite jobb men efter några dagar har du 10-20 röster och det räcker för att få hyffsad koll på om bilden är bra eller ej.

Okej jag förstår. Det kommer ta tid alltså. Fick precis en röst.
Citera
2020-04-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Förstår nu varför jag inte delar din uppfattning. Min bästa bild fick 9.3 din bästa bild är i top2, jag var väl i top5 eller var det 10? Det gör väl tyvärr stor skillnad i antalet matchningar, kan jag tänka mig. Du ser ju betydligt kraftigare ut än mig också (gissar vältränad?).
Fatta jag det rätt om du säger att du har från ålder 27 och uppåt och du har totalt 2000+ likes i stockholm/uppsala? Jaja, tinder är iaf helt dött för mig nu i en liten stad. Hopplöst läge. Jag hade väl 155 matchningar som bäst, men kanske 20 av dessa som jag "egentligen" var någorlunda intresserad utav. Sällan jag matchar med tjejer jag är intresserad utav annat än lite action.
Stämmer bra, 27 år och uppåt. Skulle väl säga att 90% är från mitt ordinarie område, övrigt har trillat in när jag rest runt i Sverige.

Vältränad för min ålder skulle jag säga men det är bara att inse, man har ingen 20-årings kropp längre. Fördelen är att kvinnorna inte heller förväntar sig det
Citera
2020-04-13, 05:48
Medlem
Emolls avatar
Citat:

10 röster just nu. Pausade o började ett nytt test.
Smart 6.7 poäng
Trustworthy 6.9 poäng
Attractive 8.7 poäng

Det får väl anses som bra? Åtminstone hur attraktiv kvinnorna tycker man är. Frågan är då varför jag misslyckas så totalt på tinder 🤔
Citera
2020-04-13, 08:15
Medlem
Citat:
10 röster just nu. Pausade o började ett nytt test.
Smart 6.7 poäng
Trustworthy 6.9 poäng
Attractive 8.7 poäng

Det får väl anses som bra? Åtminstone hur attraktiv kvinnorna tycker man är. Frågan är då varför jag misslyckas så totalt på tinder 🤔
Ja de poängen är absolut ok, så den bilden lär ju inte vara anledningen till att du misslyckas.

Några funderingar. Har du någon bild som är uppenbart sämre än de övriga? Det är lätt att bli bedömd på sin sämsta bild. Har du en presentationstext du är nöjd med? Några politiska eller kontroversiella åsikter som framkommer på bild eller i text?

Testa dina övriga bilder i photofeeler så du vet om du bör plocka bort någon bild. Önskar dig stort lycka till i alla fall 👍
Citera
2020-04-13, 08:20
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ja de poängen är absolut ok, så den bilden lär ju inte vara anledningen till att du misslyckas.

Några funderingar. Har du någon bild som är uppenbart sämre än de övriga? Det är lätt att bli bedömd på sin sämsta bild. Har du en presentationstext du är nöjd med? Några politiska eller kontroversiella åsikter som framkommer på bild eller i text?

Testa dina övriga bilder i photofeeler så du vet om du bör plocka bort någon bild. Önskar dig stort lycka till i alla fall 👍

Tycker du att 10 röster räcker för att få en genomsnittlig bild av vad folk tycker om bilden?

Just nu så har jag ingen presentationstext. Dock hade jag en väldigt enkel innan. Men jag vet, med erfarenhet av polare, att man inte behöver någon presentation om man ser någorlunda bra ut.
Citera
2020-04-13, 08:45
Medlem
Citat:
Tycker du att 10 röster räcker för att få en genomsnittlig bild av vad folk tycker om bilden?

Just nu så har jag ingen presentationstext. Dock hade jag en väldigt enkel innan. Men jag vet, med erfarenhet av polare, att man inte behöver någon presentation om man ser någorlunda bra ut.
När du har 10 röster så kan det gå upp eller ner en hel del men du ser att det inte är ett uppenbart bottennapp. Får du 20 röster till kanske du hamnar mellan 7 och 9.5, skulle tro att det är felmarginalen.

Du kanske söker yngre tjejer och vad som fungerar där vet jag inte. För mig så har presentationstexten varit viktig. 9 av 10 kommenterar det som står i texten, inte att bilden är bra.
Citera
2020-04-13, 09:26
Medlem
Emolls avatar
Citat:
När du har 10 röster så kan det gå upp eller ner en hel del men du ser att det inte är ett uppenbart bottennapp. Får du 20 röster till kanske du hamnar mellan 7 och 9.5, skulle tro att det är felmarginalen.

Du kanske söker yngre tjejer och vad som fungerar där vet jag inte. För mig så har presentationstexten varit viktig. 9 av 10 kommenterar det som står i texten, inte att bilden är bra.

Okej, ska köra tills jag har 20 röster innan jag byter bild. Synd det tar sån jävla tid bara.
Citera
2020-04-13, 09:33
Medlem
😂 Fick precis en like från en riktigt tjock negress boendes i Nigeria, vad fan har hänt med tinder 😱🙈. Tror att tinder i samband med corona har gjort ändringar i algoritmen, har märkt att det i princip är stendött för mig gällande svenska kvinnor. Har blivit så efter corona. Söker dock mest kvinnor i sthlm och bor i Norrland, passar på att dejta när jag jobbar i Stockholm, men det är ju otänkbart nu att resa ner dit.
Citera
  • 1710
  • 2110
  • 2160
  • 2209
  • 2210
  • 2211
  • 2260
  • 2310
  • 2710

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera