Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Fast du Kakan...det finns en frklaring tillatt hon bara inte r redo att vara s fysiskt nra en person hon upplever att hon inte knner tillrckligt. Hon kanske finner det extremt onaturligt och krystat att bokstavligt talat slppa in en vad hon bedmer vara en frmling i sin kropp. Det r helt okej fr dem som vill ligga p frsta dejten men glm inte att det r lika okej att vnta utan att bli anklagad fr ett spel.
Min personliga sikt r att man kan frstra ngot som kunde blivit ngonting med att ligga fr snabbt. Jag undrar om det finns ett samband mellan lngden p frhllandet och hur lnge man vntade med att ha sex. Skulle inte frvna mig om det finns.
Det knns som att mnga hr inne har noll erfarenhet av vluppfostrade tjejer med hg sjlvknsla,gott sjlvfrtroende och stor sjlvrespekt(ngot alla kan skaffa sig). Att tnka kortsiktigt men nd sikta p ett lngsiktigt frhllande kan nog bli problematiskt.
#uptightfrigidspelarsvr
Brottinatoryou really get meme likee
Trampades en liten honeybee p trna med det dr inlgget? Fr be s mycket om urskt isfall. Var absolut inte min mening. Sjlvklart finns det skert bra tjejer som knullar p frsta andra dejten, men skulle pst att majoriteten av dom r trasiga och bekrftelsetrstande tindersexmissbrukare. S om du varit en sdan vet du ju nu vad det r som gller fr att hitta ngot mer serist, och hr inte killen av sig om ni inte knullat? G till en annan. Det r ju inte som att du saknar alternativ tillskillnad frn majoriteten av mn hr i trden eller hur?
Sjlvklart finns det ett samband mellan att vnta med sex och att inte gra det. Det sger sig sjlvt. Jag frsker frmedla ngonting hr. Det finns skert forskning p det hr ocks. Att knulla p frsta dejten r som att sga att man r mcdonalds som tjej. Det r bara s det r. Lyssna hur killarna pratar hr inne om sina ligg. Lter det som att dom hyser stor respekt? Anteri nmner sin oknullade dejt gng p gng. Varfr? Hon r ju intressant. Hon gr tvrtemot vad dom andra korkade brudarna gjort, och det skert i kombination med att hon inte r helt pantad heller, gr det hela s mycket mer intressant. Mn behver lngre tid fr att kunna bonda med en tjej, det gr inte p en dejt bara.
Rent generellt allts. Ber om urskt om jag kallade det fr ett spel, men all form av ragg kan kallas "spel" om du hnger med? Nr jag sger "oh honeybee, ska vi g hem till dig eller mej?" r det ett spel. Inte fan sger man s om vi trffas ute p stan bland folk, i vanliga vardagen etc.
Likvl som om jag hller igen fr sex p en dejt gr jag det medvetet. Det r ett bestmt val. Allts ett spel frn min sida. Inget som "kommer naturligt". Det som kommer naturligt r ju att vilja ha sex med ngon man gillar, ven om det r "fel" att ligga p frsta dejten.
Det bsta man kan gra r att hlla sig uppdaterad i "spelets vrld" youtubea, kolla ideer filosofier frn andra, lta sig inspireras. Sen tillmpar man metoder, ideer etc som man tycker verkar vettiga. Jag tex r ju inget strre fan av sna hr grejor "Du r sjukt snygg, men haha, du ser s tjock ut i den dr klnningen".
Dvs en hiss och sen en diss, typiskt "spel" fr killar. Har du skert upplevt eller hur?
Finns mycket bttre stt man kan frmedla sitt intresse p, s att sga.
Kr hrt nu Gumman