2018-11-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Hrni, hur tar man bra bilder till sin profil? N' tips?

Jag har skrivit en hel del om detta, men kan vl summera som s att r du lite smfet? tryck ut ansiktet s det frn sidan ser ut som du har en nrdnacke, men det ser bra ut p bild. Frsta bilden ska vara ansiktet och axlarna/magen uppt max, inget mer. Man ska se ansiktet tydligt, inga brillor och snt dr frska se douche ut.
Se till att ha bra ljus. Bra ljus kan gra stor skillnad. Helst dagsljus, men min bsta bild r i fotostudio, ska inte ljuga. Ljuset var perfekt min hunkiga lite solbrnda hy syntes toppen, osv.

Andra bilder har jag sett ldre ut och mnga vnner har klagat, tjejer jag trffat irl har sagt "du ser gammal ut, snyggare irl" och man hade lust att grta snder, men sen letade man lite i arkivet och hitta p sin "bsta bild", tydligen hade jag haft den hela tiden, utan att veta om det. Ta alltid massvis med bilder om du r p en fotosession, be snubben eller bruden skicka ver alla bilder. Du kan ladda hem ett photoshop illegalt och fixa bilderna sjlv. Sen laddar du upp allihopa p photofeeler.com betalar en slant eller sitter och kr en tgngen (kommer ta evigheter men).

Ja dr har du receptet hur jag gick ifrn lnnfeta brudar som ingen vill ha till en del snygga 18-20ringar trots att jag sjlv r 30+
Citera
2018-11-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Fast du Kakan...det finns en frklaring tillatt hon bara inte r redo att vara s fysiskt nra en person hon upplever att hon inte knner tillrckligt. Hon kanske finner det extremt onaturligt och krystat att bokstavligt talat slppa in en vad hon bedmer vara en frmling i sin kropp. Det r helt okej fr dem som vill ligga p frsta dejten men glm inte att det r lika okej att vnta utan att bli anklagad fr ett spel.

Min personliga sikt r att man kan frstra ngot som kunde blivit ngonting med att ligga fr snabbt. Jag undrar om det finns ett samband mellan lngden p frhllandet och hur lnge man vntade med att ha sex. Skulle inte frvna mig om det finns.

Det knns som att mnga hr inne har noll erfarenhet av vluppfostrade tjejer med hg sjlvknsla,gott sjlvfrtroende och stor sjlvrespekt(ngot alla kan skaffa sig). Att tnka kortsiktigt men nd sikta p ett lngsiktigt frhllande kan nog bli problematiskt.

#uptightfrigidspelarsvr

Brottinatoryou really get meme likee

Trampades en liten honeybee p trna med det dr inlgget? Fr be s mycket om urskt isfall. Var absolut inte min mening. Sjlvklart finns det skert bra tjejer som knullar p frsta andra dejten, men skulle pst att majoriteten av dom r trasiga och bekrftelsetrstande tindersexmissbrukare. S om du varit en sdan vet du ju nu vad det r som gller fr att hitta ngot mer serist, och hr inte killen av sig om ni inte knullat? G till en annan. Det r ju inte som att du saknar alternativ tillskillnad frn majoriteten av mn hr i trden eller hur?

Sjlvklart finns det ett samband mellan att vnta med sex och att inte gra det. Det sger sig sjlvt. Jag frsker frmedla ngonting hr. Det finns skert forskning p det hr ocks. Att knulla p frsta dejten r som att sga att man r mcdonalds som tjej. Det r bara s det r. Lyssna hur killarna pratar hr inne om sina ligg. Lter det som att dom hyser stor respekt? Anteri nmner sin oknullade dejt gng p gng. Varfr? Hon r ju intressant. Hon gr tvrtemot vad dom andra korkade brudarna gjort, och det skert i kombination med att hon inte r helt pantad heller, gr det hela s mycket mer intressant. Mn behver lngre tid fr att kunna bonda med en tjej, det gr inte p en dejt bara.

Rent generellt allts. Ber om urskt om jag kallade det fr ett spel, men all form av ragg kan kallas "spel" om du hnger med? Nr jag sger "oh honeybee, ska vi g hem till dig eller mej?" r det ett spel. Inte fan sger man s om vi trffas ute p stan bland folk, i vanliga vardagen etc.
Likvl som om jag hller igen fr sex p en dejt gr jag det medvetet. Det r ett bestmt val. Allts ett spel frn min sida. Inget som "kommer naturligt". Det som kommer naturligt r ju att vilja ha sex med ngon man gillar, ven om det r "fel" att ligga p frsta dejten.

Det bsta man kan gra r att hlla sig uppdaterad i "spelets vrld" youtubea, kolla ideer filosofier frn andra, lta sig inspireras. Sen tillmpar man metoder, ideer etc som man tycker verkar vettiga. Jag tex r ju inget strre fan av sna hr grejor "Du r sjukt snygg, men haha, du ser s tjock ut i den dr klnningen".
Dvs en hiss och sen en diss, typiskt "spel" fr killar. Har du skert upplevt eller hur?
Finns mycket bttre stt man kan frmedla sitt intresse p, s att sga.
Kr hrt nu Gumman
Citera
2018-11-20, 19:50
Medlem
Anteri, tror du din dejt trffar andra killar frn Tinder mellan dom gnger ni ses/har setts?
Citera
2018-11-20, 19:50
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Frstr inte hur folk fortfarande kan sitta och dreggla p tinder. Det r snart 2019, fattar inte ni desperata killar att allt handlar om utseende p tinder?? Appen r enbart fr tjejer med extremt bekrftelsebehov. Sorgligt att killar anvnder denna app, det bara skriker desperation om er.

Alternativt att ni r under 20 och r desperata fr att ni aldrig fr ligga. Helvete vad vrlden gr utfr..

Jag har ftt nog, tnker kasta den hr jvla appen lngt bort t helvete ut ur mitt liv. Vad kan du ge mig fr tips i hur jag kan lyckas istllet? Jag tar tacksamt emot hjlp!

Kan tillgga f.. att jag har nu insett att Tinder/ntet r inte rtt format fr mig helt enkelt, jag har ett liv som jag vill leva, jag vill inte sitta och svepa och svepa i jakt p den rtta. Nej, d utvecklas jag hellre som person p riktigt!

Och ja, jag struntar i vilka 18-ringar jag gr miste om nu nr jag dumpar Tinder. Sex r inte allt hr i livet, vnner och en bra tillvaro r s mycket viktigare.

Som en notis kan jag tillgga att jag vet killar p ver 30 som har lekande ltt med damerna, men som inte har s ltt med livet i vrigt. U jelly? Well, I aint.

Fuck u Tinder, aint gonna miss u. *vinkar*
Senast redigerad av Skopja 2018-11-20 kl. 20:00.
Citera
2018-11-20, 19:59
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Jag har skrivit en hel del om detta, men kan vl summera som s att r du lite smfet? tryck ut ansiktet s det frn sidan ser ut som du har en nrdnacke, men det ser bra ut p bild. Frsta bilden ska vara ansiktet och axlarna/magen uppt max, inget mer. Man ska se ansiktet tydligt, inga brillor och snt dr frska se douche ut.
Se till att ha bra ljus. Bra ljus kan gra stor skillnad. Helst dagsljus, men min bsta bild r i fotostudio, ska inte ljuga. Ljuset var perfekt min hunkiga lite solbrnda hy syntes toppen, osv.

Andra bilder har jag sett ldre ut och mnga vnner har klagat, tjejer jag trffat irl har sagt "du ser gammal ut, snyggare irl" och man hade lust att grta snder, men sen letade man lite i arkivet och hitta p sin "bsta bild", tydligen hade jag haft den hela tiden, utan att veta om det. Ta alltid massvis med bilder om du r p en fotosession, be snubben eller bruden skicka ver alla bilder. Du kan ladda hem ett photoshop illegalt och fixa bilderna sjlv. Sen laddar du upp allihopa p photofeeler.com betalar en slant eller sitter och kr en tgngen (kommer ta evigheter men).

Ja dr har du receptet hur jag gick ifrn lnnfeta brudar som ingen vill ha till en del snygga 18-20ringar trots att jag sjlv r 30+

Ja jsses allts. Snacka om kinkigt. Undrar om brudarna r medvetna om att det finns snygga killar ocks som inte har s jvla rolig personlighet.

Yeye.
Citera
2018-11-20, 20:20
Medlem
Citat:
Men om den killen nu r helt ute cyklar, d kan vl du ta och dela med dig av hur man ska gra?
Jag pstod aldrig att han var ute ocg cyklade, tyckte dremot att det var oerhrt konstigt att du ser det som ngot banbrytande att han fr svar av dom han skriver till, vilken taktik ska man kra p om inte en koppling till bio/bilder som ppningsfras? Det r vl sjlvklart att man gr det.

Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Frstr inte hur folk fortfarande kan sitta och dreggla p tinder. Det r snart 2019, fattar inte ni desperata killar att allt handlar om utseende p tinder?? Appen r enbart fr tjejer med extremt bekrftelsebehov. Sorgligt att killar anvnder denna app, det bara skriker desperation om er.

Alternativt att ni r under 20 och r desperata fr att ni aldrig fr ligga. Helvete vad vrlden gr utfr..
Haha, ngon som blivit jvligt bitter pga brist av framgng ser jag.
Bara fr att du r fr ful/dlig/desperat fr att skaffa ligg via tinder s betyder det inte att det inte finns andra som lyckas.
Citera
2018-11-20, 20:23
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Jag pstod aldrig att han var ute ocg cyklade, tyckte dremot att det var oerhrt konstigt att du ser det som ngot banbrytande att han fr svar av dom han skriver till, vilken taktik ska man kra p om inte en koppling till bio/bilder som ppningsfras? Det r vl sjlvklart att man gr det.

Jaha, men du fick det faktiskt att lta som att killen hade ingenting att komma med, att han bara sprider en massa dynga.
Citera
2018-11-20, 20:27
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Trampades en liten honeybee p trna med det dr inlgget? Fr be s mycket om urskt isfall. Var absolut inte min mening. Sjlvklart finns det skert bra tjejer som knullar p frsta andra dejten, men skulle pst att majoriteten av dom r trasiga och bekrftelsetrstande tindersexmissbrukare. S om du varit en sdan vet du ju nu vad det r som gller fr att hitta ngot mer serist, och hr inte killen av sig om ni inte knullat? G till en annan. Det r ju inte som att du saknar alternativ tillskillnad frn majoriteten av mn hr i trden eller hur?

Sjlvklart finns det ett samband mellan att vnta med sex och att inte gra det. Det sger sig sjlvt. Jag frsker frmedla ngonting hr. Det finns skert forskning p det hr ocks. Att knulla p frsta dejten r som att sga att man r mcdonalds som tjej. Det r bara s det r. Lyssna hur killarna pratar hr inne om sina ligg. Lter det som att dom hyser stor respekt? Anteri nmner sin oknullade dejt gng p gng. Varfr? Hon r ju intressant. Hon gr tvrtemot vad dom andra korkade brudarna gjort, och det skert i kombination med att hon inte r helt pantad heller, gr det hela s mycket mer intressant. Mn behver lngre tid fr att kunna bonda med en tjej, det gr inte p en dejt bara.

Rent generellt allts. Ber om urskt om jag kallade det fr ett spel, men all form av ragg kan kallas "spel" om du hnger med? Nr jag sger "oh honeybee, ska vi g hem till dig eller mej?" r det ett spel. Inte fan sger man s om vi trffas ute p stan bland folk, i vanliga vardagen etc.
Likvl som om jag hller igen fr sex p en dejt gr jag det medvetet. Det r ett bestmt val. Allts ett spel frn min sida. Inget som "kommer naturligt". Det som kommer naturligt r ju att vilja ha sex med ngon man gillar, ven om det r "fel" att ligga p frsta dejten.

Det bsta man kan gra r att hlla sig uppdaterad i "spelets vrld" youtubea, kolla ideer filosofier frn andra, lta sig inspireras. Sen tillmpar man metoder, ideer etc som man tycker verkar vettiga. Jag tex r ju inget strre fan av sna hr grejor "Du r sjukt snygg, men haha, du ser s tjock ut i den dr klnningen".
Dvs en hiss och sen en diss, typiskt "spel" fr killar. Har du skert upplevt eller hur?
Finns mycket bttre stt man kan frmedla sitt intresse p, s att sga.
Kr hrt nu Gumman

Detta var andra frskethr r frsta som jag sklart hann lsa innan du raderade det(du vet fotografiskt minne) haha (FB) Tinder-appen

Angende honeybee..Kakan gillar henne som faan. Jag tror hon tar fram saker i honom som legat dolda under ilska. Billy och hon finns i ljusetde vntar dr tills du kommer dit fr i mrkret har de aldrig varit och kan inte vara.

#finnshoppfralla
Citera
2018-11-20, 20:42
Medlem
Citat:
Jaha, men du fick det faktiskt att lta som att killen hade ingenting att komma med, att han bara sprider en massa dynga.
Nja, jag tyckte inte att han hade srskilt mycket att komma med heller men att han har den approachen han har r en sjlvklarhet fr mig men sklart inte en sjlvklarhet fr alla andra.

Jag kan garantera dig att du fr svar utav 9/10 matchningar om du kommer med ngon finurlig kommentar om deras bio eller bilder, fr jag hoppas inte du kr p ett hej vgd?, t.om jag som kille tar bort matchningen om en konversation ppnas s.
Citera
2018-11-20, 20:47
Medlem
Skopjas avatar
Men fr jag inga likes, trots att jag r snygg. Och nu har jag valt att ta bort den hr trttsamma appen. Serist, jag har haft den i typ 3 r och det r samma visa hela tiden, det funkar i typ 1 vecka, sen fr jag inte en enda like lngre.

Skitapp. Dessutom hatar jag Internet och mobiler och vill ha s lite som mjligt att gra med sna saker.
Citera
2018-11-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ja jsses allts. Snacka om kinkigt. Undrar om brudarna r medvetna om att det finns snygga killar ocks som inte har s jvla rolig personlighet.

Yeye.

Vad r det man brukar sga, utsidan ger den trkiga personligheten en chans? S bara f till en riktigt bra frsta bild. Sen dom andra bilderna ska helst vara ver 85-90% p photofeelern s br du ligga helt ok till i appen.
Min huvudbild r 93% efter 120 rster om jag inte minns fel. Mnga kaxar sig ju hr inne om sina 96-98% men det r alltid enkelt att f s hga siffror, om de frsta som gillar bilden ger hga pong och har bra trovrdighetskredd. D sidan utgr utifrn hur ofta du ger din topscore, om du ger samma betyg varjegng, dlig trovrdighet, osv.
S att vnta till iaf 50 votes tycker jag r att rekommendera.
Citera
2018-11-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Detta var andra frskethr r frsta som jag sklart hann lsa innan du raderade det(du vet fotografiskt minne) haha (FB) Tinder-appen

Angende honeybee..Kakan gillar henne som faan. Jag tror hon tar fram saker i honom som legat dolda under ilska. Billy och hon finns i ljusetde vntar dr tills du kommer dit fr i mrkret har de aldrig varit och kan inte vara.

#finnshoppfralla

Vem r Billy? Jag gillade din beskrivning frut av kvinnor s lite sanning ligger det vl i det. Ngon ilska tycker jag mig inte besitta direkt. r rtt harmonisk fr stunden iaf men det kan fort frndras hur ska du ha det? /Bdsmmaster3000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in