Citat:
Ursprungligen postat av
ThiefGatansLag
ASAPRocky skrev 2018 i Tinder tråden att han gjorde som de gjorde med framgång. Han tycker rätt person ska göra så. 🙂
Jag har bjudit ut tjejer lite så också men detta är ca 22-23 år sen
Fast då frågade jag en, och sen har det väl hänt någon gång mer. Båda ledde till date i alla fall. Jag har faktiskt blivit frågad om nummer också det var väl ca 20 år sen.
Men man måste finna sin metod. Jag tyckte beteendet på Youtube var lite slabbigt, men man är olika som person. Men kontentan blir ju ändå friskt vågat - hälften vunnit.
Visst kan man titta på Youtubeklipp och man kan nog få idéer, sen får man göra sin egen grej. Jag för min del har ändå bjudit ut en del damer under årens gång innan jag blev gift, och det är inte många gånger jag fått nej. Sen får man ju träffas och se vart det drar, jag verkligen inte haft sex med alla jag bjudit ut, en del har landat i fin vänskap, andra har bara blivit en eller ett par dejter, och några har blivit relationer.
Återigen så får man finna sin metod. Jag tror inte det går att bara kopiera något, utan det måste vara genuint. Man får pröva sig fram och vara beredd på att få ett nej. De gångerna jag fick nej så önskade jag bara tjejen i fråga en trevlig dag eller trevlig helg, snyggt och fint.