2024-12-17, 07:31
Medlem
Astralhopps avatar
Att få kontakt med det motsatta könet handlar ofta om att vara genuin, respektfull och intresserad av andra människor. Här är några korta tips:

Var dig själv – Det är bättre att vara ärlig och naturlig än att försöka vara någon du inte är.
Visa intresse – Ställ frågor, lyssna och var nyfiken på personen du pratar med. Människor gillar att känna sig sedda och hörda.

Lär känna dig själv – Ju tryggare du är i vem du är, desto lättare blir det att skapa kontakt.
Var artig och respektfull – Respektera gränser och var lyhörd för hur den andra personen reagerar.
Våga ta initiativ – Säg hej, starta ett samtal eller fråga om ni kan hitta på något tillsammans.

Kom ihåg att det tar tid att bygga relationer, och det viktigaste är att vara äkta och visa respekt.

Lycka till!
Citera
2024-12-17, 07:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Ni andra tycker det här är lätt. Jag klarar det inte, jag har ingen tur. Ni andra bara seglar fram där.

Ni är dock inte födda med det här kunnandet. Alla måste lära sig uppfatta små, nästan osynliga signaler och inbjudningar hos andra människor. Inte bara när det gäller tjejer och att ha sex med de.
Man lär sig sånt genom att samspela med andra människor. Något jag inte gjort så mycket i mitt liv.

Kvinnor ser allt men låtsas att dom inte gör. Tro mig!
På nåra sekunder har dom scannat dig från topp till tå utan att du ens är medveten om det.

Det beror också på vilken humör hon är på. Men hursomhelst så är du upptäckt, men förvänta inte att hon ska stirra på dig. Första steget är på dig annars kan det kvitta. Vara bara respektfull och nonchalant så är den hemma.

Ps: om hon stirra på dig, spring för livet!
Senast redigerad av Blackrose23 2024-12-17 kl. 07:52.
Citera
2024-12-17, 07:49
Medlem
halaltarzans avatar
Kan det verkligen finnas mer råd att få än vad som redan finns här sen tidigare?

Och sen verkar det ju som det i princip är samma människor som sitter här år efter år och mal, och då är ju frågan om alla floskelråd typ "var bara dig själv" fungerar.

Citera
2024-12-17, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kan det verkligen finnas mer råd att få än vad som redan finns här sen tidigare?

Och sen verkar det ju som det i princip är samma människor som sitter här år efter år och mal, och då är ju frågan om alla floskelråd typ "var bara dig själv" fungerar.

Jag har inte varit mig själv på många år. Jag får nog vara ärlig med det. Det är nog mycket därför jag inte lyckas, för jag har inte varit mig själv, helt enkelt.

Se där, jag kläckte ur mig det till slut.
Citera
2024-12-17, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Kvinnor ser allt men låtsas att dom inte gör. Tro mig!
På nåra sekunder har dom scannat dig från topp till tå utan att du ens är medveten om det.

Det beror också på vilken humör hon är på. Men hursomhelst så är du upptäckt, men förvänta inte att hon ska stirra på dig. Första steget är på dig annars kan det kvitta. Vara bara respektfull och nonchalant så är den hemma.

Ps: om hon stirra på dig, spring för livet!

Är du kvinna?
Citera
2024-12-17, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Att få kontakt med det motsatta könet handlar ofta om att vara genuin, respektfull och intresserad av andra människor. Här är några korta tips:

Var dig själv – Det är bättre att vara ärlig och naturlig än att försöka vara någon du inte är.
Visa intresse – Ställ frågor, lyssna och var nyfiken på personen du pratar med. Människor gillar att känna sig sedda och hörda.

Lär känna dig själv – Ju tryggare du är i vem du är, desto lättare blir det att skapa kontakt.
Var artig och respektfull – Respektera gränser och var lyhörd för hur den andra personen reagerar.
Våga ta initiativ – Säg hej, starta ett samtal eller fråga om ni kan hitta på något tillsammans.

Kom ihåg att det tar tid att bygga relationer, och det viktigaste är att vara äkta och visa respekt.

Lycka till!

Ska man vara öppensinnad och tänka, hon har inte huvudet vänt åt mitt håll, men det betyder inte att hon inte är intresserad?

Eller är det helt fel?
Citera
2024-12-17, 08:03
Medlem
HBTKuks avatar
Utveckla lite charm pch personlighet så behöver du inte jaga tjejer. Bara småsnippor som måste se det som ett invecklat heltidsarbete att "få" knulla.
Citera
2024-12-17, 08:05
Medlem
Sefiruzs avatar
Det viktigaste jag har lärt mig är är att aldrig visa några känslor, var trevlig och så men gör helt klart att du inte behöver henne och klarar dig lika bra utan så att säga, med ensamma mammor kan det fungera att vara lite svag dock, då de ofta letar efter svaga män som kan försörja dem.
Citera
2024-12-17, 08:10
Medlem
Innan man börjar "haffa tjejer" behöver man sluta fundera för djupt och överanalysera ämnet. En del män sätter käppar i hjulet för sig själva. Evolutionen har inte designat reproduktionen att vara ett superkomplext system vars hemlighet man måste knäcka för att få tillgång. Jobba på dig själv och prata med kvinnor som att de är människor, och inte bara kvinnor du vill få ut någonting ur, så ska du se att det löser sig självt. Det är egenskaper hos dig som andra dras till, inte hur du anpassar dig till andras egenskaper.

Ett bra exempel är socialt inkompetenta Tate-fans som tror att hans metoder fungerar. De fungerar för honom, därför att han är vad han lär ut. Dessa egenskaper lockar en viss typ av kvinna men långt ifrån alla. De som behöver läsa sig till att bete sig dominant och i många fall illa kommer inte att lyckas med detta tillräckligt väl för attrahera någon. Det handlar om att vara självsäker i sin egen person och egenskaper.
Citera
2024-12-17, 08:11
Avstängd
Citat:
Är du kvinna?

Vilken oförskämd fråga

Kan du inte läsa mellan raderna?
Citera
2024-12-17, 08:33
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ska man vara öppensinnad och tänka, hon har inte huvudet vänt åt mitt håll, men det betyder inte att hon inte är intresserad?

Eller är det helt fel?

Det beror nog ganska mycket på situationen. Du måste få någon slags kontakt så att hon ser att du bryr dig och vill något. Uppstår kontakt, så får du ta det därifrån och fördjupa kontakten. Vi har kanske glömt det, men kvinnor är faktiskt personer med känslor och vilja, och inget "föremål" som man bara går ut och "haffar". Tänk med hjärna och hjärta, och inte bara med könsorganet.
Citera
2024-12-17, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Vilken oförskämd fråga

Kan du inte läsa mellan raderna?

Du är man, trots användarnamnet.

Jag gråter. Buhu.
Senast redigerad av ThiefGatansLag 2024-12-17 kl. 08:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in