Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Där har du problemet. Börja med att jobba med dig själv. Sen kan du söka en relation. Gpr du dessutom direkt i försvarsställning ökar det inte precis dina chanser.
Det finns många med diagnoser som är både gifta och har barn, det i dig är inget hinder.

Jag är verkligen ingen tafsande kille eftersom att jag är kvinna...

Du sätter dig inte på mig oavsett, kärring. 👉
Du gör inte det, du sätter dig inte på mig.
Citera
Igår, 21:15
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Och du undrar varför du har problem på relationsfronten
Citera
Igår, 21:16
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Men hörru.
Nu får du ge dig
Jag har ju suttit isolerad hemma hela livet. Med diagnos.

Jag tafsar iallafall inte, till skillnad från vissa andra killar. Du kanske är en av de??

Vad fan är det för fel på dig? Tror du alla är lika kunniga på det här som du?
Du är fan elak! Vet du om det?
Du är riktigt elak. Osympatisk!
Och nu kommer du sitta hemma resten av livet, med diagnos.

Tror du att brudisarna orkar med era sköra psyken eller? Det är en kvinnlig egenskap! Men du kanske är en ”kvinna” med snopp. Finns många sådana numera

Oftast lider ni av småsnopp-komplexet det är ju självklart därför ni aldrig kommer till skott! Ett mycket vanligt fenomen. Stora kukar vet hur man fäller brudar. Det verkar gå hand i hand med självförtroendet. Ingen tänder på en osäker man.

Det skulle kännas lite pedofiligt att sexa med en liten bebiskuk på en man faktiskt
Citera
Igår, 21:51
Medlem
Citat:

Hallå, vad var det jag sa?

Jag vet inte om det är din diagnos som du nämner som gör det, men du fortsätter låta andra göra dig negativ.

Vad är poängen med hela din tråd, om den i slutändan gör att du bara lägger timme efter timme på att låta andra negga dig?

Du måste lära dig att bara lägga ned onödiga saker. Ignorera det som tar onödig tid och fokus från dig. Jag kommer med trådens viktigaste tips till dig, lyssna på mig.
Citera
Igår, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Hallå, vad var det jag sa?

Jag vet inte om det är din diagnos som du nämner som gör det, men du fortsätter låta andra göra dig negativ.

Vad är poängen med hela din tråd, om den i slutändan gör att du bara lägger timme efter timme på att låta andra negga dig?

Du måste lära dig att bara lägga ned onödiga saker. Ignorera det som tar onödig tid och fokus från dig. Jag kommer med trådens viktigaste tips till dig, lyssna på mig.

Jag uppskattar det du gör, tro mig.

Grejen är - jag har varit utsatt för både mobbning och övergrepp, och aldrig sagt ifrån.

Jag markerar mot de som går över gränsen, något jag inte alltid gjort. Det är också oerhört viktigt för ens personliga utveckling.
Citera
Igår, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Skit i att lyssna på dem! Uppenbarligen är de bittra för att de alltid får knulla, så deras åsikter är värdelösa för dig. De får inte knulla eftersom de valt att vara bittra jävla rövål, ett effektivt sätt att behålla sin oskuld på.

Jag tror det i ditt fall handlar om två saker.

1. Bara börja våga mer. Snacka med tjejer, de bits inte. Var bara trevlig och genuin så kommer de vara glada tillbaka. Till slut så blir du bättre på att snacka och du kommer själv märka när de visar intresse för dig. Var fan inte rädd för att ”misslyckas”. Så länge du är trevlig så kan du ju fan inte misslyckas med att prata. Kanske enbart leder till en trevlig konversation utan flört men du har du iaf fått genuin erfarenhet, något man inte kan läsa sig till på forum.

2. Se till att starta en positiv spiral. Träna tre dagar i veckan. Klipp dig. Fan fråga tjejer vad du skulle passa i för kläder, du har du både ett klockrent samtalsämne som brudar kan prata om länge, samt att du får tips på kläder tjejer uppskattar så du inte klär dig som en typiskt snubbe. Bygg upp dig själv helt enkelt. Inse att när en tjej letar en kille så vill hon ha lite kvaliteter i killen, så du behöver jobba på dig själv. Om du blir bättre på nåt varje dag så ökar du ditt värde rejält!

Tjejer uppskattar: Humor, självförtroende, självinsikt, en snubbe som kan skämta om sig själv (men inte tar skit, vågar stå på sig), lyssnar på dem, sköter om sin kropp genom träning, är genuin med skön personlighet och är ärlig.

Fan kör hårt nu grabben. Allt som krävs är en positiv spirit varje dag så kommer tjejerna så småningom.

Du är en jättefin människa. ❤️ Det ska du veta. 🙂

Lite rädd för att tjejer ska dyka upp och klaga på mitt jobb, om de inte gillar mig bara. Det är seriöst. 🫤
Senast redigerad av ThiefGatansLag Igår kl. 22:11.
Citera
Igår, 22:41
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Nej, sociala medier började ta fart för 10 år sedan, ser värre ut i USA tror jag, de ligger lite före, ingen jävel som är dum nog att gifta sig där längre, de flesta skiter i fruntimmer överhuvudtaget, man blir av med halva sina prylar och sina barn direkt, inte riktigt illa på den fronten i Sverige., men nästan.

Om du med "ingen jävel" menar drygt 2 miljoner år 2022 så stämmer ditt påstående. Annars inte. Över hälften av amerikanska män är gifta (även om andelen per åldersgrupp har sjunkit). Drygt hälften av männen under 30 var i någon sorts kärleksrelation och av övriga var det ändå 3 av 10 som sa sig söka efter en seriös kärleksrelation. Hur du kan få det till att "de flesta skiter i fruntimmer" undrar nog fler än jag.

https://www.forbes.com/sites/brucele...-pew-research/

Så du pratar i nattmössan. Igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in