Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Nej det fungerar inte, antingen får man bara upp ens startade trådar eller så visas dubbletter utefter antal inlägg.
Är du säker på att du inte blandar ihop de tre trådarna om skidVM som har snarlika namn? När jag söker blir det inte dubbletter
Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Ja det blir märkligt med fler ämnen än vad den billiga osten har skrivit inlägg. Men det ser rätt ut vid en första anblick.
Väljer man inlägg så ser får jag först upp massa länkar till tråden om Skid-VM i Oberstdorf 2021 där den billiga osten verkar ha haft mycket att säga. Men via Ämnen så verkar det se bra ut.
EDIT: Nu ser jag att det bara är den billiga ostens startade trådar. Men det borde vara ganska enkelt att göra en query på det TS efterfrågar.
Det blir användarens startade trådar om man söker på ämne och visar som ämne, men inte om man söker på inlägg. Själv ser jag inga dubbletter men trodde först att jag gjorde det då de tre första skid-VM-trådarna hade snarlika namn.
Däremot borde det ju visas färre trådar än inlägg så något är onekligen vajsing här