Om man är på en dator (Windows) och minns någon speciifikformulering man använde i ett visst inlägg , så kan man använda sökhistoriken. Man börjar från sida 1 (eller motsvarande), trycker CTRL F (samtidigt) och skriver in orden man minns på sökraden som öppnats: ifall orden finns med i någon post så kommer de att markeras. Om det inte blir napp på första sidan så fortsätter man bakåt, sida för sida. Är det senaste veckan så borde det snabbt bli träff.
Jag sökte men jag hittade inget forumförslag på detta.
Jag försökte leta efter en tråd jag skrev i för någon vecka sedan, men då jag skriver många inlägg per dag tappade jag tålamodet genom att behöva bläddra genom alla inlägg jag skrivit.
Med det sagt, det hade varit trevligt med en funktion där man kan se alla trådar man skrivit i, listade i ordning, både för ens egen aktivitets del men också intressant att se vad andra skriver i för olika trådar.
Jag sökte men jag hittade inget forumförslag på detta.
Jag försökte leta efter en tråd jag skrev i för någon vecka sedan, men då jag skriver många inlägg per dag tappade jag tålamodet genom att behöva bläddra genom alla inlägg jag skrivit.
Med det sagt, det hade varit trevligt med en funktion där man kan se alla trådar man skrivit i, listade i ordning, både för ens egen aktivitets del men också intressant att se vad andra skriver i för olika trådar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!