• 3
  • 4
2024-12-17, 16:16
Medlem
Om man är på en dator (Windows) och minns någon speciifikformulering man använde i ett visst inlägg , så kan man använda sökhistoriken. Man börjar från sida 1 (eller motsvarande), trycker CTRL F (samtidigt) och skriver in orden man minns på sökraden som öppnats: ifall orden finns med i någon post så kommer de att markeras. Om det inte blir napp på första sidan så fortsätter man bakåt, sida för sida. Är det senaste veckan så borde det snabbt bli träff.
Citera
2024-12-17, 17:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag sökte men jag hittade inget forumförslag på detta.

Jag försökte leta efter en tråd jag skrev i för någon vecka sedan, men då jag skriver många inlägg per dag tappade jag tålamodet genom att behöva bläddra genom alla inlägg jag skrivit.

Med det sagt, det hade varit trevligt med en funktion där man kan se alla trådar man skrivit i, listade i ordning, både för ens egen aktivitets del men också intressant att se vad andra skriver i för olika trådar.

Är detta görbart?

Här är ett annat förslag med samma upplägg:

(FB) Lista senaste trådar man skrivit i
Citera
2024-12-17, 22:04
Medlem
FemKiloGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgonstjaernan
Går det inte att söka efter ens användarnamn och visa som ämnen eller inlägg? Då går det att söka i ett specifikt underforum också.
Jo, det går.
Citera
2024-12-18, 01:06
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Här är ett annat förslag med samma upplägg:

(FB) Lista senaste trådar man skrivit i

Ja det hade varit önskvärt! Både att se sina egna samt andras delaktighet i diverse trådar.
Citera
2024-12-18, 18:03
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag sökte men jag hittade inget forumförslag på detta.

Jag försökte leta efter en tråd jag skrev i för någon vecka sedan, men då jag skriver många inlägg per dag tappade jag tålamodet genom att behöva bläddra genom alla inlägg jag skrivit.

Med det sagt, det hade varit trevligt med en funktion där man kan se alla trådar man skrivit i, listade i ordning, både för ens egen aktivitets del men också intressant att se vad andra skriver i för olika trådar.

Är detta görbart?

Bra förslag!
Jag ska undersöka saken.

admin
Citera
2024-12-18, 19:53
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Bra förslag!
Jag ska undersöka saken.

admin

Grymt! Och det bekräftar samtidigt då att vissa skribenter har fel när de påstår att den sökfunktionen redan finns.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in