Citat:
Ursprungligen postat av
Boy999
Jag har velat springa...Jag har lyssnat på fel människor. Killarna på min sida har alla sagt stick snabbt. Tjejerna på båda sidorna ser inget fel med de. Min syster sa men det är väl fritt land är väl inget fel???!!
Jo men tjejer av idag är hjärntvättade. Hörde om saken med en kvinna här (en riktig kvinna, ingen 20-årig flamsa) och hon svarade samma "Hela familjen låter sinnessjuk" Det är INTE fel på dig utan på dem, man gör inte såhär, det är otroligt respektlöst.
Vill du att mamman till dina barn ska träffa andra killar sidan om så att du går och tvivlar på om barnen är dina om du väl skulle bilda familj med henne? Hon kommer inte förändras, hon är som jänkarna säger "For the streets" då hon lärts upp i att vara sådan. Skulle hon någon gång ens komma i närheten av att ifrågasätta sitt beteende kommer familjen in "Neeej du gör helt rätt, han har ju fel, klart han ska tolerera det annars är han ett kontrollerande svin!"
For. The. Streets.
Jobba hårt, skaffa lägenhet, jobba dig genom hjärtesorgen och med tiden finn en ny kärlek. Lycka till dock, det är i princip omöjligt numera då de alla har denna hemska syn, utländskor däremot brukar vara mer ordentliga, typ ukrainska eller något sådant. Om möjligt. Annars har du det bättre ensam än med detta avskrädet.
Läste också Otursaktivists inlägg vilket var 100%. Detta är en kluster B personlighetsstörd.
Lycka till min vän, önskar dig allt gott.