• 7
  • 8
2024-12-18, 12:56
Medlem
slagskotts avatar
Ni har trust issues bägge två och det kommer aldrig fungera mellan er.
En snöflingas chans i helvetet att det kommer bli bra, jag vet att det är svårt men du mår ju inte bra av detta men det bästa är att ni gör slut.
Citera
2024-12-20, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boy999
Har insett de. Värsta är att hennes mamma skriver jag tror inte på dig jag tror du vill skada min dotter. Skicka då en screenshot på allt. Blev helt tyst från hennes håll. Men sen fick svar att jag var en skit som inte förtjänar henne. Hemskt mamma.
Det säger exakt allt du behöver veta för att förstå att lämna illa kvickt. Gaska upp dig och reclaima din självkänsla. Förbered dig mentalt också på att hela klanen kan komma efter dig och försöka jävlas med dig när du väl lämnat henne. Det behöver inte vara så illa, men tecknen verkar finnas där på att dom inte är så mentalt stabila.
Citera
2024-12-21, 07:16
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Jag har fått ta bort alla tjejer för dem är kära i mig enligt henne.

Anledningen till att hon resonerar så är för att det är så det förhåller sig med killarna hon har kontakt med. Så där avslöjade hon sig.

Hennes beteende är såklart inte hållbart i ett förhållande, men om du inte visar på allvar att du inte accepterar det så kommer hon bara fortsätta.

Det tragikomiska är att snubben som suktar efter henne kommer hamna i precis samma sits som du är i nu om det skulle bli något mellan dem.

Edit: Såg nu i din posthistorik att du bara trollar.
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-12-21 kl. 07:22.
Citera
2024-12-23, 13:15
Medlem
Hamadryads avatar
Är du säker på att ni ens har ett förhållande?
Ni har träffats i 9 mån och under hela den så har ni bråkat om samma kille?
Om det du skriver att hon gör är sant så tror jag inte hon ser det som att ni har ett förhållande, du är bara en bland flera andra.
Citera
2024-12-26, 10:25
Medlem
Flaskpostenss avatar
Välkommen till livet som en man, bro ;D kvinnor gör aldrig fel och är alltid änglar sedan födseln det vet alla och du är automatiskt den som gör fel i relationen.
Citera
2024-12-26, 10:36
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eggrorat
Grattis, du har precis vunnit priset för Årets Dörrmatta. Du sitter här och beskriver en relation där du blir förnedrad på daglig basis, och istället för att dra därifrån, frågar du om du har rätt att känna dig svartsjuk? Är det här ett skämt, eller har du faktiskt så här låg självrespekt? Din flickvän smyger runt med killar som om hon vore med i en billig dokusåpa, och du försöker desperat övertyga dig själv om att det är normalt. Nyheter, grabben: det är det inte.

När hon säger 'jag ringer när jag är själv', så är det inte för att hon planerar en överraskningsfest åt dig – det är för att hon inte vill att du ska höra vad hon pratar om med sina "kompisar". När Stefan ringer och hon nästan viskar som en brottsling i ett bankrån, betyder det EN sak: hon har inget att dölja för honom, men ALLT att dölja för dig. Här sitter du och låtsas att det finns något att rädda.

Snälla nån, att du tog bort alla dina tjejkompisar för att hon "bestämde" att de var kära i dig? Ursäkta, men hur blåögd kan man vara? Hon klev in i ditt liv, satte dig i en bur, kastade nyckeln och sa "Sitt där och var tyst". Samtidigt springer hon själv runt som en fri fågel och låter Stefan och hans polare boka in tid med henne som om hon vore en jävla tandläkare.

Hennes familj håller med henne? Såklart de gör! Varför skulle de bry sig om dig? Du är bara statisten som står där och accepterar allt. Faktum är att du behandlar dig själv med mindre värdighet än vad man behandlar en kvarglömd kundvagn på en parkering. Du undrar om du har "befogenhet" att bli arg? Du har befogenhet att packa dina saker och lämna – det är det enda du borde göra.

Så här är verkligheten: Du är inte svartsjuk, du är dum. Du sitter i en brinnande byggnad och undrar om du är för känslig för att det är varmt. Nej, det är inte för varmt. Det brinner, och om du inte kliver ut nu kommer du bara vara kvar som en hög med aska när hon går vidare till nästa snubbe som är mer än glad att följa med henne på promenader.

Res dig upp. Gå. sluta spela huvudrollen i denna tragedi som du själv regisserar.

HAHAHAh, jävlar vad bitter du lät bra och målande skrivet dock, något säger mig att du har personlig erfarenhet.
Citera
2024-12-26, 15:01
Medlem
Du har två alternativ.

1. Du gör precis som hon. Ring tjejkompisar, gå på promenader utan henne med tjejer osv.
Rekommenderar inte detta alternativ

2. Lämna henne. Låter som att "Stefan" förtjänar en tjej som henne, för det lär knappast sluta där.

Sidenote: Hennes släkt verkar ju kokta i skit från topp till tå. Som att fråga Joelbitar om kvantfysik.
Citera
2024-12-29, 13:38
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Vet inte riktigt hur man ska förklara detta utan att det spårar ur.

Träffade en underbar brud för knappt 9 mån sen. Tillsammans och har allt underbart förutom en sak. Att det ringer killar som är "kompisar". Att hon skriver med killar jag anser ör olämpligt som ex : saknat dig, borde komma och besöka dig snart. Vänta tills min kille har gått så ringer jag.

Hitta sjuka saker som jag inte kan acceptera. Blev bråk och försökte reda ut det med familjen.

Alla på hennes sida tycker det inte är fel och helt naturligt. Hon skulle aldrig vara otrogen.

En kille som vi kan kalla för Stefan kan ringa ibland och be henne följa med på en promenad utan mig. När hon svarar honom så brukar hon säga prata inte är inte själv eller jag ringer dig sen när jag är själv.

Både hennes mamma och syskon ser inget fel i de. Vi har bråkat i 9 mån om samma kille. Men vägrar ta bort honom vägrar se vad som gör mig arg.

Jag har fått ta bort alla tjejer för dem är kära i mig enligt henne. Jag är smutsen.

Efter en massa bråk och vi till slut kom fram till att det hon gör är fel så tog det inte mer än 12h innan den fucking bögen ringer henne igen och hon gör samma sak!!

Vad gör jag?? Ska jag acceptera alla dessa kukar att skriva för att inte se ut som en jävla svartsjuk kille eller har jag befogenhet att bli sig och svartsjuk?

Killarna i hennes släkt tyckte inte de var något fel!!!!

Du har en tjej som har en diagnos, de brukar bete sig såhär - och hon manipulerar dig.
Spring.
Citera
2024-12-31, 23:31
Medlem
Puttinavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hela familjen verkar ju sjuk i huvudet. Du måste ta dig samman och gå vidare, det kommer att kännas som en befrielse.
Detta ^ Gode Gud, ta dig ur i förrgår helst.
Citera
2024-12-31, 23:48
Medlem
Puttinavas avatar
Citat:
Jag har velat springa...Jag har lyssnat på fel människor. Killarna på min sida har alla sagt stick snabbt. Tjejerna på båda sidorna ser inget fel med de. Min syster sa men det är väl fritt land är väl inget fel???!!
Jo men tjejer av idag är hjärntvättade. Hörde om saken med en kvinna här (en riktig kvinna, ingen 20-årig flamsa) och hon svarade samma "Hela familjen låter sinnessjuk" Det är INTE fel på dig utan på dem, man gör inte såhär, det är otroligt respektlöst.

Vill du att mamman till dina barn ska träffa andra killar sidan om så att du går och tvivlar på om barnen är dina om du väl skulle bilda familj med henne? Hon kommer inte förändras, hon är som jänkarna säger "For the streets" då hon lärts upp i att vara sådan. Skulle hon någon gång ens komma i närheten av att ifrågasätta sitt beteende kommer familjen in "Neeej du gör helt rätt, han har ju fel, klart han ska tolerera det annars är han ett kontrollerande svin!"

For. The. Streets.

Jobba hårt, skaffa lägenhet, jobba dig genom hjärtesorgen och med tiden finn en ny kärlek. Lycka till dock, det är i princip omöjligt numera då de alla har denna hemska syn, utländskor däremot brukar vara mer ordentliga, typ ukrainska eller något sådant. Om möjligt. Annars har du det bättre ensam än med detta avskrädet.

Läste också Otursaktivists inlägg vilket var 100%. Detta är en kluster B personlighetsstörd.

Lycka till min vän, önskar dig allt gott.
Senast redigerad av Puttinava 2025-01-01 kl. 00:11.
Citera
2025-01-04, 23:42
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Läs hans andra trådar från i somras. Då var han singel och skulle knulla horor i Polen.

Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Ah... läste inte så långt i hans posthistorik. Ja, då är TS en troll och många män här har blivit i onödan upprörda.

// CC

Och februari 2024 var han dessutom gift enligt posthistoriken. Trolltråd rakt igenom.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in