Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 20:20
Medlem
Stenhård kritik mot förra Moderata ledaren Reinfeldt och hans sätt att leda svensk fotboll. Denna gång är det förre generalsekreteraren för SvFF Lars-Christer Olsson som går till attack mot Reinfeldt.

Varför fick ens psykopaten och landsförrädaren Reinfeldt denna tjänst inom fotboll han nu förpestar? När skall han åtalas för landsförräderi?

https://www.gp.se/sport/fotboll/lars...3-6096c023b917
Citera
Igår, 20:25
Medlem
Konstnarren5s avatar
Jag gillar Turbo. Vore det inte för honom skulle inte vi vara med i Nato idag och kunna ägna uppmärksamhet åt fel håll. Förresten, jag äger krigsaktier. Tack Uffe, tack pille-pålle Jönsson, tack Maggan.
Citera
Igår, 20:28
Medlem
Hur man kan välja denna Quisling till ordf för Sv Fotboll är ju otroligt. Djurgårdens medlemmar
lyckades ju avstyra när han försökte bli ordf i Djurgården.
Citera
Igår, 20:29
Medlem
snurresprettiss avatar
Vem var det som ens tänkte tanken från början? Reinfeldt, vore inte det inte bra person i svenska fotbollsförbundet?
Citera
Igår, 20:30
Medlem
Tomtekukars avatar
Innerlangen Reinfeldt är en narcissistisk opportunist och Sverigevän. Snacka inte skit om honom. Vi har sååå mycket att tacka honom för.
Citera
Igår, 22:42
Medlem
Klas-Vegass avatar
Bra. Rätt åt. hoppas de drabbade talade sig varna för cirkusnegern.
Citera
Idag, 03:00
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Jag gillar Turbo. Vore det inte för honom skulle inte vi vara med i Nato idag och kunna ägna uppmärksamhet åt fel håll. Förresten, jag äger krigsaktier. Tack Uffe, tack pille-pålle Jönsson, tack Maggan.

Topic är fotboll kära idiot.

En som ville kandidera men som inte gjorde det då hon var mån om sitt jobb på Svenska fotbollsförbundet var Caroline Waldheim.
En kvinna som slet av ett korsband i sin ungdom men har slitit hårt för sin kärlek till fotboll.

Kolla in hon är överst.
https://svff.svenskfotboll.se/samhal...eboot/kontakt/

Varför fick en värdelös moderat gå framför en bra sosse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in