Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 20:58
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Halloj!
Nu är jag här igen med en fråga.
Har precis avslutat ett projekt med en extern leverantör. Under hela projektet så har jag klickat med en person av motsatt kön i gruppen. Efter jul tänkte vi fika om jag har vägarna förbi.
Är det skumt med tanke på att projektet är slut, vi kommer inte arbeta ihop längre, samt att vi båda är upptagna?
Citera
Igår, 20:59
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Halloj!
Har precis avslutat ett projekt med en extern leverantör. Under hela projektet så har jag klickat med en person av motsatt kön i gruppen. Efter jul tänkte vi fika om jag har vägarna förbi.
Är det skumt med tanke på att projektet är slut, vi kommer inte arbeta ihop längre, samt att vi båda är upptagna?

Det är skumt om ingen av er berätta för era respektive om och varför ni ska fika.
Citera
Igår, 21:04
Medlem
Citat:
Nej kör på, har du tur så får du doppa också.
Citera
Igår, 21:05
Medlem
Styrkelyftares avatar
Det beror på. Vad är det uppriktiga syftet med fikaträffen?

Personligen hade jag nog inte tyckt om att min partner fikade med en före detta kollega av motsatt kön på fritiden.
Senast redigerad av Styrkelyftare Igår kl. 21:14.
Citera
Igår, 21:09
Medlem
calvinclowns avatar
Självfallet helt okej! Under projekt så lär man känna varandra och ibland vill man hålla kontakten för man gillade att jobba ihopa. Ska själv ut med en imorgon på ett par glas men som kompisar.
Citera
Igår, 21:19
Medlem
Så jävla genomskinligt som vatten. Även om ni hade ett gemensamt unikt intresse som t.ex samla på antika brödrostar som ni ska titta på så är det bara sex på näthinnan ni är ute efter.

Det är inget annat en otrohets dejt men knull förhoppning.
Citera
Igår, 21:21
Medlem
En fika behöver ju inte bli en Harry mötte Sally med orgasm mitt i kaffet…
Det behövs lite spänning i livet…
Citera
Igår, 21:21
Medlem
Kör hårt mannen, är inga fel i att träffa gamla kollegor.
Citera
Igår, 21:24
Medlem
Ska ni ut på tu man hand utan resterande projektmedlemmar kan det orsaka lite turbulens om ni blir påkomna. Är du öppen med detta hemmavid? Bjud in några fler från gänget så är saken biff.
Citera
Igår, 21:25
Medlem
Citat:
Halloj!

Beror på syftet. Vänner eller en fortsatt jobb kontakt, inga problem. Men du har väl andra avsikter eftersom du behöver fråga här ...
Citera
Igår, 21:32
Medlem
Det enda udda är att du ställer den här frågan om inget intresse finns och att inte respektive skall få reda på detta?
Citera
Igår, 21:50
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Halloj!
Nej, det är fullt normalt och del av en vanlig kund/leverantörskontakt. Men använd kondom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in