Flashback bygger pepparkakshus!
  • 8
  • 9
Igår, 13:09
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hon ville att jag skulle komma hem till henne direkt. Vilket jag också gjorde.

Ok, det förklarar kanske i viss del agerandet.

Fick du åka ?
Citera
Igår, 13:12
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Ok, det förklarar kanske i viss del agerandet.

Fick du åka ?

Sorry så nu att det blev hippo-party
Citera
Igår, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det intressanta är inte vad folk är dömda för, det riktigt intressanta är vad de ännu inte är dömda för.

Det ska dessutom påpekas att 40 procent av alla gärningsmän när det gäller styckmord är tidigare ostraffade personer.

Det borde säga dig och tråden något om hur man ska förhålla sig till detta med att kolla upp dejter.

menar inte att jag kollade upp om dejterna var straffade, utan att jag skickade namn, adress osv. till mina kompisar IFALL jag skulle försvinna.
Citera
Igår, 17:19
Medlem
SnutteFia03s avatar
Sanningshalten i detta är låg med tanke på din skumma post-historik. Men visst förekommer det att man "googlar" folk man är lite nyfiken på. Att hon dock skulle ha lagt alla korten på bordet för dig på det där sättet är det dock ingen som gör, av självklara orsaker.
Citera
Igår, 20:49
Medlem
Mr Koll verkar vanligt av vad jag hört.
Citera
Idag, 01:28
Medlem
Det låter konstigt. Har aldrig hört talas om någon som gör detta, hon nojar för mycket
Citera
Idag, 03:07
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Tror det är normalt att tjejer söker upp sin dejt innan man ses, däremot låter detta lite extremt.
Jag brukar kolla upp min dejt innan vi ska ses på hitta och om han finns på lexbase. Men började göra detta efter att jag träffat och haft sex med en kille sedan efter sökt upp honom och då är han dömd för att ha slagit sin ex flickvän osv.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in