Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 17:37
Medlem
Goynalds avatar
Vad anser ni om detta? Stor risk att vi fått ett senilWW3? Andra åsikter?

https://www.dailymail.co.uk/news/art...ice-coach.html

Citat:
White House Biden health cover-up blown wide open in bombshell report: Joe was senile from day one of presidency

A bombshell report details how President Joe Biden's White House hid from the public his rapidly diminishing mental and physical condition for his entire presidency.

Senast redigerad av Goynald Igår kl. 17:39.
Citera
Igår, 17:38
Medlem
Vem blev chockad av det här? Eller varför är det en chockrapport? Majoriteten vet att han var senil och att han vann valet pga valfusk.
Citera
Igår, 18:58
Medlem
maktspels avatar
Det är många som genom åren sagt att Biden inte var klar i huvudet då han blev Demokraternas kandidat 2020.

Han uppfattades tydligen ofta som förvirrad i konversationer, men kunde vara ganska samlad i vissa viktiga sammanhang (förmodligen gav de honom något).
Citera
Igår, 19:19
Medlem
Amsvartners avatar
Satan va chockad jag är nu, var är luktsaltet?

Bara sossar och annat pack utan nån som helst begåvning som missat att han va rå-senil från dag 1.
Citera
Igår, 19:20
Medlem
Jag har aldrig tvivlat på att han har varit dement under hela sin tid som president.

Men det märkliga är att han fortfarande verkar vara mer förnuftig än Trump.
Citera
Igår, 19:36
Medlem
Jag blev chockad när jag såg Daily Mails hemsida. Bland det värsta jag sett.
Citera
Idag, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Jag har aldrig tvivlat på att han har varit dement under hela sin tid som president.

Men det märkliga är att han fortfarande verkar vara mer förnuftig än Trump.

Nejdu dementa gamlingar som knappt har koll på var dom befinner sig och snackar om hur dom häromdagen träffade människor som vart döda sedan länge är väl knappast förnuftiga?
Citera
Idag, 09:38
Avstängd
Vad fövånad jag blir över att Daily Mail pumpar ut propaganda och agerar megafon för Trumpublikanerna - det har de väl aaaaldrig gjort tidigare?
Citera
Idag, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goynald
Vad anser ni om detta? Stor risk att vi fått ett senilWW3? Andra åsikter?

https://www.dailymail.co.uk/news/art...ice-coach.html
Det var helt uppenbart.
Citera
Idag, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Vad fövånad jag blir över att Daily Mail pumpar ut propaganda och agerar megafon för Trumpublikanerna - det har de väl aaaaldrig gjort tidigare?
Fast det är ju bara att titta på klippen från 2020 där Joe bland annat svamlar om sina håriga ben så ser man att han var solklart senil redan då. Det fanns inga tvivel, men ni lät er luras av CNN mfl.
Citera
Idag, 11:08
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Precis. Alla som påstår att Biden är dement är sektmedlemmar, eller hur var det?
Du är så lättlurad att du borde skämmas.
Citera
Idag, 11:10
Medlem
Det visste i alla fall jag eftersom han haft två hjärnblödningar redan före presidentvalet.

Vad är det för jävla brain drain i usa som måste lansera en hjärnskadad som presidentkandidat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in