Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 00:06
Medlem
Offerviljas avatar
Jag har under det senaste halvåret gått in i en enorm livskris där jag känner mig så himla gammal och ful. Vad gammal och ful du är, din jävla hora, brukar folk ofta säga till mig. Det säger de såklart inte, men jag tror ofta att de kan tänka lite så om mig ibland när de ser mig idag. Vilken riktigt ungdomlig, snygg och fräsch "nazist" under låt oss säga 25 år och utan någon som helst ålderdom i kroppen sin tycker ni är bäst av alla i hela världen? Min favorit är nog Lukas Lindgren. 25 år är rätt så gammalt det också, jag skulle faktiskt vilja vara ännu yngre. Det finns som ingen vits med att leva när man är så här gammal. Under 22 år gammal ska man kanske egentligen vara, det är då man är som tuffast.

Nämn en kvinnlig "nazist" och en manlig "nazist" som är som en juniormästare för er?

Vilken är den bästa ungdomliga "nazisten" som finns i hela den här världen?
Senast redigerad av Offervilja Idag kl. 00:08.
Citera
Idag, 09:22
Medlem
flukemans avatar
Den bästa ungdomliga nazisten är Daniel Wretström, av uppenbara skäl.
Citera
Idag, 11:58
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Den bästa ungdomliga nazisten är Daniel Wretström, av uppenbara skäl.

Du menar var ?
Citera
Idag, 12:08
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag har under det senaste halvåret gått in i en enorm livskris där jag känner mig så himla gammal och ful. Vad gammal och ful du är, din jävla hora, brukar folk ofta säga till mig. Det säger de såklart inte, men jag tror ofta att de kan tänka lite så om mig ibland när de ser mig idag. Vilken riktigt ungdomlig, snygg och fräsch "nazist" under låt oss säga 25 år och utan någon som helst ålderdom i kroppen sin tycker ni är bäst av alla i hela världen? Min favorit är nog Lukas Lindgren. 25 år är rätt så gammalt det också, jag skulle faktiskt vilja vara ännu yngre. Det finns som ingen vits med att leva när man är så här gammal. Under 22 år gammal ska man kanske egentligen vara, det är då man är som tuffast.

Nämn en kvinnlig "nazist" och en manlig "nazist" som är som en juniormästare för er?

Vilken är den bästa ungdomliga "nazisten" som finns i hela den här världen?

Det finns faktiskt rätt många och återväxten inom den frihetliga rörelsen är god.

Med all respekt till dig:
Tycker du att det är en bra idé att hänga ut dom nya hjältarna med namn på flashback ?
Citera
Idag, 12:46
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Det finns faktiskt rätt många och återväxten inom den frihetliga rörelsen är god.

Med all respekt till dig:
Tycker du att det är en bra idé att hänga ut dom nya hjältarna med namn på flashback ?
Nationella som inte vill vara öppna med sina åsikter ska självklart inte hängas ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in