Hej tjena, big belly 44 här, nu är jag i ett maniskt skov uppe sent på kvällen och har lust o prata om mig själv
jag har diagnoserna schizofreni och bipolär typ 1.
Då kan man kombinera dessa till och uppfinna schizoaffektiv diagnos. det är liksom en 1+1 ekvation.
jag skulle vilja prata om en video som handlar just om schizofreni. videon visar progressionen av hur medicinerna påverkar en med schizofreni övertiden. Kan vara intressant att glo på
https://www.youtube.com/watch?v=q7uYqcevh6Y
Först börjar det med helt crazy som inte ens kan prata. Sedan kan personen plötsligt prata
härligt att se. Jag tar mina mediciner nu och tänker fortsätta att göra det för det kanske leder till att jag en dag blir normal
Trots min schizoaffektiv sjukdom så är jag väldigt produktiv och kan prata men jag har gjort våldsamma grejer som jag ångrat utan mediciner och Drog missbruk osv, tog LSD flera gånger.
Jag är en seeker of truth, så jag kommer så småningom in på rätt spår, mediciner är bra.
Jag kan inte jobba just nu men kanske i framtiden, vi får se hur det går med den saken. Jag gillar att spela musik ni kan kolla in min bigbelly44 musik tråd om ni vill men den är cringe så kanske gör inte det