Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 14:18
Medlem
GustavAdams avatar
Själv har jag varit väldigt noga med att tvätta eller byta kondom när det växlats mellan ettan och tvåan. Eller i vart fall från tvåan till ettan.
Har dock noterat att det finns de som är ok med att byta hål lite allt eftersom andan faller på.
Ni här på FB som har erfarenhet av detta med att flytta kuken mellan hålen har ni provat att växla från tvåan till ettan utan "rengöring" och har det medfört några besvärligheter?
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Samma idioter som får svamp och skit när de rakar sig. Aldrig hänt något när jag bytt hål iaf.
Citera
Igår, 15:41
Medlem
Jag hade instadumpat en mansperson som ens försökte det.

Så jävla respektlöst och kan ge kvinnan underlivsproblem i ett helt år om det vill sig illa.
Citera
Igår, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia

Så jävla respektlöst och kan ge kvinnan underlivsproblem i ett helt år om det vill sig illa.
Du är positivt inställd till rövgöka, men bryr dig inte mycket om att tömma tarmen innan? Det är så du vill vi ska tolka dig? Respektlös var det ja
Citera
Igår, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Du är positivt inställd till rövgöka, men bryr dig inte mycket om att tömma tarmen innan? Det är så du vill vi ska tolka dig? Respektlös var det ja

De flesta normalbegåvade vet att det aldrig blir 100% även med rengöring.

Att byta hipp-som-happ är att be om problem.
Citera
Igår, 16:22
Medlem
Citat:
De flesta normalbegåvade vet att det aldrig blir 100% även med rengöring.

Att byta hipp-som-happ är att be om problem.
100%? Måste det verkligen vara 100%?
Är du du så jävla infektionskänslig måtte du ha slicklapp eller gummihandskar när du pullar dig själv? Gu'vet vad du bär runt på på fingrarna under naglar osv.

Hur många år med underlivsbesvär har du haft till följd av allt för frejdigt spexande i analen?
Citera
Igår, 16:23
Medlem
Tvåan är ju den del av kroppen som är avsedd för att få ut bajset. Och att det luktar så illa beror bland annat på farliga bakterier. Och dessa överför du då till den känsliga ettan, och din flickvän kan få långvariga problem med bakterier. Och allra minsta lilla skada i slemhinnorna gör det ännu värre. Hur kan du då gå in i ettan med dessa farliga bajsbakterier? Det är ganska så osmakligt och respektlöst. Och det luktar illa. Men kanske att du varken bryr dig om hygien eller bakterier, bara du får som du vill.
Citera
Igår, 19:16
Medlem
Citat:

Du kanske ska lära dig hygien. Har växlat mellan båda hålen med tjejer sedan dom varit 12 och uppåt, aldrig hört om några problem.
Citera
Igår, 19:55
Medlem
Har aldrig varit med om att hon fått några bekymmer efter det har bytits hål fram och tillbaka.
Förresten är inte tvåan den nya ettan?
Citera
Igår, 20:49
Medlem
Roidberts avatar
Brukar byta mellan fittan och analen en hel del när jag har sex med mina tjejer. Kommer det mycket skit på kuken är det bara att torka av den med en våtservett innan man byter tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten

Blir själv kåtare när det kommer lite skit på kuken.
Citera
Igår, 20:57
Medlem
Va? Är din tjej bara 2-växlad? Själv kör man 3-växlat.
Citera
Igår, 22:35
Medlem
Risken för urinvägsinfektion är väldigt stor och man lär sig när man är liten att torka framstjärt till bakstjärt och aldrig i livet bakifrån och fram. Att köra tvåan till ettan är en väldigt dum idé om du inte vill ha kronisk urinvägsinfektion.

Nej - var noga och tvätta emellan eller byt kondom i emellan. Så jobbigt är det inte och vill inte har svid, blod och tårar bara för 2min skoj och lathet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in