Citat:
Ursprungligen postat av
dickachu
Ytterligare ett tecken p dagens ungdoms ondliga dumhet och ofrmga till att tnka.
Dliga resultat i skolan och uppsving i intressen fr efterblivna saker som alien, tradwives och jesus gr hand i hand.
Undrar hur det ska sluta fr denna frlorade generation. De kan ju inte grna frsrja sig p onlyfans allihop, srskilt med dagens BMI.
Och det kommer enbart att bli vrre ju lngre in vi kommer i digitaliseringen. Jag frstr inte hur mnniskor inte redan nu inser att Sverige r ett frlorat land, vars befolkning bestr av hjrntvttade individer. De allra flesta spenderar sin tid p sociala medier dr de enbart upprepar det som sgs, utan egna sjlvstndiga och kritiska tankar.
Den hr generationen r redan frlorad, och jag r sjlv en del av den. Det bsta man kan gra som ungdom r att ta vara p Sveriges utbildningssystem, skaffa sig en utbildning som leder till ett fast jobb utomlands, i ett land dr logiken fortfarande styr. Att leva sitt liv i dagens Sverige r som att kasta bort sitt liv. Det kan inte bara vara jag som har observerat att mnniskor i Sverige idag r alltmer stela, skygga och kritiska. Ingen lever i nuet och verkligheten lngre. Tittar man exempelvis i tredjevrldslnder mrker man en mycket strre gemenskap bland mnniskorna dr. De r mer ppna och lyckliga. Ett varmare klimat har ju sina frdelar ocks.