Citat:
Ursprungligen postat av
C4sand
Ref länk:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nal-pa-julfest
Jag tycker ju personligen att som chef kan man inte vara så klantig eller dum att man tafsar på anställda på en julfest. Men jag tycker det ska vara lite vettigare artiklar från AB, de kan gott vänta tills det föreligger någon relevant information som man kan ta ställning till.
Man vet eller förstår nästan inget i denna artikel.
Om en människa lyckats med det helt unika konststycket att dricka mer än förnuftigt och gort något olämpligt på en julfest så hoppas jag det kan pratas om och lösas smidigare än att låta dem mista jobb och kastas under bussen i media.
Är han eller hon ett svin så är det en sak, men staten verkar ha jävligt svårt att hantera situationer generellt.
Vem är som chef så korkad så han krökar till på julfest - massor det är ju brännvinet som gäller på julfester
Tafs på julfester har ju inte varit ovanligt inom andra yrken företag o sektorer
Ni verkar inte fatta - det här är INTE Baaraaa en Jaag-stark kaxballepolis utan han är allt detta + polis o det verkar sett från ledningens sida att detta rätt ok för han får jobba kvar.
Börjar med min gamla käpphäst polis är ett viktigt jobb o då skall inte sexuella utsvävningar gå före redbarhet o yrkesheder - för att undgå dessa problem o särskilt sett till polisers makt som är en del av detta så borde det vara regel med schnabelkapning o bortkarvning av ztenarna för att få jobb som polis.
Vi har poliser som fått sparken för sex - sex i polisbilar - våldtäkt horeriköp mm