Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 19:13
Medlem
Ref länk: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nal-pa-julfest

Jag tycker ju personligen att som chef kan man inte vara så klantig eller dum att man tafsar på anställda på en julfest. Men jag tycker det ska vara lite vettigare artiklar från AB, de kan gott vänta tills det föreligger någon relevant information som man kan ta ställning till.

Man vet eller förstår nästan inget i denna artikel.

Om en människa lyckats med det helt unika konststycket att dricka mer än förnuftigt och gort något olämpligt på en julfest så hoppas jag det kan pratas om och lösas smidigare än att låta dem mista jobb och kastas under bussen i media.

Är han eller hon ett svin så är det en sak, men staten verkar ha jävligt svårt att hantera situationer generellt.
Citera
Igår, 19:21
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Vem är, som chef, så jävla korkad att den krökar till det på en julfest? Är ju som gjort för att det ska gå åt helvete!
Citera
Igår, 19:32
Medlem
Devinivillas avatar
Äckligt att våra skattepengar går till dessa avarter, men det roliga här är ju ingen kommer att ens höja på ögonbrynen åt denna händelse.

Kraven för en chefstjänst är tydligen inte så höga längre och detta är bortglömt redan innan veckan är slut förmodligen.
Citera
Igår, 19:37
Medlem
TurretWithHatchs avatar
Jaha det har tafsats på en julfest precis som på en miljon andra julfester genom tiderna. Vilka fler detaljer vill du ha?

Aftonbladets val av bild i artikeln var också anmärkningsvärt då kvinnorna har åtsmitande klänningar med bara ben. Som en juldröm för en tafsare.
Citera
Igår, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand

Jag tycker ju personligen att som chef kan man inte vara så klantig eller dum att man tafsar på anställda på en julfest. Men jag tycker det ska vara lite vettigare artiklar från AB, de kan gott vänta tills det föreligger någon relevant information som man kan ta ställning till.

Om en människa lyckats med det helt unika konststycket att dricka mer än förnuftigt och gort något olämpligt på en julfest så hoppas jag det kan pratas om och lösas smidigare än att låta dem mista jobb och kastas under bussen i media.

Är han eller hon ett svin så är det en sak, men staten verkar ha jävligt svårt att hantera situationer generellt.

Vem är som chef så korkad så han krökar till på julfest - massor det är ju brännvinet som gäller på julfester

Tafs på julfester har ju inte varit ovanligt inom andra yrken företag o sektorer

Ni verkar inte fatta - det här är INTE Baaraaa en Jaag-stark kaxballepolis utan han är allt detta + polis o det verkar sett från ledningens sida att detta rätt ok för han får jobba kvar.

Börjar med min gamla käpphäst polis är ett viktigt jobb o då skall inte sexuella utsvävningar gå före redbarhet o yrkesheder - för att undgå dessa problem o särskilt sett till polisers makt som är en del av detta så borde det vara regel med schnabelkapning o bortkarvning av ztenarna för att få jobb som polis.

Vi har poliser som fått sparken för sex - sex i polisbilar - våldtäkt horeriköp mm
Citera
Igår, 19:48
Medlem
Damen101s avatar
Är detta ett problem? Fyfan alltså det e ju rent mänskligt. Bortfallen kompetens det blir väl en kvinna eller bög till polischef i framtiden. Som i mycket annat är det bögar och bipolära kvinnor som ska styra verksamheten. Nu när kvinnor är en majoritet till autism så kan jag bara tänka mig att det var en kvinna som inte kunde hantera situationen.
Citera
Igår, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand

Kanske dags att lägga ner dessa fester. Händer alltför ofta att män kladdar på kvinnorna.
Citera
Igår, 21:06
Moderator
Tystnads avatar
Som högre chef bör man hålla sig väldigt nykter om man skall gå på dessa interna fester.
Vet chefer som brukar hoppa av helt att gå på sådant pga spritproblematiken, eller så är dom enbart med den första timmen då det oftast börjar med äta vid borden.
Citera
Igår, 21:12
Medlem
exoticspices avatar
Chefer på julfester ska göra som Kungen och Drottningen på Nobelmiddagar, lämna festen när middagen är slut och dansen börjar.
Citera
Igår, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vem är som chef så korkad så han krökar till på julfest - massor det är ju brännvinet som gäller på julfester

Tafs på julfester har ju inte varit ovanligt inom andra yrken företag o sektorer

Ni verkar inte fatta - det här är INTE Baaraaa en Jaag-stark kaxballepolis utan han är allt detta + polis o det verkar sett från ledningens sida att detta rätt ok för han får jobba kvar.

Börjar med min gamla käpphäst polis är ett viktigt jobb o då skall inte sexuella utsvävningar gå före redbarhet o yrkesheder - för att undgå dessa problem o särskilt sett till polisers makt som är en del av detta så borde det vara regel med schnabelkapning o bortkarvning av ztenarna för att få jobb som polis.

Vi har poliser som fått sparken för sex - sex i polisbilar - våldtäkt horeriköp mm

Tja, du verkar ha ganska extrema åsikter. Jag förstår inte om du menar att du drömmer om att det inte ska behövas poliser, eller om du är ärlig om din kravbild på poliserna.
Citera
Igår, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vem är, som chef, så jävla korkad att den krökar till det på en julfest? Är ju som gjort för att det ska gå åt helvete!

Håller med, inte direkt begåvat. Men vad borde vara straffet?
Citera
Igår, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurretWithHatch
Jaha det har tafsats på en julfest precis som på en miljon andra julfester genom tiderna. Vilka fler detaljer vill du ha?

Aftonbladets val av bild i artikeln var också anmärkningsvärt då kvinnorna har åtsmitande klänningar med bara ben. Som en juldröm för en tafsare.

Skulle vilja höra uttalande av den förnärmade eller helst av bägge parter.

Vad har egentligen hänt?
Han han tagit på rumpan eller daskat till någon eller dragit in någon på toaletten och försökt våldta?

Vad har de gjort, är han hemma med lön eller är han bara förflyttad till en annan avdelning?
Fortfarande som chef eller inte?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in