Citat:
Ursprungligen postat av
1754
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...roblemet-losas
I Svt's reportage hör man tydligt att det är invandrarröster som stör i den tysta avdelningen.
Har tillochmed Svt fått nog av störiga invandrarkillar eftersom dom inte blurrar rösterna?
Tror ni tågbolagets åtgärder kommer att hjälpa? Jag hoppas att tågbolagen börjar slänga av idioter som inte respekterar att det ska vara tyst i tågets lugna avdelning.
De är helt enkelt idioter och kan inte bry sig mindre om allt som är kopplat till svennebananas förbud.
På badet som jag själv brukar gå på, så finns det vid ingång en stor TV som konstant visar exakt samma film om hur man ska duscha utan badbyxor, basta utan osv. Denna video går alltid på repeat och har gjort så i ett par år. Inne vid duscharna finns en skylt i full storlek, alltså 1.5 m hög som visar exakt samma sak att i duschen gäller inga badbyxor. Hur många invandrare, och speciellt araber tror ni följer detta?
Det stör mig som satan att folk inte kan respektera vad som gäller, står det gå inte på gräsmattan, så ge fan i det liksom osv.
Det enda som gäller för dem är ett straff kopplat till förbudet och inget annat.
Vill de få stopp på ljud där det borde vara ljudlöst, så får det nog i slutet börja installera någon utrustning som snappar upp db nivåerna och därifrån koppla in uppmaningar via ex. visa på skärm att det är tyst som gäller eller högtalarsystemet. Fortsätter dessa idioterna ändå, så fakturera dem för störning eller höj biljettpriset för dem till nästa gång. Icke önskvärda resenärer som inte kan sköta sig ska man göra livet surt för.