Citat:
Ursprungligen postat av
Clavicles-Vile
Fiskelina? Eller nån fin rosett runt halsen som du också hänger upp den med, om gosedjurets form tillåter det?
Gosedjuret har redan en ögla i bakhuvudet. Men det är en liten ögla så det krävs ändå att jag kommer på någon snillrik uppfinning för att hänga upp den
i dess egen ögla, om man säger så.
Plushien ligger ute i bilen just nu, och jag orkar inte gå ut, annars skulle jag posta en bild på det. Men tänk dig en docka som har en liten inbyggd ögla i bakhuvudet. I den öglan så måste jag fästa min egen upphängningsanordning som går till backspegeln.
Det är denna som jag vill ska vara så smidig och enkel som det bara går. Frankie föredrar fiakelinor för det det är osynligt. Jag kan inte säga emot. Fiskelinor ÄR osynliga, men inte vidare trevliga att jobba med.
Jag hade föredragit någon färdig lösning man kan köpa på butik. Helst lås-och-öppningsbar också. Det var därför kulkedjan a’la badkar kom upp i mitt sinne direkt, men det är ju faktiskt inte vidare snyggt med en silverkedja hängades.. Så jag förstår Frankies lösning med fiskelina. Han tänker att det är osynligt, vilket är najs förvisso. Men det behöver inte vara osynligt.