Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 02:39
Medlem
fearreapers avatar
Hur fasen ändrar man var nedladdningar hamnar? Får bara fram intern minne eller SD kort, men jag vill ändra plats i intern minne, Har en Note 20 ultra & har de tagit bort det eller var hittar jag att man kan ändra på platsen?
Citera
Idag, 02:41
Medlem
Vad laddar du ned via, webbläsaren? Kolla i själva appens inställningar.
Citera
Idag, 02:46
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavicles-Vile
Vad laddar du ned via, webbläsaren? Kolla i själva appens inställningar.
Det är via chrome, men kan inte ändra där heller, det är skit märkligt, Har fungerat tidigare men inte nu,
Citera
Idag, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Det är via chrome, men kan inte ändra där heller, det är skit märkligt, Har fungerat tidigare men inte nu,

Märkligt... Har du en undergrupp vid namn downloads/nedladdningar om du klickar in dig på inställningarna i chrome? Kikade faktiskt inte längre än så innan jag skrev tidigare svar men ser nu att jag själv inte kan ändra därifrån. Luskar vidare och återkommer.

Edit: Verkar inte gå, helt enkelt? Väldigt lite skriverier om det på nätet men verkar vara fallet för alla chromium-baserade webbläsare.

Enda lösningen jag hittade var att ladda ned en "external download manager"-app och en webbläsare som stödjer det (t.ex. firefox). Om det är värt mödan får nog du avgöra.
Senast redigerad av Clavicles-Vile Idag kl. 03:43.
Citera
Idag, 04:04
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavicles-Vile
Märkligt... Har du en undergrupp vid namn downloads/nedladdningar om du klickar in dig på inställningarna i chrome? Kikade faktiskt inte längre än så innan jag skrev tidigare svar men ser nu att jag själv inte kan ändra därifrån. Luskar vidare och återkommer.

Edit: Verkar inte gå, helt enkelt? Väldigt lite skriverier om det på nätet men verkar vara fallet för alla chromium-baserade webbläsare.

Enda lösningen jag hittade var att ladda ned en "external download manager"-app och en webbläsare som stödjer det (t.ex. firefox). Om det är värt mödan får nog du avgöra.

Tyvärr är det så att jag misstänkte att de tagit bort det. Men men får väl finna mig att flytta varenda nedladdningar till en annan mapp, suck men tack iallafall & trevlig fortsättning 🌹
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in