Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
Fast det händer inte. Det kommer alltid finnas fler kåta människor som bara vill ha trevligt sex än vad det kommer att finnas diagnostomtar med knaskristen förvirring.
Religion hör hemma på historiens soptipp. Sedan kan vi givetvis inte förbjuda vissa individer att syssla med sånt här trams men det behövs inte heller. Människor som du brukar sällan yngla av er så er galenskap är ett övergående samhällsproblem.
Jag är inte galen. Jag har blivit lärd att det är helt lagligt med porranvändning och trodde inte att det finns ett motstånd som det jag upplevt. Nazisterna verkar överlag ha haft lätt för att döda men svårt för fri sexualitet. Adolf Hitler hatade kristendomen. Jag vet faktiskt inte hur man kan döda bättre för norra Europas folk om man förnekar sig själv porranvändning men om majoriteten tror att man dödar bättre för norra Europas folk utan porr så är det kanske bättre att inte använda statliga hälsomottagningar om man använt porr.
Om man är sexuellt frustrerad med ett porr-förbud, dödar man bättre för norra Europas folk då?