• 1
  • 2
2024-12-21, 15:27
Medlem
Hej flashback-vänner!
Bästa pizzerian i Sundsvall? Har bott här i ett år nu och har lite egna tankar men låt höra ☺️
Citera
2024-12-21, 16:30
Medlem
Airwave92s avatar
15 minuter-en kvart- pizzeria
Citera
2024-12-21, 19:06
Medlem
Vit-Brandbils avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ns-i-sundsvall

Säger väl allt, jag har testat pizzan och tycker de var riktigt goda.
Citera
2024-12-21, 21:06
Medlem
OneTaps avatar
pizzeria marco polo e lätt den bästa =) ingen napolitansk bög pizza utan dom gör vanlig hederlig svensk pizza utan tjafs :P dessutom pizza sallad på köpet
Citera
2024-12-21, 21:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
pizzeria marco polo e lätt den bästa =) ingen napolitansk bög pizza utan dom gör vanlig hederlig svensk pizza utan tjafs :P dessutom pizza sallad på köpet

Håller med!
Citera
2024-12-22, 00:49
Medlem
Pizzabutik ciao på Södermalm är en riktig pärla. Aldrig ätit någon liknande pizza, sen är ägaren så trevlig också
Citera
2024-12-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil

Jag håller verkligen med, men tycker generellt sätt att pizzeriorna i stan håller hög standard och att det finns bra konkurrens.
Citera
2024-12-22, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

Ja har bara provat en gång men absolut - tänkt återbesöka faktiskt
Citera
2024-12-22, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busbajs
Pizzabutik ciao på Södermalm är en riktig pärla. Aldrig ätit någon liknande pizza, sen är ägaren så trevlig också

Denna har jag missat, måste pröva !!
Citera
2024-12-22, 08:11
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KMA!
Jag håller verkligen med, men tycker generellt sätt att pizzeriorna i stan håller hög standard och att det finns bra konkurrens.

Ska tilläggas att pizzan inte är billig men och inte heller finns de vanliga turkpizzevarianterna här så kanske inte pizzan man tar på bakfyllan direkt.
Lokalen är tyvärr inte jättemysig.

Men som sagt, pizzorna är goda. Bor inte i sundsvall så har absolut inte testat så många andra.
Citera
2024-12-22, 14:05
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil

Tyckte faktiskt Doc var högst medelmåttigt. Sitter man där och äter har de menyer via QR-kod. Fullständigt jävla värdelöst. I det närmaste en dealbreaker för mig. Pizzan var typ 35% kant resten ok pizza. Efterrätt mjölig prefab-glass. Ett starkt två plus-ställe.
Citera
2024-12-22, 20:34
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Tyckte faktiskt Doc var högst medelmåttigt. Sitter man där och äter har de menyer via QR-kod. Fullständigt jävla värdelöst. I det närmaste en dealbreaker för mig. Pizzan var typ 35% kant resten ok pizza. Efterrätt mjölig prefab-glass. Ett starkt två plus-ställe.

Som jag skrev i ett annat inlägg senare så var det just vad du poängterar, själva restaurangen är rätt tråkig, högljudd och inte mysig på något sätt.
Jag gillade pizzan men smaken är olika hos människorna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in