Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 09:38
Medlem
-JohnGalts avatar
Idag har jag det väldigt basic med produkter för ändamålet, har en ansiktstvätt, skäggtvätt och en återfuktande kräm som jag använder i ansiktet/nacke men inte i skägget. Allt används en gång om dagen, i samband med dusch (blir ibland två gånger).

Jag tror att en skäggolja hade kunnat hjälpa mig att förbättra min rutin, dels för att komma åt huden under skägget men även för att skägget ska få lite omtanke också. Har ganska tjockt och långt skägg.

Rakar även skallen med maskin (på nollan), kan jag smörja in huvudet med min återfuktande kräm också? eller finns det speciella produkter för det ändamålet? Kom även att tänka på att jag använder vanligt shampoo trots att jag rakar håret (är inte helt flint, men börjar bli tunt på toppen), kanske finns bättre produkter för mig?

Texten blev lite rörig då jag kom på nya saker medans jag skrev, ber om ursäkt för det!

Tar gärna emot tips på allt som jag kan göra annorlunda för att förbättra. Gärna produkter också, lägger gärna någon krona extra för att få bättre produkter samt inget med doft.

Håller det gärna ganska enkelt, drömmen vore ju att hitta "3-1" produkter där flaskan har pump . Men förstår själv att jag får nog lägga ner dom minuterna extra per dag om jag vill få ett bättre resultat. Att utveckla min nuvarande rutin är inga problem, men att lägga in en extra session om dagen är inget som står högt upp på listan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in