Citat:
Ursprungligen postat av
htmll
Dock svarade dom inte på mitt tidigare mejl för ungefär en månad sedan kring en annan sak men jag ska återkomma kring hur det blev med det senaste mejlet jag skickade.
Ja svaret är vad vi väntar på. Svarar de inte så skickar du in igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
htmll
Jag fick aldrig rätt status vad jag vet men förstod inte riktigt till en början då jag tyckte det var otydligt men insåg det senare. Det som inkluderades i prenumerationsdelen var som jag skrev inte så intressant med tex minikryss varje dag utan det handlade som jag skrev mer om synonymerna och att ungefär som att köpa en bok med synonymer så betalade jag genom att prenumerera.
Har du inget intresse av de som ingår i prenumerationen som kostar så finns det ingen mening med att du betalar för det. Något som man faktiskt kunde tycka att du skulle ta reda på innan du väljer att betala för det.
Att ge dem någon slags allmänt stöd för att de tillhandahåller en bra tjänst finns det absolut inget behov av då de badar i pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
htmll
Tyckte också att det verkade vara en bra sida till en början men nu har jag beställt en synonymordbok istället.
Men jag förstår inte riktigt. Synonymer kan du väl fortsätta att använda på deras webbsida? Det är ju gratis. Det står visserligen att det är gratis för ett visst antal per dag. Jag har aldrig stött på någon spärr. Hur många synonymer om dagen kollar du upp egentligen?