Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 14:10
Medlem
Har funderat p en ostarine/anavar kur men hittar ingenting p internet om denna combo. r det en bra ide eller finns det nn nackdel?
Citera
Igår, 15:21
Medlem
Kr inte utan ngon testo-bas.
Kr ett leverskydd tex vital support frn trained by jp (tudca+nac i).
Personligen hade jag krt 250mg testo per vecka 0,5ml mndag+torsdag i 20v och krt 20 mg ostarine frsta 8veckorna och 20-40mg anavar sista 8veckorna.
Citera
Igår, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Kr inte utan ngon testo-bas.
Kr ett leverskydd tex vital support frn trained by jp (tudca+nac i).
Personligen hade jag krt 250mg testo per vecka 0,5ml mndag+torsdag i 20v och krt 20 mg ostarine frsta 8veckorna och 20-40mg anavar sista 8veckorna.

Jag vill undvika kra rent testo pga dess pverkan p naturlig produktion
Citera
Igår, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marxhcj
Jag vill undvika kra rent testo pga dess pverkan p naturlig produktion

Och du tror inte att anavar stnger ner dig? Om du inte har snappat upp det r du verkligen inte redo fr en kur.

SARMs har jag ingen koll p och fattar inte varfr folk envisas att kra snt trams nr det finns riktiga steroider att vlja p.

Som sagt kommer anavar stnga ner dig, men det ska mycket till att paja sin egenproduktion fr all framtid ven p testo och andra injicerbara, vi snackar r om regelbundet bruk/missbruk.

Anavar r inte s snll som folk vill framst att den r heller, visst den r mild jmfrt med andra steroider men den fuckar upp kolesterolet rtt bra.
Citera
Igår, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Och du tror inte att anavar stnger ner dig? Om du inte har snappat upp det r du verkligen inte redo fr en kur.

SARMs har jag ingen koll p och fattar inte varfr folk envisas att kra snt trams nr det finns riktiga steroider att vlja p.

Som sagt kommer anavar stnga ner dig, men det ska mycket till att paja sin egenproduktion fr all framtid ven p testo och andra injicerbara, vi snackar r om regelbundet bruk/missbruk.

Anavar r inte s snll som folk vill framst att den r heller, visst den r mild jmfrt med andra steroider men den fuckar upp kolesterolet rtt bra.

Jag har full koll p det men vet ocks att den har mycket mindre pverkan och r inte lika grov som 90% av alla andra aas
Citera
Igår, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marxhcj
Jag har full koll p det men vet ocks att den har mycket mindre pverkan och r inte lika grov som 90% av alla andra aas

Bde Anavar och Ostarine stnger ner din produktion helt.
Citera
Igår, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkansLever
Bde Anavar och Ostarine stnger ner din produktion helt.

Det stmmer bara inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in