• 1
  • 2
2024-12-22, 15:02
Medlem
Svensklistans avatar
Var på julbord igår och öppnade toalettdörren som var olåst, där stod en kille och pissade i min väns handfat. Vafan ska man göra? Jag ville berätta det för dem men dom är väldigt bra vän med den här killen. Är ju fan bara taskigt, fattar inte poängen? Det var god stämning och att säga detta bland alla hade nog bara sänkt stämningen...

Vet inte om jag ska berätta för dem eller inte, vill se vad ni säger först
Citera
2024-12-22, 15:43
Medlem
AsaWads avatar
Folk brukar helt utan hämningar harkla sig och lägga en spottloska i handfat.

Urin är I grunden sterilt, det är inte den bakteriemaxade spottloskan....
Citera
2024-12-22, 15:53
Medlem
Negercps avatar
Vissa personer vill att killar ska sitta när dom pissar. Det är hemma hos såna som jag pissar i deras handfat i stället.
Citera
2024-12-22, 16:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Vissa personer vill att killar ska sitta när dom pissar. Det är hemma hos såna som jag pissar i deras handfat i stället.

Bra där.

Nej, det är ju ingen höjdare och torka pissfläckar bara för att några ska envisas med att stå upp och fjöla i muggen. Och en del undrar jag om de verkligen drar blankt också, för ibland när man kommer in så kan det fan vara piss överallt.
Citera
2024-12-22, 16:02
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Om du inte fattar problemet med att pissa i någon annans handfat så vill jag att du åker på kurs.

Det är väl att föredra att folk pinkar i handfatet då de män som pinkar på toa oftast lämnar pinkskvätt runt toaletten.
Citera
2024-12-22, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är väl att föredra att folk pinkar i handfatet då de män som pinkar på toa oftast lämnar pinkskvätt runt toaletten.
Så du vill hellre ha piss på kranen och eventuella tandborstar etc?
Citera
2024-12-22, 16:18
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Så du vill hellre ha piss på kranen och eventuella tandborstar etc?

Jag vill givetvis inte att den som pinkar pinkar på kranen. Det var i handfatet och inte kranen jag talade om.

Jag vill självklart inte heller att kissaren tar fram min tandborste från skåpet och pinkar på den.

Hur sjuk i huvudet är du egentligen?

Dock så går inte mina gäster hemma in i det badrummet som jag har min tandborste i ändå.
Citera
2024-12-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag vill givetvis inte att den som pinkar pinkar på kranen. Det var i handfatet och inte kranen jag talade om.

Jag vill självklart inte heller att kissaren tar fram min tandborste från skåpet och pinkar på den.

Hur sjuk i huvudet är du egentligen?

Dock så går inte mina gäster hemma in i det badrummet som jag har min tandborste i ändå.
Folk kan ju missa, det var ju du som skrev det. Dessutom stänker det.
Jag är ofta i hem där folk har tandborstar i muggar på handfatet, även om det inte är att rekommendera.
Citera
2024-12-22, 16:29
Medlem
SnutteFia03s avatar
Vad konstigt. Har du någon aning om varför han gjorde det, och med olåst dörr dessutom? Fylla, eller har han något otalt med din vän?

Du kan ju berätta det så att din vän får veta och kan göra rent handfatet åtminstone.
Citera
2024-12-22, 16:30
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Folk kan ju missa, det var ju du som skrev det. Dessutom stänker det.

Man får ju hoppas att den som pinkar gör det med respekt. Men visst, efter att man haft besök hemma så tvättar man ju av handfat lite snabbt. Går med en bit våt pappersduk och lite tvål. Tar 5 sekunder och så torkar man av kranar och handfat, 5 sekunder.

Citat:
Jag är ofta i hem där folk har tandborstar i muggar på handfatet, även om det inte är att rekommendera.

Det är ju idioter som har det. Jag är inte en idiot. Har någon tandborsten i en mugg på handfatet så får de skylla sig själva.
Citera
2024-12-22, 16:32
Medlem
Wretch32s avatar
Boys will be boys and boys will be disgusting😂
Citera
2024-12-22, 16:51
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklistan
Var på julbord igår och öppnade toalettdörren som var olåst, där stod en kille och pissade i min väns handfat. Vafan ska man göra?
Du skulle ha sagt till honom att sikta på hålet lite högre upp istället för att pissa i hålet nere i själva skålen.

Dessutom ska du inte oroa dig. Att pissa i handfat är vanligt och dina kompisar och släktingar har gjort det hemma hos dig också. Om toalettstolen finns i badrummet så har säkert många tjejer suttit på kanten av badkaret och pissat i det.

Det är bara att inse att du inte har hängt med i vad som är en trend.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in