Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
Igår, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklistan
Var på julbord igår och öppnade toalettdörren som var olåst, där stod en kille och pissade i min väns handfat. Vafan ska man göra? Jag ville berätta det för dem men dom är väldigt bra vän med den här killen. Är ju fan bara taskigt, fattar inte poängen? Det var god stämning och att säga detta bland alla hade nog bara sänkt stämningen...

Vet inte om jag ska berätta för dem eller inte, vill se vad ni säger först

"Var på julbord", men ändå var det din väns handfat? Är din vän restaurangägare? Eller jarv du på en privat "julmiddag"?
Citera
Igår, 23:27
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Måste erkänna att jag faktiskt är en sån som brukar pissa i handfat, fast aldrig hemma hos mig så klart. Men alltid på offentliga toaletter och hos vänner.
Gör nog det i 99 fall av 100. Men om jag är hos en vän så brukar jag åtminstone spola för att få det att låta som om jag använt toan.

Jag har dock alltid gått med tanken att det vore katastrof att bli upptäckt. Speciellt på arbetsplatsen där jag givetvis också pissar i handfatet. Så jag låser alltid toaletten noga och känner efter så dörren verkligen är stängd. Vore ju rena mardrömmen att bli påkommen på jobbet. Så man får ju vara försiktig.

Det är verkligen så mycket bekvämare att kissa i handfat. Det blir mer visuellt. Dessutom kan man känna toften av ens urin och se om allt är som det ska. Jag styrketränar mycket och dricker proteinpulver. Om jag känner doften av proteinpulver i urinen så känns det bättre psykiskt.

Utöver att pissa i handfatet brukar jag tömma ut de sista kvarvarande dropparna urin på golvet, aldrig hemma men alltid borta.

Dina skäl är ju mer utav den praktiska och pragmatisks sorten, men sen finns de ju dom också som gör det av ett annat skäl, dom pissar i handfatet på skämt.
Av samma skäl finner dessa människor som har denna typen av humorn, en annan urin relaterad grejj lustig och det är "pissbomben". Nu har jag har själv inget behov av att göra mig lustig under tiden jag urinerar, jag kan dock förstå humorn i det hela. Jag har gjort mig skyldig till en och annan "upperdecker" på skoj, i mina dar och jag tycker att det är ett hysterisk kul skämt också!
Senast redigerad av TjackOhej Igår kl. 23:37.
Citera
Igår, 23:42
Medlem
bunjackens avatar
Brukar faktiskt pissa i handfat hemma men jag har tagit steget längre och vattensköljer röven i handfatet har även pissat i köksvasken perfekt höjd och bekvämt ingen vet hemma gör det både onykter som nykter
Citera
Idag, 00:01
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Ute bland allmänheten ex gym träningsanläggningar , jobbet, arenor festivaler så vet man att det verkligen är såhär bland män ,"boys will be boys"eller vad man brukar ha för uttryck.

Men kan nog garanterat säga att det ökar nog på fyllan 😂

Är nog många skolelever som gör detta på sin skola för att undvika snusktoan
Citera
Idag, 01:20
Medlem
Rolig kille, såg det ut som att han skämdes efter det med nedstämt huvud. Eller tittade han tillbaka mot dig med en skadeglad blick som en riktig psykopat?
Citera
Idag, 01:37
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Boys will be boys and boys will be disgusting😂
så sant.
Citera
Idag, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Vissa personer vill att killar ska sitta när dom pissar. Det är hemma hos såna som jag pissar i deras handfat i stället.
Ur respekt gör jag det hoss gäster där toan är mycket ren och vällsköt, hemma oftast även så
Citera
Idag, 06:33
Medlem
Omerta666s avatar
Detta är ett vanligt fenomen bland personer som suttit på anstalt tidigare, då i vissa celler endast finns handfat men ingen toalett. Har att göra med någon form av institutionsskada troligtvis.
Citera
Idag, 07:21
Medlem
llundberg57s avatar
Du borde ha gjort tre saker;
1. Slagit idioten på käften när han bär sig så svinaktigt åt.
2. Sagt till värden vad svinet gjorde och sett att han aldrig blir bjuden till någon igen.
3. Slå till han igen!

Själv skulle jag ha gått betydligt hårdare till än så.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in