Citat:
Ursprungligen postat av
Malapagos
Måste erkänna att jag faktiskt är en sån som brukar pissa i handfat, fast aldrig hemma hos mig så klart. Men alltid på offentliga toaletter och hos vänner.
Gör nog det i 99 fall av 100. Men om jag är hos en vän så brukar jag åtminstone spola för att få det att låta som om jag använt toan.
Jag har dock alltid gått med tanken att det vore katastrof att bli upptäckt. Speciellt på arbetsplatsen där jag givetvis också pissar i handfatet. Så jag låser alltid toaletten noga och känner efter så dörren verkligen är stängd. Vore ju rena mardrömmen att bli påkommen på jobbet. Så man får ju vara försiktig.
Det är verkligen så mycket bekvämare att kissa i handfat. Det blir mer visuellt. Dessutom kan man känna toften av ens urin och se om allt är som det ska. Jag styrketränar mycket och dricker proteinpulver. Om jag känner doften av proteinpulver i urinen så känns det bättre psykiskt.
Utöver att pissa i handfatet brukar jag tömma ut de sista kvarvarande dropparna urin på golvet, aldrig hemma men alltid borta.
Dina skäl är ju mer utav den praktiska och pragmatisks sorten, men sen finns de ju dom också som gör det av ett annat skäl, dom pissar i handfatet på
skämt.
Av samma skäl finner dessa människor som har denna typen av humorn, en annan urin relaterad grejj lustig och det är "
pissbomben". Nu har jag har själv inget behov av att göra mig lustig under tiden jag urinerar, jag kan dock förstå humorn i det hela. Jag har gjort mig skyldig till en och annan "upperdecker" på skoj, i mina dar och jag tycker att det är ett hysterisk kul skämt också!