Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
Idag, 10:25
Medlem
Kommer dock ta 10-20 år att återställa vad Feminizterna gjort mot landet.

Men bra att vuxna är vid makten nu.

Men de måste förbjuda Feminizm och stoppa Vänsterextrema från att arbeta inom Media och Myndifheter.
Citera
Idag, 11:06
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Från 150 sprängningar till 110? Är det bra? Det är fortfarande 110 för många.
Det var väl ett rekordår med 150, så bara för att det inte blev två rekordår på raken kan ljugmedia och ljugpolitiker och fåren som tror på dessa säga att "det minskar".. har vi tio år på raken med minskade brott i alla kategorier av rån, tjuveri, skjutningar, utpressningsförsök, sprängningar och annat som kommit med öppna gränser utan att för den sakens skull införa än mer omfattande övervaknings-&kontrollsystem ("du gamla du fria") så kan jag köpa att det går åt rätt håll. Ett års minskade brott av någon typ som sprängdåd jämfört med året innan duger inte.
Senast redigerad av Room531 Idag kl. 11:11.
Citera
Idag, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av differentdays
Helt klart att vi är på väg åt rätt håll, vilket även all statistik visar. Hur vänster man än är måste man kunna inse fakta och att det denna regering gjort samt påbörjat har varit en räddning som behövts.

Jag hoppas för guds skull att du har rätt.
En oavbruten svit av borgerliga regeringar nu hade definitivt varit det bästa.

Jag är dock såpass gammal att jag gett upp hoppet, så jag räknar väl med en ny sosseregering inom kort, och då är allt förstört.
Citera
Idag, 11:13
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Jag hoppas för guds skull att du har rätt.
En oavbruten svit av borgerliga regeringar nu hade definitivt varit det bästa.

Jag är dock såpass gammal att jag gett upp hoppet, så jag räknar väl med en ny sosseregering inom kort, och då är allt förstört.
Uffe är lika köpt som Maggan, inga större skillnader mellan dessa två WEF/bank/$-dockor.. det behövs något mer likt direktdemokrati där folk får lägga en röst i enskilda sakfrågor..
Senast redigerad av Room531 Idag kl. 11:16.
Citera
Idag, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Uffe är lika köpt som Maggan, inga större skillnader mellan dessa två WEF/bank/$-dockor.. det behövs något mer likt direktdemokrati där folk får rösta om enskilda sakfrågor..

Absolut.
Men det kommer vi aldrig att få.

Jämfört med förra regeringen är denna dock mycket handlingskraftigare och genomfört 3-4 saker jag aldrig trodde, så ur det perspektivet är dom fantastiska.

Direktdemokrati i en hel del frågor hade varit fantastiskt, men sedan får man komma ihåg att ”demokratin” numera innefattar en hel del frågor som den inte har med att göra från första början.
Senast redigerad av Dörren Idag kl. 11:18.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in