• 6
  • 7
2024-12-24, 09:49
Medlem
Hade hon haft könsherpes i munnen så har du det redan på kuken.

Så nu spelar det ju för fan ingen roll hur många dasar hon snaskat innan, bara att se till att hon snaskar dig så ofta som möjligt så är det bara att be en bön att det inte dyker upp blodiga vårtor på ollonet.
Citera
2024-12-24, 10:22
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Du, mannen, jag vill ha en ren oskuld som inte en massa andra killar varit inne och geggat i. Hon skall vara bara min. Är väl inte så konstigt? När du köper en bil, föredrar du en ny och fräsh bil eller en begagnad där andra suttit och svettats i sätena?
Hur gammal är du
Citera
2024-12-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Hade hon haft könsherpes i munnen så har du det redan på kuken.

Så nu spelar det ju för fan ingen roll hur många dasar hon snaskat innan, bara att se till att hon snaskar dig så ofta som möjligt så är det bara att be en bön att det inte dyker upp blodiga vårtor på ollonet.

Sjukt äcklande tanken att hon kan ha haft andra kukar i munnen, hon är ju min fina och söta oskuldsfulla flicka. Har lust att konfrontera henne faktiskt och fråga om hon menar att hon aldrig haft samlag när hon sa att hon var oskuld men kanske ändå har sugit?
Citera
2024-12-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men du vet att de allra flesta män är/blir gubbsjuka va? Fast det är ju inget som de vill erkänna förstås.

Kan väl säga att jag inte riktigt är uppdaterad men när jag var ung så var det inte helt ovanligt att småfröknarna skaffade pojkvän när de kom upp i sjuan, och sen rann det liksom bara på. Kanske är slut med det nuförtiden?
Definitivt slut med det
Idag är allt sexuellt umgänge med någon under 15 belagt med 2 års föngelse

människor i sverige accepterar inte relationer ens mellan en 14 åring och en 16 åring.

Hörde ett gäng tala om en 14 åring som är ihop med en 20 åring i somras och man talade om det med rent äckel i tonläget
Chockerande!!!
Men detta var under en semester i norra norrland
Hade en sådan relation blivit känd i stockholm hade den omedelbart polisanmälts
Citera
2024-12-25, 11:40
Medlem
Citat:
Sjukt äcklande tanken att hon kan ha haft andra kukar i munnen, hon är ju min fina och söta oskuldsfulla flicka. Har lust att konfrontera henne faktiskt och fråga om hon menar att hon aldrig haft samlag när hon sa att hon var oskuld men kanske ändå har sugit?

Skit it, flickor är inte mindre oskuldsfulla än män. Nästa tjej du knullar har också tagit sperma i både hals och tvåan.

Enda du kan göra är att sluta tänka på det. När du får mer erfarenhet själv så kommer det bli lättare. ”Min söta oskuldsfulla flicka” ger mig lite oskuldsvibbar av dig, som att du själv inte legat med många andra, och det är därför du vill bygga upp en bild av att hon inte har det heller.

Att ”konfrontera henne” om det där är ju samma som att bli sur över att hon får njutning. Vilket (befogat) kommer göra henne skitsur, hon kommer tänka på det varje gång du ber om en avsugning sen. Vilket enbart resulterar i att hon lämnar dig för att suga på någon annans kuk, och du lämnas till att gråtrunka till hennes instabilder.
Citera
2024-12-26, 14:33
Medlem
Citat:
Har en flickvän som är 16 och hon är väldigt söt och härlig på alla sätt, problemet är att jag tror hon ljuger för mig om antalet killar hon varit med. Och det gör att jag kan misstänka att hon är opålitlig och ljuger om annat också. Hon har sagt att hon var oskuld innan hon träffade mig men jag tror inte det kan bara möjligt eftersom hon ger oralsex med en känsla och teknik som får mig att tro att hon övat inte bara en utan rätt många ggr innan. Hon vet liksom precis hur hon ska få igång mig och hur hon ska göra det skönt. Har frågat henne lite skämtsamt hur hon kan bara så bra på att suga om hon var oskuld innan och då har hon bara fnittrat och svarat "jag är väl en naturtalang"
Är det vanligt att tjejer ljuger om antalet tidigare sexpartners?

Varför bryr du dig om hennes tidigare sexpartners? Det är väl inte de du ska ligga med? Vad spelar det för roll?

Det finns bra många andra sätt att analysera om hon är en bra tjej, än att gå igenom hennes historik av sexpartners
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in