Citat:
Ursprungligen postat av
Casiopeia2.0
Sjukt äcklande tanken att hon kan ha haft andra kukar i munnen, hon är ju min fina och söta oskuldsfulla flicka. Har lust att konfrontera henne faktiskt och fråga om hon menar att hon aldrig haft samlag när hon sa att hon var oskuld men kanske ändå har sugit?
Skit it, flickor är inte mindre oskuldsfulla än män. Nästa tjej du knullar har också tagit sperma i både hals och tvåan.
Enda du kan göra är att sluta tänka på det. När du får mer erfarenhet själv så kommer det bli lättare. ”Min söta oskuldsfulla flicka” ger mig lite oskuldsvibbar av dig, som att du själv inte legat med många andra, och det är därför du vill bygga upp en bild av att hon inte har det heller.
Att ”konfrontera henne” om det där är ju samma som att bli sur över att hon får njutning. Vilket (befogat) kommer göra henne skitsur, hon kommer tänka på det varje gång du ber om en avsugning sen. Vilket enbart resulterar i att hon lämnar dig för att suga på någon annans kuk, och du lämnas till att gråtrunka till hennes instabilder.