• 1
  • 2
2024-12-23, 09:46
Medlem
Har en flickvän som är 16 och hon är väldigt söt och härlig på alla sätt, problemet är att jag tror hon ljuger för mig om antalet killar hon varit med. Och det gör att jag kan misstänka att hon är opålitlig och ljuger om annat också. Hon har sagt att hon var oskuld innan hon träffade mig men jag tror inte det kan bara möjligt eftersom hon ger oralsex med en känsla och teknik som får mig att tro att hon övat inte bara en utan rätt många ggr innan. Hon vet liksom precis hur hon ska få igång mig och hur hon ska göra det skönt. Har frågat henne lite skämtsamt hur hon kan bara så bra på att suga om hon var oskuld innan och då har hon bara fnittrat och svarat "jag är väl en naturtalang"
Är det vanligt att tjejer ljuger om antalet tidigare sexpartners?
Citera
2024-12-23, 09:53
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Har en flickvän som är 16 och hon är väldigt söt och härlig på alla sätt, problemet är att jag tror hon ljuger för mig om antalet killar hon varit med. Och det gör att jag kan misstänka att hon är opålitlig och ljuger om annat också. Hon har sagt att hon var oskuld innan hon träffade mig men jag tror inte det kan bara möjligt eftersom hon ger oralsex med en känsla och teknik som får mig att tro att hon övat inte bara en utan rätt många ggr innan. Hon vet liksom precis hur hon ska få igång mig och hur hon ska göra det skönt. Har frågat henne lite skämtsamt hur hon kan bara så bra på att suga om hon var oskuld innan och då har hon bara fnittrat och svarat "jag är väl en naturtalang"
Du gillar henne inte! Sluta trakassera henne och hitta en oskuld.
Citera
2024-12-23, 09:54
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Jaha?

Oplålitlig behöver hon inte vara. Det är väl bara att hon vet att ni kommer med orimliga krav. Det spelar ingen roll om hon var oskuld eller inte. Vad du inte vet mår du inte dåligt av helt enkelt. En vit lögn.

Opålitlig, då krävs mer än en oskyldig vit lögn.
Citera
2024-12-23, 10:00
Medlem
tilsammansnus avatar
Tror det vanliga är att killen i dramat hetsar upp sig över tjejens bodycount och i onödan, jagar spöken.

Vid den åldern har du väldig bra anledning tro hon berättar sanningen. De som inte berättar sanningen har oftast ändå inte mycket att dölja (typ en gång innan) utan är rädda det kan komma att förstöra.
Citera
2024-12-23, 10:01
Avstängd
One2Manys avatar
Set fattar du väl själv att det är en madrass med självskadebeteende som vill ha ihop det med dig i den åldern.
Citera
2024-12-23, 10:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Men det är väl ungefär lika vanligt som att folk sitter och ljuger här på Flashback.
Citera
2024-12-23, 10:07
Medlem
Räkna med att hon har testat det tidigare, men varför ens bry sig om det.
Hon är med dig, och det är väl det som faktiskt är viktigt och betyder något, det som hänt tidigare innan ni träffades kan du ändå inte påverka och det hör just till det förflutna.
Att hon ska sitta och berätta om hennes eventuella tidigare sexuella relationer kommer väl bara leda till dålig stämning och inget som du drar någon fördel av.
Citera
2024-12-23, 10:12
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Sluta fundera och njut istället!
Citera
2024-12-23, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Du gillar henne inte! Sluta trakassera henne och hitta en oskuld.

Hur menar du nu? Jo, jag gillar henne.
Citera
2024-12-23, 10:15
Medlem
Conams avatar
Citat:
Hur menar du nu? Jo, jag gillar henne.
Lita på henne då och bygg förtroende och kärlek, misstänksamhet är inget bra! Tror du hon ljuger så som sagt….
Citera
2024-12-23, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Jaha?

Oplålitlig behöver hon inte vara. Det är väl bara att hon vet att ni kommer med orimliga krav. Det spelar ingen roll om hon var oskuld eller inte. Vad du inte vet mår du inte dåligt av helt enkelt. En vit lögn.

Opålitlig, då krävs mer än en oskyldig vit lögn.

Tycker tanken att hon kan ha haft andra kukar i munnen innan är sjukt avtändande
Citera
2024-12-23, 10:22
Medlem
Venators avatar
Citat:
Tycker tanken att hon kan ha haft andra kukar i munnen innan är sjukt avtändande

Intressant att du väljer den smileyn. Du har aldrig haft din tunga i en annan tjej? Vad ska hon tycka om det?

Tänk såhär: Hon är erfaren och har varit med andra och i jämförelse med dem så vill hon ha dig. Känns det inte rätt ok?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in