Citat:
Ursprungligen postat av
sweetcrypto
1.Har du registrerat ditt kontantkort? Det ska egentligen ha gjorts senast februari 2023.
2. Gå till närmsta mack köp ett värdebevis?
3. Försök ringa efter jul, tror det är svårt att få tag på någon oavsett abonnemang under själva julafton då de flesta har avvikande öppettider.
... det ska kunna gå att ladda på sidan samtidigt skriver du att du inte vill/har internet på telefonen? Det är möjligt att ladda kontantkortet via deras hemsida, i alla fall när det gäller Telia, jag är säker på att Comviq och andra operatörer har samma upplägg. Jag har i alla fall laddat mina mor och farföräldrars telefoner via min dator, utan bank-id och hela paketet allt som krävs är deras mobil nr och ett giltigt kreditkort. Sedan är det betydligt smidigare med Bank ID då man kan betala med Swish och slipper krångla med bankernas säkerhets processer...
1. självklart.
2. går det fortfarande?
3. efter jul? det är på fredag det. mitt kort är tomt nu.
det står inget om avvikande telefontider på sidan + att julafton inte är en röd dag.
dom säger heller inget om telefontider när man ringer.
det går att ladda på sidan (på datorn) men dom vill ha mobilt bank-id och det har inte jag, jag har vanligt bank-id.
jag kollade banken om mobilt bank-id men jag har inte det dom kräver för att skaffa det.