2024-12-24, 15:04
Medlem
God jul på er era jävlar

Jo jag undrar kortfattat om tunnelbana scenen i Stockholm är helt död, eller om det finns folk som målar bara att tågen saneras/byts så snabbt att man aldrig ser paneler längre.
Citera
2024-12-24, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BollJongleraren
God jul på er era jävlar

Jo jag undrar kortfattat om tunnelbana scenen i Stockholm är helt död, eller om det finns folk som målar bara att tågen saneras/byts så snabbt att man aldrig ser paneler längre.

Jo det målas fortfarande, även om det är rätt sällan. Finns olika konton på Instagram där det läggs upp nytt
Citera
2024-12-24, 16:30
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Har inte följt scenen på ett antal år nu men av nyfikenhet sökte jag efter filmer på youtube från detta året och det kom upp en del.
Citera
2024-12-24, 18:20
Medlem
grekkoz1s avatar
stendöd
Citera
2024-12-24, 21:05
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BollJongleraren
God jul på er era jävlar

Jag ser något rull per år, så har man tur kan man uppleva konsten live fortfarande.

Det körs litegrann, men det mesta saneras innan det kommer ut i trafik som du själv säger. Oavsett så är det inte alls i samma utsträckning som förut.
Citera
2024-12-30, 18:48
Medlem
Det är dött, och det är ju tråkigt men jag ser heller målningar i gatorna / på spots där det sitter och man ser det. Hade vart roligare såklart om panels fick rulla och inte bara togs direkt ur trafik eller till buffen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in