Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 19:41
Medlem
Nu är det hög tid att börja spekulationer och diskussioner inför julafton 2025. Vem tror, vill, hoppas eller fruktar vi att SVT väljer till hedersuppdraget nästa år, och varför? Själv ser jag aldrig på SVT annars så jag vet inte vad de har för profiler att tillgå. Jag har dålig koll på SVT-profiler, men jag räknar med att ni har desto bättre.
Citera
Igår, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Nu är det hög tid att börja spekulationer och diskussioner inför julafton 2025. Vem tror, vill, hoppas eller fruktar vi att SVT väljer till hedersuppdraget nästa år, och varför? Själv ser jag aldrig på SVT annars så jag vet inte vad de har för profiler att tillgå. Jag har dålig koll på SVT-profiler, men jag räknar med att ni har desto bättre.
Jonas Gardell eller Kjell Bergkvist är väl kvalificerade SD hatare som dom är.
Citera
Igår, 19:45
Medlem
Omöjligt att sia om så här långt i förväg men Christina Schollin skulle jag rösta på .

Tanten är 86 år och har nog inte så lång tid kvar .

Tycker hon borde få förfrågan
Citera
Igår, 19:49
Medlem
Det är uppenbart att Edward är det enda acceptabla valet. Allt annat vore ett hån mot det svenska folket.
Citera
Igår, 19:52
Medlem
Nozzibobos avatar
NMR kärringen Oredsson så klart!!
Citera
Igår, 19:53
Medlem
321js avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...-kommit-langre
Anab var analfabet – här lär hon sig svenska: ”Önskar jag hade kommit längre”

SVT bör välja Anab.

Svenska folket borde få rösta fram en kandidat.
Senast redigerad av 321j Igår kl. 19:56.
Citera
Igår, 19:57
Medlem
drinksareonmes avatar
Julia Franzén
Citera
Igår, 20:05
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Det är uppenbart att Edward är det enda acceptabla valet. Allt annat vore ett hån mot det svenska folket.

Jag är enig här. Den enda rätta arvtagaren till Weise.
Citera
Igår, 20:57
Medlem
Dofternas avatar
Kvinna och förknippad med SVT.
Hanna Hellquist?

Den som inte gissar på någon förknippad med SVT bör få en varning eftersom alla tidigare värdar haft den USP:en.
Citera
Igår, 21:00
Medlem
Dofternas avatar
Snygga skånska kvinnan i Trädgårdstider?

Edit: Malin Persson.
Citera
Igår, 21:01
Medlem
Det hade varit väldigt roligt om Agnes Wold blev julvärd nästa år. Om hon klarar att hålla sig undan hetvattnet tillräckligt länge.
Annars hade jag satsat på en ung lovande person. Nån kaxig tjej som visar framfötterna? Zara Larsson? Vadheterhonnepobabyn Bianca Ingrosso? Kanske hela familjen Ingrosso? Så kan de göra ett sponsrat samtal om restaurangerna de (?) äger?
Citera
Igår, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant

Edward af Sillén (för det är väl honom du menar? jag känner inte till någon annan med det namnet) är ett utmärkt förslag. Han kan nog ha lite lågsäsong vid jul om han inte är inbokad på manusskrivande inför melodifestivaliteterna på det nya året.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in