Citat:
Ursprungligen postat av
Dukater
Jag har verkligen fastnat. Jag utmanar inte hjärnan. Jag bara sitter och går in på samma sidor, så som Flashback, Facebook och Youtube. Men gör eller kollar på inget vettigt. Det är som om jag ''väntar'' på någonting eller att jag bara inte kan hitta på någonting att göra.
Dessvärre jobbar jag endast med extrajobb och har det ostabilt med ekonomin, så kan inte börja på någon fritidsaktivitet.
Jag umgås inte så mycket med folk och har ingenting för mig alls överhuvudtaget.
Dagarna ser likadant ut för mig och så har det sett ut egentligen sedan något år tillbaka.
Jag gör i princip ingenting och ibland sker det kanske lite projektjobb, som bara blir som ''ny'' grej, som man sysslar med i en kort period och därefter ser alla dagar i princip exakt likadana ut, bortsett ifrån när jag jobbar. Vilket ytterst sker någon få gånger i månaden, tyvärr.
Jag söker naturligtvis fler jobb.
Men mitt problem är att dagarna bara rinner iväg. JAG lever ett ohälsosamt liv.
Jag drömmer egentligen om vildmarkslivet och vill egentligen komma bort ifrån skärmen. Men det är som om jag inte kan.
Finns ju inget annat att göra.
Det är ingen idé att promenera för mig. Det finns inget att se eller utforska för mig i min stad som jag bor i.
Jag kan inte heller spendera bort pengar, då jag lever dåligt ställt rent ekonomiskt.
Vad och hur kommer jag bort ifrån detta?
DET går inte. Jag sitter verkligen fast.
Hur gör jag?
Hur du gör!?
Du tar reda på vad den här tillvaron du är satt att genomlida, EGENTLIGEN går ut på!
Det sker med fördel med hjälp av denna info:
ROAD TO SALVATION:
--------
Open your heart for Jesus Christ
Know thy enemy, satan
----------
Please watch "BODY CODE the documentary", 03:45 h long fantastic film about Jesus being encoded in us!
youtubechannel:
"Enter the Stars"
------‐--
2 Corinth, 4:4
Satan, who is the god of this world, has blinded the minds of those who don’t believe. They are unable to see the glorious light of the Good News. They don’t understand this message about the glory of Christ, who is the exact likeness of God.
------
Christian Truther Channels Youtube :
"Touching the afterlife"
"End times productions"
"Enter the stars"
"Enterthestars Reloaded"
"Truthunedited"
"One Mission Ministry"
"Yeshua Said My Name"
"Shaking My head production"
"Grace Digital Network"
"The Two Preachers"
"No Greater Love"
"Jon Wedger" (RSA)
"Now You See TV"
"FOJC Radio"
"Holy Heartbeats"
"Delafe Testimonies"
"Living Waters"
"Wherein eternity"
"Grace for purpouse"
"DoUSEEwhatEYEC"
"Koinonia House"
"Thecontroversy7"
"John 316 video Ministry"
"Josh Sparrow"
"Nephtali1981"
"The Last Days"
"Living For Christ"
"A servant's Heart"
"Gabe the street preacher"
"RISE" (R$E)"
"Dayz of Noah"
"Nicholson1968"
"Sermonindex.net"
"Derek Prince Ministries Nederland"
"Mark Murchison"
"Repentance call"
"Revelations of Jesus Christ"
"Torch of Christ Ministries"
"Precious Testimonies"
"Father Spyridon"
"HeCsUsAll"
"Nicholas Bowling"
"The Once Lost and Now Found Sheep"
"Sound the Battle Cry"
"separationfromtheworld"
"Little Light Studios"
"Hacking the Headlines"
"Endtime Apostasy"
"Age of Deciet"
"aminutetomidnite"
"Richard Bruce (freeourworld.org)
"Messenger sent"
"The Watchman"
"Rob Skiba"
"ChrisLasala" (recent turmoil,very questionable recently, older videos about pyramids and Olympic Games essential however but take heed on this "ministry")