Som rubriken antyder!
Jag har funderat på detta i flera år men aldrig vågat ställa frågan, men ni som påstår att ni torkar er tills pappret inte får spår, ljuger ni?
Var nyligen på skithuset och torkade bort det värsta, men jag kan torka i dö-dagar och ändå ha brunt på toapappret. Tillslut måste man ge upp, för mängden blir varken mer eller mindre, utan man har alltid lite brunt kvar.
Någon som känner igen sig och vågar svara ärligt på denna fundering?
brukar raka röven så slipper man få konkel bär där bajset har bränt fast i håret blir bara jobbigt att torka men brukar torka tills pappret inte har bajs på sig . eller skölja med slang .
Då har du nog fel papper, hårig röv eller slapp muskel/stjärt som inte tömmer ordentligt. Själv har jag inga problem att torka tills pappret inte har några spår. I värsta fall får du väl använda handflatan och vatten om du inte har råd med en bidé.
Jag gör mina behov på morgonen innan duschen och sedan tvättar jag mig noggrannt med vatten i duschen. Behöver jag gå vid något annat tillfälle använder jag vatten och händerna även då. Det västerländska sättet att torka sig ett par vändor med papper och sedan gå runt med skit i röven hela dagen är äckligt. Inte att undra på att analklåda är en svensk folksjukdom.
Ställ dig frågan; om du hade fått bajs på handen, hade du torkat bort det bruna med en servett eller hade du tvättat handen med vatten? Varför tror du isåfall att röven är annorlunda?
Oavsett om det är äckligt eller ej så är det självklart ingen fara att inte torka kliniskt rent i röven efter varje skit-turné.
Vi dör inte av det eller blir sjukare på något sätt om man upprätthåller någorlunda hygien genom att regelbundet duscha och tvätta sig.
Det är fan sjukt vad bögiga och bacillrädda "karlar" idag har blivit.
Svenska "män" är närmare kvinnor än någonsin...
Sminkar sig, går på pedikyr, trimmar kroppsbehåring, använder salvor och hudkrämer, stylar håret och bär senaste modet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!