Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 04:47
Medlem
kalkryggars avatar
En riktig man gör rätt för sig och betalar fullpris utan att gnälla när man knullat. De sojapojkar som ska gå ut på krogen och lirka med en tjej hem och ha det gratis är väl de som skapar offer.

Så jävla sunkigt att inte som två vuxna göra upp ekonomiskt för sexet.

När män och kvinnor är vuxna så är de inte offer när de väljer att sälja sexuella tjänster. Det är bara tramsigt påhitt. Däremot om de är pressade mot sin vilja så är de givetvis offer. Det är trots allt många om är pressade och i många situationer så kan det också vara omöjligt att vara säker på hur det ligger till. Då måste man givetvis avstå.
Senast redigerad av kalkryggar Igår kl. 05:07.
Citera
Igår, 05:01
Medlem
Det är okej när det är gratis eller sker inom lagligt definierat ramverk, aka äktenskap
Citera
Igår, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Jag träffade två brudar som jag hade sex med men följde bara med hem med en av dom och slutförde akten hos henne. Jag kände att jag var mognare och ville inte bara se det som ett one nightstand. Så jag swishade henne 1500kr och sa hoppades på att vi skulle ses igen. Hon bad aldrig om pengar och det fanns inte i tanken att det skulle finnas pengar i bilden.

Men ville göra ett vuxet beslut och betalade istället för det kändes rätt. Jag tycker alla borde betala för sina one nightstand som man. Precis som vid en mat bjudning man betalar för sällskapet.

Eftersom män har en tendens att inte blanda in känslor i sammanhanget utan ser det som en rationell rit.

Det låter helt sjukt för mig, fy fan va förbannad kvinnan borde bli.

Vad var hennes reaktion?
Citera
Igår, 08:12
Medlem
Jag har egentligen inte problem med just delen att en vuxen person tar betalt för en sexuell tjänst.

Jag har problem med allt det medför och bidrar till.

Läs några böcker om människohandel och skriv efteråt vad du själv tycker.
Citera
Igår, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Riktar mig främst till er högljudda motståndare.

Om jag som man säljer sex till en kvinna, blir jag ett offer då, eller kan jag aldrig vara ett offer som man? Om jag köper sex av en kvinna som uttryckligen säger och visar att hon vill sälja till mig, är hon ändå ett offer? Har ni funderat på att det också kan vara svaga män som är offren, där sexarbetare lurar och lockar dessa män till att köpa deras tjänst?

Vad kan en sexarbetare göra för att övertyga er om att hen faktiskt VÄLJER att göra det för EGEN vinnings skull, eller finns det inte i er värld?

Var gärna medvetna om hur lätt det är för många av er motståndare att tillintetgöra sexarbetarens egna vilja.

Tack så mycket

Om du som man går gay for pay och spelar in porr, kör onlyfans, kanske lite dyrare eskortuppdrag.

Då bevisar ju du att du är den frivilliga horan.

Män som säljer sig till kvinnor/män och kvinnor som säljer sig till män är två helt olika saker.
Citera
Igår, 11:35
Medlem
bithaxs avatar
Om man har thaifru som man fått i Thailand mot en hemgift på 100 tkr, är det prostitution då?
Citera
Igår, 13:01
Medlem
2024-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Jag har egentligen inte problem med just delen att en vuxen person tar betalt för en sexuell tjänst.

Du tror fortfarande på människohandel alltså?
Citera
Igår, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-01-01
Du tror fortfarande på människohandel alltså?

Hur fan kan man tro att det intw existerar, är du född under en sten och bor i en gammal burk?
Citera
Igår, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Riktar mig främst till er högljudda motståndare.
Tack så mycket

Du kräver logik och kosekvenstänk från dialektiker, det kan du glömma. En tröst är att dessa "feminister" inte förökar sig och deras sörja dör ut inom mindre än en generation.
Citera
Igår, 20:45
Medlem
Storstaffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Om man har thaifru som man fått i Thailand mot en hemgift på 100 tkr, är det prostitution då?
Definitivt, och det även om hemgiften är så låg som 0 kr. Att gifta sig är, för en man, att betala ett mycket högt (om än lagligt) pris för att få tillgång till sex.
Citera
Igår, 21:47
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det strider mot demokratiskt stiftade lagar, så trots att du försöker blanda bort korten med att byta kön på säljare och köpare så gäller fortfarande lagen så länge inte nya beslut tas.

Lagen har tillkommit för att skydda utnyttjade kvinnor och barn i första hand, att köpsugna kåtbockar drabbas är ett pris som det är värt att det får kosta enligt vår lagstiftning...

Var så god.

Det var inget motargument, din ärthjärna. Att lagen säger si eller så har inget med moral att göra och dessutom är den här lagen till för att godhetssignalera och inget annat.
Citera
Idag, 08:21
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand

Ja eller läs några böcker om bilstölder och skriv efteråt vad du själv tycker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in