Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 00:58
Medlem
Riktar mig främst till er högljudda motståndare.

Om jag som man säljer sex till en kvinna, blir jag ett offer då, eller kan jag aldrig vara ett offer som man? Om jag köper sex av en kvinna som uttryckligen säger och visar att hon vill sälja till mig, är hon ändå ett offer? Har ni funderat på att det också kan vara svaga män som är offren, där sexarbetare lurar och lockar dessa män till att köpa deras tjänst?

Vad kan en sexarbetare göra för att övertyga er om att hen faktiskt VÄLJER att göra det för EGEN vinnings skull, eller finns det inte i er värld?

Var gärna medvetna om hur lätt det är för många av er motståndare att tillintetgöra sexarbetarens egna vilja.

Tack så mycket
Citera
Igår, 01:04
Medlem
Kapuffs avatar
Samma anledning som det finns högljudda cannabis motståndare. Folk med fördommar vill inte ändra åsikt när dom väl bestämt sig för någonting. Forskning och fakta är irrelevant för dom.
Citera
Igår, 01:16
Medlem
Damen101s avatar
Jag träffade två brudar som jag hade sex med men följde bara med hem med en av dom och slutförde akten hos henne. Jag kände att jag var mognare och ville inte bara se det som ett one nightstand. Så jag swishade henne 1500kr och sa hoppades på att vi skulle ses igen. Hon bad aldrig om pengar och det fanns inte i tanken att det skulle finnas pengar i bilden.

Men ville göra ett vuxet beslut och betalade istället för det kändes rätt. Jag tycker alla borde betala för sina one nightstand som man. Precis som vid en mat bjudning man betalar för sällskapet.

Eftersom män har en tendens att inte blanda in känslor i sammanhanget utan ser det som en rationell rit.
Citera
Igår, 01:24
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Riktar mig främst till er högljudda motståndare.

Om jag som man säljer sex till en kvinna, blir jag ett offer då, eller kan jag aldrig vara ett offer som man? Om jag köper sex av en kvinna som uttryckligen säger och visar att hon vill sälja till mig, är hon ändå ett offer? Har ni funderat på att det också kan vara svaga män som är offren, där sexarbetare lurar och lockar dessa män till att köpa deras tjänst?

Vad kan en sexarbetare göra för att övertyga er om att hen faktiskt VÄLJER att göra det för EGEN vinnings skull, eller finns det inte i er värld?

Var gärna medvetna om hur lätt det är för många av er motståndare att tillintetgöra sexarbetarens egna vilja.

Tack så mycket

Det strider mot demokratiskt stiftade lagar, så trots att du försöker blanda bort korten med att byta kön på säljare och köpare så gäller fortfarande lagen så länge inte nya beslut tas.

Lagen har tillkommit för att skydda utnyttjade kvinnor och barn i första hand, att köpsugna kåtbockar drabbas är ett pris som det är värt att det får kosta enligt vår lagstiftning...

Var så god.
Citera
Igår, 01:26
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Jag träffade två brudar som jag hade sex med men följde bara med hem med en av dom och slutförde akten hos henne. Jag kände att jag var mognare och ville inte bara se det som ett one nightstand. Så jag swishade henne 1500kr och sa hoppades på att vi skulle ses igen. Hon bad aldrig om pengar och det fanns inte i tanken att det skulle finnas pengar i bilden.

Men ville göra ett vuxet beslut och betalade istället för det kändes rätt. Jag tycker alla borde betala för sina one nightstand som man. Precis som vid en mat bjudning man betalar för sällskapet.

Eftersom män har en tendens att inte blanda in känslor i sammanhanget utan ser det som en rationell rit.

Du är nog dum i huvudet, förutom att du dessutom har en sunkig kvinnosyn...
Citera
Igår, 01:26
Medlem
trasig-axels avatar
Säg att man är tillsammans med en kvinna, och man har haft sex med henne för 6 timmar sedan eller ännu längre tillbaka och vill nu ha sex igen, men hon vill inte. Om mannen då hade möjlighet att få sex av en annan kvinna, gratis eller mot betalning, så skulle ha ta det. Om en kvinna läser detta så ratar hon detta påstående, och om en man läser detta påstående, medan en kvinna ser på, så kommer han hävda att han absolut iiiiiiiinte skulle göra såhär, men alla män, innerst inne, håller med.

Det är därför som män så ofta lämnar kvinnor, för dom låter inte mannen ha sex när han vill. Låter hon inte honom ha sex när han vill så får hon räkna med att bli lämnad ensam.
Citera
Igår, 01:32
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101

Att betala för sex är top tier incel. Jag har haft sex med horor, absolut, men endast för att dom ville ha sex med mig.
Citera
Igår, 01:46
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Att betala för sex är top tier incel. Jag har haft sex med horor, absolut, men endast för att dom ville ha sex med mig.

Det här var bland det mest hysteriskt roliga inlägg jag läst på Flashback

Hur kan man ha huvudet så långt upp i röven? Vilket utsökt självbedrägeri
Citera
Igår, 01:51
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Det här var bland det mest hysteriskt roliga inlägg jag läst på Flashback

Hur kan man ha huvudet så långt upp i röven? Vilket utsökt självbedrägeri
Det här var bland det mest cuckade inlägg jag läst på Flashback

Hur kan man förneka sin egen sexualitet så pass? Vilket utsökt självbedrägeri

Att som man förneka att man vill ha sex i princip hela tiden, är det ultimata beviset att man är cuckad bortom räddning.
Citera
Igår, 01:59
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Det här var bland det mest cuckade inlägg jag läst på Flashback

Snälla, använd mer av din incel-terminologi, det är så jävla hett

Citat:
Hur kan man förneka sin egen sexualitet så pass? Vilket utsökt självbedrägeri

Förstod inte vad som var hysteriskt kul, otippat. Som det mesta i ditt liv så flög det över huvudet på dig.

Citat:
Att som man förneka att man vill ha sex i princip hela tiden, är det ultimata beviset att man är cuckad bortom räddning.

Mongoloiden som tror att horor vill ha sex med honom specifikt gör bort sig igen
Citera
Igår, 02:03
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Mongoloiden som tror att horor vill ha sex med honom specifikt gör bort sig igen
Beviset ligger väl i att en hora knullade mig utan att kräva betalning? Om det inte var vilja så vet jag inte vad det var, men vi alla kan se att du blev avundsjuk iallafall
Citera
Igår, 04:27
Medlem
Raktinyllets avatar
Om säljaren är vuxen så är det okej, vuxna människor bestämmer över sitt eget liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in