• 1
  • 2
2024-12-28, 18:02
Medlem
MrB00ZEs avatar
Det var egentligen planerat att jag skulle trffa en tjejpolare idag, vi trffades via internet.

Vi hade kommit verens om att vi skulle trffas fr frsta gngen hemma hos henne. Ungefr en och en halv timme innan vi skulle trffas meddelar hon mig och sger att hon inte knner sig bekvm med att vi trffas hemma hos henne och undrar om vi skulle kunna trffas i stan istllet och dessutom frgar hon om hon fr ta med en annan kompis.

Det r d jag reagerar, fr att d knns det som att hon ser mig som en lskig och oberknelig person genom att hon ska behva ta med en annan kompis. Detta leder till att jag brjar stlla en massa fljdfrgor som "Varfr ska du ta med en annan kompis?" och "Tycker inte du sjlv att det r skunt att ta med en annan kompis nr vi tv sjlva ska trffas och umgs?". Vi blev osams pga detta och nu undrar jag om man reaktion var rttfrdigad eller fel. Vad tycker ni?
Citera
2024-12-28, 18:09
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Vi blev osams pga detta och nu undrar jag om man reaktion var rttfrdigad eller fel. Vad tycker ni?
Hon kanske ville fresl en trekant med dig och tjejpolaren. Nu fr du sitta ensam och runka till hennes bilder i stllet. Klart som fan du gjorde fel.
Citera
2024-12-28, 18:10
Medlem
SvenHelsings avatar
Det r ju inte direkt en "polare" om ni ska ses fr frsta gngen.

Hade inte reagerat p om hon ville ses p stan frsta gngen. Men om hon ska ta med en kompis samtidigt hade jag tyckt det var lite knas.
Citera
2024-12-28, 18:13
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Hon kanske ville fresl en trekant med dig och tjejpolaren. Nu fr du sitta ensam och runka till hennes bilder i stllet. Klart som fan du gjorde fel.

Hller med honom. Du missade en trekant hr.. r du ung s kommer det ngon chans till men det kan drja.

Till nsta gng sluta ifrgastta och lyssna p din nya tjejkompis.
Citera
2024-12-28, 18:14
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det r ju inte direkt en "polare" om ni ska ses fr frsta gngen.

Hade inte reagerat p om hon ville ses p stan frsta gngen. Men om hon ska ta med en kompis samtidigt hade jag tyckt det var lite knas.

Nej, men jag visste inte vad jag skulle skriva annars om jag inte hade skrivit tjejpolare.

Jag hller med dig till 100%, om hon vill ses p stan r det fine, men nr hon ska ta med en annan kompis blir det sjukt skumt.
Citera
2024-12-28, 18:16
Medlem
tilsammansnus avatar
Vad var hennes frklaring till att ta med en annan kompis ?

Jag tycker personligen inte att du gjorde nt fel, jag skulle inte ens bry mig om fljdfrgor utan bara klippa banden dr och d. Hon ndrade pltsligt planen till grunden, det visar att hennes intresse inte r i vnskapen med dig utan i att f driva med dig. Hunsas med dig, oserist skrp.
Citera
2024-12-28, 18:20
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Vad var hennes frklaring till att ta med en annan kompis ?

Jag tycker personligen inte att du gjorde nt fel, jag skulle inte ens bry mig om fljdfrgor utan bara klippa banden dr och d. Hon ndrade pltsligt planen till grunden, det visar att hennes intresse inte r i vnskapen med dig utan i att f driva med dig. Hunsas med dig, oserist skrp.

Tack! Det var exakt dessa tankar jag tnkte nr hon nmnde att hon ville ta med en annan kompis.
Citera
2024-12-28, 18:32
Medlem
Vad r du fr filur som skaffar tjejkompisar online och sen skall ni umgs ocks?
Citera
2024-12-28, 18:38
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Vad r du fr filur som skaffar tjejkompisar online och sen skall ni umgs ocks?

Jag r en vanlig mnniska, precis som du
Citera
2024-12-28, 18:43
Medlem
CC75s avatar
Jag frstr inte riktigt. Du skriver "poolare" och d hade jag inte brytt mig om varken plats eller att hon tog med en kompis.

Dremot om det var tal om en "dejt", d hade jag accepterat ndrad plats men inte att hon tar med en kompis. Jag hade dock inte stllt en massa frgor som du gjorde TS utan bara sagt att d fr vi ses en annan dag.

Kompisar kan man trffa flera men p dejt gr man ensam. Utifrn poolareperspektivet tycker jag att du gjorde fel men utifrn dejtperspektivet gjorde du det inte bortsett dina frgor som ledde till brk. Dr klantade du dig.

// CC
Citera
2024-12-28, 18:43
Medlem
Ses p allmn plats knns rimligt frsta gngen. Att ta med sig en kompis knns dremot fett weird.

Tnker jag iaf.
Citera
2024-12-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Jag r en vanlig mnniska, precis som du

Det r inget ragg d?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera