Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 20:50
Medlem
Hej,

Jag beställde ett registerutdrag för att kolla att ett ex till mig inte fött (mitt) barn år 2012/2013. Jag ser att det bor en krabat där men personnumret tycks vara 200913-XXXX. Är jag trög eller är ungen isf född 2020? (dvs ej mitt barn om inte hon fryst säden osv). Eller kan det vara något annat skumt i görningen typ ändrat/utländskt personnummer osv (typ att året är det sista dvs 2013)?
Citera
Igår, 20:52
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noone123
Hej,

Jag beställde ett registerutdrag för att kolla att ett ex till mig inte fött (mitt) barn år 2012/2013. Jag ser att det bor en krabat där men personnumret tycks vara 200912-XXXX. Är jag trög eller är ungen isf född 2020? (dvs ej mitt barn om inte hon fryst säden osv). Eller kan det vara något annat skumt i görningen typ ändrat/utländskt personnummer osv?
Ja ungen är född 2020.. (ÅÅ)ÅÅMMDD-XXXX är formatet för personnummer. Är du en idiot?
Citera
Igår, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Ja ungen är född 2020.. (ÅÅ)ÅÅMMDD-XXXX är formatet för personnummer. Är du en idiot?

Ja, det är väl uppenbart?! Jag tänker att om det är ett norskt personnummer och det är typ DDMMÅÅ-XXXX så kan den vara född 2013??
Citera
Igår, 20:57
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ja, det är väl uppenbart?! Jag tänker att om det är ett norskt personnummer och det är typ DDMMÅÅ-XXXX så kan den vara född 2013??

Varför skulle det vara ett norskt nummer?????!!!! Och norge har väl 5 extra siffror efter i sina födelsenummer (totalt 11 siffror)??
Citera
Igår, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Varför skulle det vara ett norskt nummer?????!!!! Och norge har väl 5 extra siffror efter i sina födelsenummer (totalt 11 siffror)??

Det var mer än jag visste, då kan jag sova gott, tack!!
Citera
Igår, 20:59
Medlem
IRMEs avatar
Citat:

Gratulerar till icke-faderskapet
Citera
Igår, 22:00
Medlem
jack-asss avatar
Citat:
Du kan sova lugnt du har i alla fall inget "bläck i pennan"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in