• 1
  • 2
2025-01-05, 17:29
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Tycker du bättre om dem som röstar på de andra sju partierna?
Du ska få ett ärligt svar av mig nu när jag är så här full och alkoholistisk. Jag känner mycket mer respekt för dem som röstar på Feministisk initiativ än vad jag känner för de som röstar på det svenniga PK-partiet Sverigedemokraterna. De som röstar på SD tänker nog inte någonting själva alls, utan det är fårskallepartiet numero uno. Gubbar som är väldigt tjocka om magen och som har ett IQ på 78 röstar nästan alltid på SD, medan människor som är vänster oftast är coola och utbildade och intelligenta. SD är skit!
Citera
2025-01-05, 18:14
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Du ska få ett ärligt svar av mig nu när jag är så här full och alkoholistisk. Jag känner mycket mer respekt för dem som röstar på Feministisk initiativ än vad jag känner för de som röstar på det svenniga PK-partiet Sverigedemokraterna. De som röstar på SD tänker nog inte någonting själva alls, utan det är fårskallepartiet numero uno. Gubbar som är väldigt tjocka om magen och som har ett IQ på 78 röstar nästan alltid på SD, medan människor som är vänster oftast är coola och utbildade och intelligenta. SD är skit!
Med din bakgrund i nationella trådar lär du inte ha röstat vänster och är därmed varken cool eller utbildad eller intelligent enligt dig själv.
Senast redigerad av Rouen 2025-01-05 kl. 18:20.
Citera
2025-01-05, 18:39
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Med din bakgrund i nationella trådar lär du inte ha röstat vänster och är därmed varken cool eller utbildad eller intelligent enligt dig själv.
Jag har ju bara röstat på riktigt coola partier.

SVP 2014!
NMR 2018!
NMR 2022!

Sedan har jag röstat på AFS i kyrkovalet och EU-valet, men det var ju bara för att det inte fanns några andra alternativ.

Jag har fått Lennart Matikainen att få makt. Det hatar jag mig själv för, jag hatar Lennart och alla finska människor!
Citera
2025-01-05, 18:59
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Jag har ju bara röstat på riktigt coola partier.

SVP 2014!
NMR 2018!
NMR 2022!

Sedan har jag röstat på AFS i kyrkovalet och EU-valet, men det var ju bara för att det inte fanns några andra alternativ.

Jag har fått Lennart Matikainen att få makt. Det hatar jag mig själv för, jag hatar Lennart och alla finska människor!
Hatar du dig själv?
Citera
2025-01-05, 19:00
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Hatar du dig själv?
Ja, det gör jag verkligen. Jag hatar mig själv så mycket som det bara går.
Citera
2025-01-05, 19:14
Medlem
Dorniers avatar
Hur fasen har Offervilja råd att dricka varje dag egentligen, hon jobbar ju inte?

Två flaskor rödvin om dagen från bolaget blir ju en del pengar i längden.
Citera
2025-01-05, 20:17
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ja, det gör jag verkligen. Jag hatar mig själv så mycket som det bara går.
Det är ju inte bra
Citera
2025-01-05, 20:18
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Hur fasen har Offervilja råd att dricka varje dag egentligen, hon jobbar ju inte?

Två flaskor rödvin om dagen från bolaget blir ju en del pengar i längden.
EU-bidrag?
Citera
2025-01-06, 18:32
Medlem
Dorniers avatar
Jag har inte varit i Tyskland sedan före covid-plandemin, vet inte riktigt priserna nu, det har väl antagligen blivit inflation precis som här.

Men 2019 och före dess kunde man köpa billigt rödtjut i mataffärer för motsvarande 15-20 kr.

Det hade varit nåt för Offervilja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in