2024-12-30, 23:14
Medlem
Hej,
En fråga till alla här. Min brorsas kompis fick en
påse Hero Gringo Gummies 13mg thch och en vape Hero av en annan tjejkompis på julafton - och nu hade hon tydligen en ångestattack häromnatten och fick då idén plocka fram påsen mitt i natten (och fattade inte att gummisen är starka).
Så först åt hon en - och inget hände - och då åt en gummi till (det står på påsen ÄT BARA EN)…. Så totalt 26mg ..
Och så vapade hon (THCNM) Hero vapen som det vore en e cigg. Säkert för mycket med..!
Sen somnade hon och vaknade efter några timmar och mådde jättelilla och fick åka in till akuten där de la in henne. Hon hade nästan en psykos med hallucinationer..
Och nu efter två dagar så kom hon hem och är betydligt bättre, men pratar om att när hon pratar med nån så låter de som att den personen står i rummet bredvid, och att allt verkar inte vara som vanligt…
Vad tror ni - hur länge kan detta sitta i ?
Har ni några tips/idéer på att ”komma tillbaka på banan” tidigare..?!
Akuten sa bara att detta kan sitta i ett tag..

Tack för alla tips!!
Citera
2024-12-30, 23:22
Avstängd
MikeStrutters avatar
Men herrejävlar, korkade människor och droger...
Se till att det korkade ludret inte har större mängde hemma i fortsättningen.
Citera
2024-12-30, 23:56
Medlem
Hahaha antar hon är väldigt ung men det där var bland det dummaste jag hört. Ät bra, sov bra, drick mycket vätska och ta vitaminer, promenader när det är ljust ute sen mycket vila så går det över till slut. Hon är väl fortfarande bäng förmodligen.

Inga droger eller alkohol tills hon är återställd
Citera
2024-12-31, 10:03
Medlem
StonedMonkeys avatar
Borde gått över helt eller iallafall kännas betydligt bättre på 48-timmar. Följer hon råden i inlägget över mitt går det snabbare.
Citera
2024-12-31, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Borde gått över helt eller iallafall kännas betydligt bättre på 48-timmar. Följer hon råden i inlägget över mitt går det snabbare.
Ja idag är det bättre tydligen, men hon känner sig fortfarande en aning ”full” och väldigt trött.
Jag har ingen aning hur länge det kan sitta i men tack för tipsen iaf! Och gott nytt år på er!
Citera
2024-12-31, 16:34
Medlem
HBTKuks avatar
Fick såna där men gav bort till en kompis, han tog ett chokladhjärta och blev helt vaj. Mådde skitilla. Några dagar tidigare hade jag gett samma sorts godis till en farbror jag känner och han satt uppe och skrockade och skrattade hela natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in