Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2025-01-02, 15:34
Medlem
67arigGubbes avatar
Osäker om tråden passar här..

Men
https://www.lindex.com/se/p/3001712-...m-ovadderad-bh

Där ser vi en modell som man tydligt ser bröstvårtan på, är det rimligt att ha en sån ”reklam” när lindex främst är kläder för barn/mammor?

Vad anser ni? Själv gillar jag det! Framhäv kvinnors bröst det är fint! Men vill gärna veta vad övriga folket tänker.

Den rosa modellen har tom piercing
Citera
2025-01-02, 15:37
Medlem
GustafBradsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe

Men

Där ser vi en modell som man tydligt ser bröstvårtan på, är det rimligt att ha en sån ”reklam” när lindex främst är kläder för barn/mammor?

Vad anser ni? Själv gillar jag det! Framhäv kvinnors bröst det är fint! Men vill gärna veta vad övriga folket tänker.

Jag tycker du är en jävla snuskgubbe, din jävla lösfittesnickare, som kollar sådan där reklam.

Den är avsedd för kvinnor. Är du trans, din stofil eller?
Citera
2025-01-02, 15:39
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Jag tycker du är en jävla snuskgubbe, din jävla lösfittesnickare, som kollar sådan där reklam.

Den är avsedd för kvinnor. Är du trans, din stofil eller?

Det får du gärna tycka, jag kanske är en snuskgubbe vilket jag tycker jag har rätt i att vara efter att ha levt i 67 år som munk i asien.

Vad tycker du om reklamen i sig?
Citera
2025-01-02, 15:41
Medlem
GustafBradsons avatar
Citat:
Det får du gärna tycka, jag kanske är en snuskgubbe vilket jag tycker jag har rätt i att vara efter att ha levt i 67 år som munk i asien.

Vad tycker du om reklamen i sig?
Jag tycker du är en snuskgubbe som jag inte fäster nåt avseende vid.

Det är vad jag tycker om reklamen i sig.
Citera
2025-01-02, 16:06
Medlem
AlfaQhards avatar
Skumt att man editerar bort vulvan, men inte vårtorna
Citera
2025-01-02, 16:08
Medlem
Sereenas avatar
Är väl bara bra att bilderna korrekt visar hur genomskinligt plagget faktiskt är istället för att klistra över lappar för att dölja vårtan så köpare kan missledas att tro att det är mindre genomskinligt än det är.
Citera
2025-01-02, 16:09
Avstängd
KebabMedWhiskys avatar
Kom ihåg rörelsen #freethenipple som några incels på 4chan startade, för att lura kvinnor visa sina bröstvårtor denna modell kanske var en av dom som gick på det!

Fast jag tror mer att hon är professionell, vet att hon har en attraktiv kropp och utnyttjar det, ungefär som vi män nyttjar våra muskler eller hjärnor. Jag klagar inte, och jag kollar inte.
Citera
2025-01-02, 16:38
Medlem
crintegrals avatar
Den var fin
Citera
2025-01-02, 16:48
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:

Men

Vad i hela friden?

Själv känner jag absolut ingenting för att en bröstvårta syns på en bhreklam. Tror inte många kvinnor med bröst och bröstvårtor bryr sig nämnvärt om bröstvårtor syns när man ska beställa ny bh.

Men kul att du fick lite material att kika på på lindexs hemsida
Citera
2025-01-02, 16:54
Medlem
jesussugers avatar
Hittade dom bara en tjej som såg ut som en crack slyna? hade dom ingen snyggare brud att plocka fram
Citera
2025-01-02, 17:01
Medlem
Jag är mer bestört över att modellen ser ut att vara man isåfall. Bortsett från brösten, håret och sminket.
Citera
2025-01-02, 17:05
Medlem
Citat:

Men

Vadå??? De flesta har ju bröstvårtor så de borde ju inte vara det minsta kontroversiellt att kunna skymta. Dessutom säljer ju Lindex underkläder om du inte uppfattat det - hur hade du tänkt dig att de skulle kunna modella underkläderna utan att ha modeller som visar sig i bara underkläder?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in